ඇම්ඩන්ගෙ කාතා 18+ මාර Fun .. ඉවර වෙන්න කලින් බලන්න..

Status
Not open for further replies.
May 17, 2006
3,632
90
0
මම "ශ්‍රී ලාන්කික ශෘංගාර සාහිත්‍යය" බ්ලොග් එකේ ඇඩ්මින් තමයි. බ්ලොග් ලියන අය ෆෝරම් ගැනත් දන්නවා. කොපි නොකර තමන් ලිවුව නම් වටිනවා.

oya poddak balanna mama liyapuwa oyage site ake thiyanawada kiyala

http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6769228&postcount=11
http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6773258&postcount=26
http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6774215&postcount=58

balanna oyage site aken aragenada kiyala....mama andang katha 100 aha dannawa....(mama hithanne naha oage site ake achchara thiyanawa kiyala)...anika amdange katha oyata aythi naha.....aka wage wena kenek liwwoth akata karanna deyak naha
 

Salli ekathuwa

Junior member
  • Dec 16, 2009
    236
    9
    18
    ඇම්ඩන් nagala yanawa wage.mona nathi unath copy kalath naththath hoda arthal ekath gaththa..thanks for all KOLLANTA...................(MOKA KALATH PATAN GATHTHA EKATA 1ST THANKS EKA.................................
     

    Slanghome

    Member
    Feb 21, 2010
    13
    0
    0
    oya poddak balanna mama liyapuwa oyage site ake thiyanawada kiyala

    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6769228&postcount=11
    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6773258&postcount=26
    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6774215&postcount=58

    balanna oyage site aken aragenada kiyala....mama andang katha 100 aha dannawa....(mama hithanne naha oage site ake achchara thiyanawa kiyala)...anika amdange katha oyata aythi naha.....aka wage wena kenek liwwoth akata karanna deyak naha
    I have no problem with you. I appreciate various versions of the same story. I was referring to other stories that were directly copied.
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • ane mokatada....erisiyawa katada kiyala Elakiri akatama oppu una wena kenkge thread akakata panala...spam parak dala a miniha karagena giya wadeta bada karala.....lowama dani nuba nodani gaha yata dostharayo
    ඔව් ඔව්, උඹලා වගේ හොරකම් කරන එවුන්ට උදවු දිදී මට ඉඳලා පුරුද්දක් නැහැ. ඒ කතා ගත්තු තැන දැම්මම ඒක ස්පෑම් ලු! මිනිහෙක් අමාරුවෙන් මොනවහරි කළාම ඒකෙන් නිකන් කන්න් ඉන්න එවුන් ගැන කිව්වම නූල හයි ජැක් කොලාලු! පණ පලයන් පෙරේදා කිවුවලු මේක අහලා!
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    ඔව් ඔව්, උඹලා වගේ හොරකම් කරන එවුන්ට උදවු දිදී මට ඉඳලා පුරුද්දක් නැහැ. ඒ කතා ගත්තු තැන දැම්මම ඒක ස්පෑම් ලු! මිනිහෙක් අමාරුවෙන් මොනවහරි කළාම ඒකෙන් නිකන් කන්න් ඉන්න එවුන් ගැන කිව්වම නූල හයි ජැක් කොලාලු! පණ පලයන් පෙරේදා කිවුවලු මේක අහලා!

    machan forum akakata wena kenekge site akak dana aka spam kirimak thamay...uba aka danne nadda?....u kiwwa u damme mail akakin uta apu akak kiyala...uba kohomada kiyanne u arakenma aragna damma kiyala...anika u damme meke enna anith ayata dana ganna....uba thamay maddata panala erisiyawata ( pahadiliwa erisiyawa thamay mokada kalin uba a site aka dalath page 3y giye...dan meka nagala yana nisa ubata erisiya hithuna) spam kare
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • machan forum akakata wena kenekge site akak dana aka spam kirimak thamay...uba aka danne nadda?....u kiwwa u damme mail akakin uta apu akak kiyala...uba kohomada kiyanne u arakenma aragna damma kiyala...anika u damme meke enna anith ayata dana ganna....uba thamay maddata panala erisiyawata ( pahadiliwa erisiyawa thamay mokada kalin uba a site aka dalath page 3y giye...dan meka nagala yana nisa ubata erisiya hithuna) spam kare
    eka mama dannawa. mama oya gana mita kalin kiyalath thiyenawa. anik ayage poems, stories hema copy karala dana kota ewa gaththu mul than post karanna ida denna one kiyala mama e dawas wala (2007 withara) indan kiwuwa. GTRZ e wage wellawata links danna ida dila thiyenne. kage hari ayithiyak pennanna dana eka spam kiyala mama kohomatwath hithanne na.
     

    Slanghome

    Member
    Feb 21, 2010
    13
    0
    0
    mata digatama on line inna ba. monawa hari thiyenawa nam email ekak danna. mage email eka blog eke athi.
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    thawa ekak thiyenawa. eth eka active na.

    ane ban nikan boru nokiya hitapan.....ශ්‍රී ලාංකික ශෘංගාර සාහිත්‍යය aythi akage anith site akath mama dannawa ban....uba methana boru kiyala cha wenna apa hodada?
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    eka mama dannawa. mama oya gana mita kalin kiyalath thiyenawa. anik ayage poems, stories hema copy karala dana kota ewa gaththu mul than post karanna ida denna one kiyala mama e dawas wala (2007 withara) indan kiwuwa. GTRZ e wage wellawata links danna ida dila thiyenne. kage hari ayithiyak pennanna dana eka spam kiyala mama kohomatwath hithanne na.

    uba thread akak dammanam aka hari....habay anith kenage akakata awith dana aka spam thama
     

    heshi32

    Well-known member
  • Jun 24, 2007
    3,455
    173
    63
    Next to the location
    onna amdage ammata amdawa hambenna awalu.e para giyalu dr kenek gawata.amdage amma tikak paara hinda dr hituwalu meka sira chance1 kiyala h****** gaththalu.e para chutta welakin eka sereta amda h****** eliyata oluwa daala "kauda h***** toku aninne kiyala ahuwalu...

    mage kathawa awasanai asa siti oba semata isthuthie...
     
    Status
    Not open for further replies.

    Similar threads