පොඩි කාලේ බැරි උනා කියපන්කෝ. ඒත් mainstream politics වල සෑහෙන කාලයක් ඉඳලත් ඌට ඒක හදාගන්න ඕන කමක්නැති එක ප්රශ්නයක් නෙවීද උඹට?
නැත්තන් ඔය "නොහැකියාව" ඌට "ඌ අපේ එකා" කියලා කියන්න තියෙන්න ඕන ප්රදානම qualification එකක්ද?
මටනන් අමතර භාෂාවක් පුලුවන් වෙනව කියන්නෙ extra qualification එකක් විතරයි.
මට වැදගත් මනුස්සයෙක් කොච්චර බුද්ධිමත්ද දෙයක් කරන්න කොච්චර උවමනාවක් තියෙනවද අවංකද කියන එක.
English බැරි එකාට වඩා මිනිස්සුන්ගෙ සල්ලි බිලියන ගානක් හොරකම් කරපු රට බංකොලොත් වෙන්න වැඩ කරපු හොර හැත්ත හොඳයි කියල හිතන එක තමයි මරුම ජෝක් එක.
කිවුවට වැඩකුත් නෑ.. ROI අඩුයි
