Pottuwo redda asse dagena kanawo kiyanna nam epa1. බොහොමයක් ගමේ පොහොට්ටු සාමාජිකයි ජාතිකවාදී වාමන්ශික නැබුරුවක් සහිත පිරිසක් වීම එම නිසා සජබ හෝ රනිල්ට වඩා ඔවුන්ගේ අභ්යන්තරික බැදීම NPP හා සමපාත වීම
2. සිස්ටම් චේන්ජ් එකක අවස්යතාවය දැඩිව විස්වාස කල පිරිසක් වීම සහ ගෝටාභය ඇතුලු රජපක්ශ පිරිස සහ වටේ සිටි දේශපාලකයින් ඔවුන්ගේ විස්වාසය පලුදු කිරීම නිසාවෙන් විස්වාස කල හැකී එකම පිරිස NPP යැයි විස්වාස කිරිම
3. 94 චන්ද්රිකා සමයේදී 88/89 භීශනයට විරුද්දව චන්දය පාවිච්චි කොට UNP
කෲර පාලනය පලවා හැරීමට එක්ව සටන් කල කන්ඩායමක් නිසා ඔවුන්ගේ ඇති අන්නෝන්ය අවබෝධය
4. 2005 සමයේ රනිල්ගේ ඊනියා සාම ගිවිසුම මගින් රට දෙකඩ කිරිමේ UNP අපේක්ශාවන් සුනු විසුනු කිරීමට ගමේ දේශපාලනය කිරිමේ ශ්රි ලංකා නිදහස් පාක්ශිකයා සහ ජවිපේ අතර ඇති අන්නෝන්ය සුහදතාව හේතුවෙන්
(ඉහත 3 සහ 4 අවස්තා දෙකේදීම සිය විරුද්ධවාදියා ඌයේ UNP පාලනයන්ය)
5. මීට අමතරව තමන්. පෙර ගන්නා ලද දේශපාලන තීන්දු තීරන නිසා රට මේ තත්වයට පත් උන බව හොදින් අවබෝධකරගෙන නැවත දූශිත දේශපාලකයන්ගේ අතකොලුවක් නොවි සැබෑ දේශපාලන වෙනසක් බලා පොරොත්තු වීම.
ඉතින් මිත්ර වරුනී "සොරුන් තැනූ දේශයක් නොමැත" .ඔබත් ජන්දය දිනයේදී නිවැරදි ම තීන්දුව පසු තැවිල්ලක් නොවීමට NPP ඉදිරියේ සටහන් කරන්න.
වලේ පතුලෙම ඉන්න කොට තමා අත්හදා බලන්න හොදම
View attachment 235674
රැල්ලට පාවෙන චන්ද .69 ලක්සෙන් බහුතරයක් පාවෙන චන්ද අනුරට ලැබෙයිද?
ඔව් මෝඩ ජෙප්පන්ට තියෙන්නේ ගොබ්බ රට බංකොලොත් කරපු වාමාංශික රාජපක්ෂ ප්රතිපත්තිමනේ1. බොහොමයක් ගමේ පොහොට්ටු සාමාජිකයි ජාතිකවාදී වාමන්ශික නැබුරුවක් සහිත පිරිසක් වීම එම නිසා සජබ හෝ රනිල්ට වඩා ඔවුන්ගේ අභ්යන්තරික බැදීම NPP හා සමපාත වීම

රනිල් එක්ක තරහා නෑ ඌ සජියගේ ජන්ද කඩන ජොබ් එක ඉතා ප්රසස්තව කරගෙන යනවාranil ekka tharahata, ochara hallak one na ban attatama. unta raniyawa penna ba. ratata adarekata nemei. and samahara pohottu karayo kalakirila inne pohottuwa ekkama.

මෙහෙමත් වෙන්න පුළුවන්![]()
![]()
"
බේරෙ වැවේ බැහැලා හන්දිගානෙ ගුti කාපු තැරි දාර බයියෝ ඡන්දෙන් රිටන් එක දෙයිද?
තමන්ට වෙච්ච දරාගන්න බැරි ලැජ්ජාව ඉදිරියේ අනෙක් සාධක ඔක්කොම මිනිස්සුන්ට අමතක වෙන්න පුළුවන්. ඒවා අදාළ නොවෙන්න පුළුවන්.
හිමිච්චො වගේ සද්ද නැතුව ඉදලා ඡන්දෙ දවසට ගිහින් රනිල් ට කතිරෙ ගහලා එයිද ඔවුන්ට විහිළු කරන මාලිමාවෙ උන් එක්ක තියෙන තරහට?
එයාලව විහිළුවට ගත්ත උන්ව ඡන්දෙන් පරාද කරල, ෆේස්බුක් එක පුරා විලාප දෙන හැටි බලල කුරිරු වින්දනයක් ලබාගන්න ඔවුන් බලන් ඉන්නවා වෙන්න බැරිද?
දැනට මුහුදේ ගිලිලා වගේ පේන්න නොතිබ්බට එතන තියෙනවා ඡන්ද ලක්ෂ 35ක් විතර. ආතල් එකේ යන ටයිටැනික් නැව, නොදැනීම හැප්පෙන මුහුදේ ගිලිලා තියෙන අයිස් පරය ඒක වෙන්න බැරිද?
- පැටී
"
දන්නෙ නෑනන්දලාල් මහත්තය නම් කිව්වේ එක්ස්පෙරිමන්ට් කරන්න වෙලාව නොවේ කියල. මොකද දන්නේ නැහැ එහෙම කිව්වේ