අනුර ඉංග්රිසි කතාකරන්නේ නැත්තේ ඔහු අදිරාජ්යාවදින්ට විරැද්ද නිසා
ජනාදිපතිට දවසට කෝටියක් වෙන් වෙනවා බජට් එකෙන්.Career path එකක යන එකෙක්ට ඕන වෙන්නෙ English නෙ බන්. උන්ට මොකටද ජපන්, හින්දි?
ඒ උනාට ජනාධිපති කෙනෙක්ට English ඕනෙ කියන්නෙ මේ රාජ්ය තාන්ත්රිකයො එක්ක ගනුදෙනු කරන්නනෙ. එතකොට ජනාධිපතිල ජපන්, හින්දි, චීන, රෂියන්, ස්පාඤ්ඤ එහෙමත් දැනගන්න වෙනව. ඒ රටවල ජනාධිපතිල ඒ භාෂා වලින්නෙ කතා කරන්නෙ.
ඉතින් බන්කොලොත් උන වෙලවෙ. කන්න නෑති වෙලවෙ ජෙප්පො පෙනල ගියෙ මොකද?. දෑන් මිනිසුන්ට කන්න තියන්වා. තුන්වෙල කන්න තම අස්වෙසුම දෙන්නෙ දුප්පත් එවුන්ට. හොටෙල්ස් වලට ගිහින් බලප්න්.restaurent වලට ගිහින් බලපන් මිනිස්සු enjoy කරන හෑටි. කන්න නෙද්ද කියල. දුප්පත්නන් government එකෙන් කන්න ඩෙනකන් බලන් ඉන්නෙ. මොන හරි හොයගෙන කන්න කියපන්. නිකන් ඩෙනකන් බලන්න ඉන්නෙ.මිනිසුන්ට අමරු වෙලවෙ පෑනලා ගිය එකවා දෑන් මොකටද?ඔව් ඔව් රටේ පොඩි එකෙක්ටවත් තුන් වේල කන්න නැති උනාට කමක් නෑ English පුලුවන් කොන්ද තනි කෙලින් තියෙන එකෙක්ව ජනාධිපති කරල වැඳගෙන ඉදපන්.
ලෙඩා මලත් බඩ සුද්දයි.

මේක මරු..ජනාදිපතිට දවසට කෝටියක් වෙන් වෙනවා බජට් එකෙන්.
ඕකෙන් හොදම ට්රාන්ස්ලේටර් කෙනෙක් ගන්න පුළුවන්.
ඔයා කලබල වෙන්න එපා.
මොන International business language තිබුනත් වැඩක් නෑ ඒ රටවල ජනාධිපතිල කතා කරන්නෙ එයාලගෙ භාෂාවෙන්.International business language කියල එකක් තියෙනවා. ඒක මොකක්ද කියලා හොයලා බලපන්. මොකද ඒක අනුරට පුළුවන් වුනා නං ඇති අනිත් ඒවා ඕන නෑ මොකද වැඩි දෙනෙක් කතා කරන්නේ ඒකෙන් නිසා. පුළුවන් නම් ඒ මොකක්ද කියලා හොයලා අනුරව දැනුවත් කරපල්ලා
එහෙනම් අරු මොකද ජපන් හින්දි ගැන ඇහුවේ ඉංග්රීසි ගැන කතා කරද්දී ? ඌ ට ඒ දෙකේ වෙනස තේරෙන්න නැද්ද ?Career path එකක යන එකෙක්ට ඕන වෙන්නෙ English නෙ බන්. උන්ට මොකටද ජපන්, හින්දි?
ඒ උනාට ජනාධිපති කෙනෙක්ට English ඕනෙ කියන්නෙ මේ රාජ්ය තාන්ත්රිකයො එක්ක ගනුදෙනු කරන්නනෙ. එතකොට ජනාධිපතිල ජපන්, හින්දි, චීන, රෂියන්, ස්පාඤ්ඤ එහෙමත් දැනගන්න වෙනව. ඒ රටවල ජනාධිපතිල ඒ භාෂා වලින්නෙ කතා කරන්නෙ.
