ඉස්සර දෙපාර්තුමේන්තු කාලේ වගේ දැන්පිය-පුතු හවුල ගන්නේ නෑ ආණ්ඩුවේ කන්තෝරු වල වැඩට.
S Fetus AKA Pseudo Khan Well-known member Nov 3, 2022 4,276 2,860 113 කේතුමතී නුවර Apr 9, 2024 #1 ඉස්සර දෙපාර්තුමේන්තු කාලේ වගේ දැන්පිය-පුතු හවුල ගන්නේ නෑ ආණ්ඩුවේ කන්තෝරු වල වැඩට. Reactions: DarkFox
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,375 1 101,240 113 34 Kalutara Apr 9, 2024 #2 ඔව් නැත්තන් මාත් ගිහිල්ලනේ. Reactions: S Fetus AKA Pseudo Khan
Honda.putha Well-known member Dec 26, 2017 17,238 29,818 113 Apr 9, 2024 #3 S Fetus AKA Pseudo Khan said: ඉස්සර දෙපාර්තුමේන්තු කාලේ වගේ දැන්පිය-පුතු හවුල ගන්නේ නෑ ආණ්ඩුවේ කන්තෝරු වල වැඩට. Click to expand... good Reactions: DarkFox and subspace
S Fetus AKA Pseudo Khan said: ඉස්සර දෙපාර්තුමේන්තු කාලේ වගේ දැන්පිය-පුතු හවුල ගන්නේ නෑ ආණ්ඩුවේ කන්තෝරු වල වැඩට. Click to expand... good
S Fetus AKA Pseudo Khan Well-known member Nov 3, 2022 4,276 2,860 113 කේතුමතී නුවර Nov 24, 2024 #4 Honda.putha said: good Click to expand... ඇයි good කියන්නේ?
Honda.putha Well-known member Dec 26, 2017 17,238 29,818 113 Nov 24, 2024 #5 S Fetus AKA Pseudo Khan said: ඇයි good කියන්නේ? Click to expand... ganne nathi eka hodai kiyala kiwwe.
S Fetus AKA Pseudo Khan said: ඇයි good කියන්නේ? Click to expand... ganne nathi eka hodai kiyala kiwwe.
S Fetus AKA Pseudo Khan Well-known member Nov 3, 2022 4,276 2,860 113 කේතුමතී නුවර Jan 13, 2025 #6 Honda.putha said: ganne nathi eka hodai kiyala kiwwe. Click to expand... කෙල්ලො ගන්නවා හැබැයි කොල්ලො ගන්නේ නෑ.
Honda.putha said: ganne nathi eka hodai kiyala kiwwe. Click to expand... කෙල්ලො ගන්නවා හැබැයි කොල්ලො ගන්නේ නෑ.