ඇම්ඩන්ගෙ කාතා 18+ මාර Fun .. ඉවර වෙන්න කලින් බලන්න..

Status
Not open for further replies.
May 17, 2006
3,632
90
0
ane ban nikan boru nokiya hitapan.....ශ්‍රී ලාංකික ශෘංගාර සාහිත්‍යය aythi akage anith site akath mama dannawa ban....uba methana boru kiyala cha wenna apa hodada?

ammata hudu walbada pana dagena anith site aka hoyanawa wage...LOL
 

Wal Bada

Well-known member
  • ewagema kata unath kisima kenek liyapu ekak horen ganna ba. ewa thiyenne spam kiyana ekata wada wadagath kamin ihala thanaka. me wage hariyatama ayithiya pennanna bari ekak nisa hodayi. Poem ekak, short story ekak wage copy karala damma nam site eke adminuth gas.
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    spam wenne promote karnna hadanawanam witharayi. eth horen aran thiyena hama thanakadima eka pennala dena eka spam neweyi.

    kohoma hari spam spam thamay ban....anika ara ශ්‍රී ලාංකික ශෘංගාර සාහිත්‍යය mage kiyapu aka boruwak kiwwe.....uge site aka newi....
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    ewagema kata unath kisima kenek liyapu ekak horen ganna ba. ewa thiyenne spam kiyana ekata wada wadagath kamin ihala thanaka. me wage hariyatama ayithiya pennanna bari ekak nisa hodayi. Poem ekak, short story ekak wage copy karala damma nam site eke adminuth gas.

    amdange katha walata aythiyak katawath naha....hariyata ape jana katha walata wage........kohoma unath copy karana aka waraddak wagema spam karana akath waraddak
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • kohoma hari spam spam thamay ban....anika ara ශ්‍රී ලාංකික ශෘංගාර සාහිත්‍යය mage kiyapu aka boruwak kiwwe.....uge site aka newi....
    okata api denna argue karala wadak na. last word GTRZ ge. porata mama PM ekak dala prashnaya kiyannam. Ubath PM ekak dapan.

    oya blog kathawa gana nam mama danne na. mokaka hari ekak danna kiyapan oya blog eke. ethakota "slanghome" kiyanne hari ayithikarayada kiyala peneyi. pora samaharawita thawama log wela hari email alert hari da gena athi.
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    okata api denna argue karala wadak na. last word GTRZ ge. porata mama PM ekak dala prashnaya kiyannam. Ubath PM ekak dapan.

    oya blog kathawa gana nam mama danne na. mokaka hari ekak danna kiyapan oya blog eke. ethakota "slanghome" kiyanne hari ayithikarayada kiyala peneyi. pora samaharawita thawama log wela hari email alert hari da gena athi.

    mata PM karanna deyak naha uba karapu aka SPAM thamay mama loke wate forum godaka ennawa..uba karapu aka spam thamay....mamath lawata forum akak karagena yanawa

    anith aka aka uge site aka newi 100% sure mokada kawadawath thamange site amathaka wenna widihak naha neda?
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • mata PM karanna deyak naha uba karapu aka SPAM thamay mama loke wate forum godaka ennawa..uba karapu aka spam thamay....mamath lawata forum akak karagena yanawa

    anith aka aka uge site aka newi 100% sure mokada kawadawath thamange site amathaka wenna widihak naha neda?
    pora kiyala thiyenne active na kiyala witharayi. mama kiwuwa de karala balanna.

    mama hithanne intelelctual theft ekka balana kota spamming kiyanne satha dahaye charge ekak kiyalayi. mama forum ekak karanawa nam kawadawath ohoma seen ekakata mattu wela nadu da ganna mama kamathi na. spamming kiyanne forum law ekak witharayi. intelelctual theft kiyanne criminal law ekak.
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    pora kiyala thiyenne active na kiyala witharayi. mama kiwuwa de karala balanna.

    mama hithanne intelelctual theft ekka balana kota spamming kiyanne satha dahaye charge ekak kiyalayi. mama forum ekak karanawa nam kawadawath ohoma seen ekakata mattu wela nadu da ganna mama kamathi na. spamming kiyanne forum law ekak witharayi. intelelctual theft kiyanne criminal law ekak.

    mama awa danne naha ban....