ඒ මොකද්ද ඒ සීන් එක?අන්න හරිනිව කඩවතින් පන්නලා ඒවත් දාපන්..
එතකොට මේ රටේ ඉංගිරිසයෙන් තියිඅන ලිය කියවිලි , අණ පනත් , නඩු වර්තා , ප්රතිපත්ති වගේ හැමදේම තේරුම් ගන්න බැරි ජනාදිපති කෙනෙක් කියන්නේ අවුලක් නැද්ද ?මොන International business language තිබුනත් වැඩක් නෑ ඒ රටවල ජනාධිපතිල කතා කරන්නෙ එයාලගෙ භාෂාවෙන්.
ඕක බලපන් Trump & රාජ්ය තාන්ත්රිකයො ඔක්කොම ඉස්සරහ discussion එකකත් Chinese president කතා කරන්නෙ උගෙ භාෂාවෙන්.
රැස්වීමට සෙනග අඩුයි ලුඒ මොකද්ද ඒ සීන් එක?
ගම්පහ ජනතාව නෑ ඕකුන්ට..ගම්පහ හැටි දන්නා නිසා බස් වලින් ගෙන්වා හංගනවා නැහැ වටින අදහසජනාදිපතිකමද
එහෙනම් අරු මොකද ජපන් හින්දි ගැන ඇහුවේ ඉංග්රීසි ගැන කතා කරද්දී ? ඌ ට ඒ දෙකේ වෙනස තේරෙන්න නැද්ද ?
අනුරයට ඉංග්රීසි වලින් සන්නිවෙදයන කරන්න බය එක / බැරි එක අවුල් තමයි ජනාදිපති විදියට ලංකාවේ .
ලංකාවේ උබ ඔය කියන අනිත් භාෂා වලට වඩා රට ඇතුලේ වැඩ කරන්නත් ඉංග්රීසි ඕන වෙන්ව .හිත රවට්ටග්න්නේ නැතුව පිලිගනින් ඕක .
ලංකාව ඇතුලේ අරිතික දේශපාලන , නීතිමය වැඩ වලදී උබට ඕන රෂියන් , ස්පාඤ්ඤ ද ඉංග්රීසි ද ?
ඉංග්රීසි ඕන වෙන්නේ සුද්දෙක් එක්ක කතා කරනන් විතරක් නෙවෙයි .
ජනාධිපති කියන්නෙ ප්රතිපත්තිමය තීරණ ගන්න කෙනෙක්. ඌ අඩුම ගානෙ document එකක්වත් කියවන්න ඕනෙ නෑ කියවන්නෙත් නෑ කොහොමත්. ජනාධිපතිට staff එකක්, advisors ල, consultants ල, ලේකම් ලා ඉන්නව ඕවා ඕන දේකට. ඒකට තමයි කෝටි ගානක තඩි budget එකක් වෙන් කරන්නෙ ජනාධිපති වෙනුවෙන්.එතකොට මේ රටේ ඉංගිරිසයෙන් තියිඅන ලිය කියවිලි , අණ පනත් , නඩු වර්තා , ප්රතිපත්ති වගේ හැමදේම තේරුම් ගන්න බැරි ජනාදිපති කෙනෙක් කියන්නේ අවුලක් නැද්ද ?
ඌ ඒ හැමදේම තේරුම් ගන්න වෙන එකෙක් ලග තියාගෙන අහ අහ ඉන්න ඕනද ?
ඔය උබල කියන තමන්ගේ භාෂාව ප්රධාන රටවල් වල උන් රට ඇතුලේ වැඩ කරන්නෙත් උන්ගේ භාෂාවෙන් .උන්ට විදේශ රටවල් වලින් යැපෙන්න ඕන තත්වේ නෑ ... මේක ලංකාව . රුසියාව චිනේ නෙවෙයි .
