අන්න හරිනිව කඩවතින් පන්නලා ඒවත් දාපන්..ශේප්.. හරිනි ඉන්නවා එලියෙ වැඩ වලට.. අනුර මෙහෙ බලයි..![]()
Janadhipathi unama wade patan gani ban poddak hitapanko
මොකෝ ඊයේ උනේ පච අනුර වගේම සිරසත් චෝර නේ....ඔයාට ජපන් දෙමල හින්දි පුලුවන්ද කෝලමා
Ado mama political sense eken neme kiyanne. Mama hithuwe umba smart porak kiyala mcn. Sira.English පුලුවන් අය ඇවිල්ල මේ හදල තියෙන්නෙ සුපිරිම රටක්.
රටක ජනාධිපති කෙනෙක්ට සාමාන්ය English දැනුමකින් එහාට English මොකට ද?
Translator da?ශේප්.. හරිනි ඉන්නවා එලියෙ වැඩ වලට.. අනුර මෙහෙ බලයි..![]()
රටක ජනාධිපති කෙනෙක්ට ඇයි සුපිරි English දැනුමක් ඕනෙ කියල කියපන්කො මචන් මට?Ado mama political sense eken neme kiyanne. Mama hithuwe umba smart porak kiyala mcn. Sira.
හුත්තට සාමන්ය ලෙවල් එකටවත් නෑනේ බන්. කවුරුත් ඌට ශෙක්ස්පියර් වගේ පොත් ලියන්න කිව්වෙ නෑනේ. මූට කතා කරන්න බෑ. කියවන්න පුලුවන්ද දන්නෙ නෑ. කියන ඒවා තේරෙනේවද දන්නෙ නෑ.English පුලුවන් අය ඇවිල්ල මේ හදල තියෙන්නෙ සුපිරිම රටක්.
රටක ජනාධිපති කෙනෙක්ට සාමාන්ය English දැනුමකින් එහාට English මොකට ද?
Company එකක manager කෙනෙක් නෙමෙයි රටක President කියන්නෙ. ඒක තමයි point එක.Company එකකට manager කෙනෙක් ගන්නොකොටට් බලන්ව උන්ට English කතා කරන්න පුලුවන්ද කියල. ඊයා ලජ්ජයි, president වෙන්න ඉන්න එකෙක් මෙචචර පජාත වෙනවා.
කිවුවට වැඩකුත් නෑ.. ROI අඩුයිසාමාන්ය ඉංග්රීසි දැනුම කියන්නෙ ෂේප් එකේ ලියන්න කියවන්න දෙයක් තේරුම් ගන්න පුලුවන් හැකියාව. උඹේ assumptions නන් වැඩක් නෑ.හුත්තට සාමන්ය ලෙවල් එකටවත් නෑනේ බන්. කවුරුත් ඌට ශෙක්ස්පියර් වගේ පොත් ලියන්න කිව්වෙ නෑනේ. මූට කතා කරන්න බෑ. කියවන්න පුලුවන්ද දන්නෙ නෑ. කියන ඒවා තේරෙනේවද දන්නෙ නෑ.
ඒකද උඹලගෙ "සාමන්ය ඉංග්රීසි දැනුම" කියලා කියන්නෙ![]()
![]()