    naha ශ්‍රී ලාංකික ශෘංගාර සාහිත්‍යය aythi kenage anith site akath hodata wada
     

    Slanghome

    Member
    Feb 21, 2010
    13
    0
    0
    මම "ශ්‍රී ලාංකික ශෘංගාර සාහිත්‍යය" බ්ලොග් එකේ අයිතිකාරයා වෙන බව පෙන්නන්න පුළුවන්. මොකක හරි වාක්‍යක් කියන්න, මම ඒක ලිපියක් හැටියට දාලා පෙන්වන්නම්. මගේ අනික් බ්ලොග් අඩවිය සක්‍රිය නැහ. ඕනෙ නම් ඒකෙ ලිපිනයත් දෙන්නම්. ඒකෙ නම සුදු වෑන්. මෙන්න ලිපිනය. whitevans.wordpress.com
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    මම "ශ්‍රී ලාංකික ශෘංගාර සාහිත්‍යය" බ්ලොග් එකේ අයිතිකාරයා වෙන බව පෙන්නන්න පුළුවන්. මොකක හරි වාක්‍යක් කියන්න, මම ඒක ලිපියක් හැටියට දාලා පෙන්වන්නම්. මගේ අනික් බ්ලොග් අඩවිය සක්‍රිය නැහ. ඕනෙ නම් ඒකෙ ලිපිනයත් දෙන්නම්. ඒකෙ නම සුදු වෑන්. මෙන්න ලිපිනය. whitevans.wordpress.com

    bohoma amaruwen hoyagana wage.....kamak naha oyage kiyala piligannam habay mama nam ube katha horakam kare naha mama danne mama ahapu kiyapu katha mata mathaka widihata anika mama thawa katha danawa awa ube ake naha awa danna okata dala yatin danna mama kiwwe kiyala....
     

    Slanghome

    Member
    Feb 21, 2010
    13
    0
    0
    අමාරුවෙන් හොයාගන්න දෙයක් නෑ. මොනවහරි වාක්‍යක් කියන්න මම ඒක බ්ලොග් එකේ දාල පෙන්නන්නම්. එතකොට ඔය සැක ගතිය නැත්තටම නැති වෙයි.

    ඔබ මේව උපුටා ගත්තා කියල මම චෝදනා කරන්නෙත් නෑ
     
    Last edited:

    rusty123

    Junior member
  • Sep 15, 2007
    759
    19
    18
    37
    Close ur eyes...i m living close 2 u...
    site eka mokadda kiyala kiwuwa nam?

    ballo thota wena wadak nadda yako...apita moken dammath kamak naha..amadan ge katha liyanne thoth neme thope thathatha neme..eka nisa mewata katha karanna thopi ekkek ta wawath aythiyak naha...mey katha godak minissu dannawa..oya site wala liwwata ewa un liyana ewa kiyala kiyanna baha..shike thread ekama kawa ponnnya...gihin wena wadak balagen indin eerisiya karaya..kal kanniyek wage mulu thread ekama kawa balla...
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    Onna pora challenge eka pili aran.

    අමාරුවෙන් හොයාගන්න දෙයක් නෑ. මොනවහරි වාක්‍යක් කියන්න මම ඒක බ්ලොග් එකේ දාල පෙන්නන්නම්. එතකොට ඔය සැක ගතිය නැත්තටම නැති වෙයි.


    mama heta mekata danawa amdan nawe giya kathawa aka oyage site ake danna dala kiyanna mama damme kiyala...atha kota mama piligannawa oyage site aka kiyala saha anith kena oyage site aken aragena methanata dala kiyala...(habay mama gaththe a site aken newi)
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • ballo thota wena wadak nadda yako...apita moken dammath kamak naha..amadan ge katha liyanne thoth neme thope thathatha neme..eka nisa mewata katha karanna thopi ekkek ta wawath aythiyak naha...mey katha godak minissu dannawa..oya site wala liwwata ewa un liyana ewa kiyala kiyanna baha..shike thread ekama kawa ponnnya...gihin wena wadak balagen indin eerisiya karaya..kal kanniyek wage mulu thread ekama kawa balla...
    mew liyapu blog eke ayithikaraya online innawa. ann utath ehema kiyapan balanna. ubala kawuru hari ekek e katha tika eka thanakata genama, e karapu mahansiya gana appriciate nokara, ewa hora gaththu eka ekka athal gannawa. ayith balapan, ewa wachanayak wachanayk gane samanayi . kelinma copy / paste job ekak. ewa katawath ayithi nathi bawa aththayi. etha me katha liyala thiyenne kawuru hari eke uge shailiyen. eka hora ganna eka waradhi. e katha dammata kamak na, soource ekath ekka danawa nam.
     
    Status
    Not open for further replies.

    Similar threads