එතකොට පුතේ උබද වාහන වලට තෙල් එහෙම ගහන්නේ... උබට තෙල් නිධි තියෙනවද .. හරියට දෙයක් ඉගෙන ගෙන වර.. පච ජෙපි පැටියා..එතකොට මේ රටේ ඉංගිරිසයෙන් තියිඅන ලිය කියවිලි , අණ පනත් , නඩු වර්තා , ප්රතිපත්ති වගේ හැමදේම තේරුම් ගන්න බැරි ජනාදිපති කෙනෙක් කියන්නේ අවුලක් නැද්ද ?
ඌ ඒ හැමදේම තේරුම් ගන්න වෙන එකෙක් ලග තියාගෙන අහ අහ ඉන්න ඕනද ?
ඔය උබල කියන තමන්ගේ භාෂාව ප්රධාන රටවල් වල උන් රට ඇතුලේ වැඩ කරන්නෙත් උන්ගේ භාෂාවෙන් .උන්ට විදේශ රටවල් වලින් යැපෙන්න ඕන තත්වේ නෑ ... මේක ලංකාව . රුසියාව චිනේ නෙවෙයි .
පොඩි කාලේ බැරි උනා කියපන්කෝ. ඒත් mainstream politics වල සෑහෙන කාලයක් ඉඳලත් ඌට ඒක හදාගන්න ඕන කමක්නැති එක ප්රශ්නයක් නෙවීද උඹට?Career path එකක යන එකෙක්ට ඕන වෙන්නෙ English නෙ බන්. උන්ට මොකටද ජපන්, හින්දි?
ඒ උනාට ජනාධිපති කෙනෙක්ට English ඕනෙ කියන්නෙ මේ රාජ්ය තාන්ත්රිකයො එක්ක ගනුදෙනු කරන්නනෙ. එතකොට ජනාධිපතිල ජපන්, හින්දි, චීන, රෂියන්, ස්පාඤ්ඤ එහෙමත් දැනගන්න වෙනව. ඒ රටවල ජනාධිපතිල ඒ භාෂා වලින්නෙ කතා කරන්නෙ.
ඔව් ඔව් රටේ පොඩි එකෙක්ටවත් තුන් වේල කන්න නැති උනාට කමක් නෑ English පුලුවන් කොන්ද තනි කෙලින් තියෙන එකෙක්ව ජනාධිපති කරල වැඳගෙන ඉදපන්.
ලෙඩා මලත් බඩ සුද්දයි.
පව් මේ මානසික ලෙඩාජනාධිපති කියන්නෙ ප්රතිපත්තිමය තීරණ ගන්න කෙනෙක්. ඌ අඩුම ගානෙ document එකක්වත් කියවන්න ඕනෙ නෑ කියවන්නෙත් නෑ කොහොමත්. ජනාධිපතිට staff එකක්, advisors ල, consultants ල, ලේකම් ලා ඉන්නව ඕවා ඕන දේකට. ඒකට තමයි කෝටි ගානක තඩි budget එකක් වෙන් කරන්නෙ ජනාධිපති වෙනුවෙන්.
ඉතින් ඇත්තනේ බන්නැහැ වටින අදහස
යන යන වැඩ වලට එකෙක් ලයින් කරන් යන එක..
එතකොට මූ ට වෙච්ච දේ තමයි වෙන්නේ .ජනාධිපති කියන්නෙ ප්රතිපත්තිමය තීරණ ගන්න කෙනෙක්. ඌ අඩුම ගානෙ document එකක්වත් කියවන්න ඕනෙ නෑ කියවන්නෙත් නෑ කොහොමත්. ජනාධිපතිට staff එකක්, advisors ල, consultants ල, ලේකම් ලා ඉන්නව ඕවා ඕන දේකට. ඒකට තමයි කෝටි ගානක තඩි budget එකක් වෙන් කරන්නෙ ජනාධිපති වෙනුවෙන්.