ඇයි බං SLT එකට බැරි Quota එක වැඩි කරන්න

Avast0

Well-known member
  • Jun 22, 2023
    1,483
    1,575
    113
    ඉස්සර මතකද හැම අවුරුද්දකම පළවෙනිද කෝට එක වැඩි කෙරුව
    ඊට පස්සෙ ලෝයල්ටි ඩේට කියල හෙන බොරුවක් ගෙනාව. ඒක දැං වැඩත් නෑ. තිබුණත් ඒකෙන් ඇති වැඩකුත් නෑ..
     

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    mannam giya 31 wenida Torrent withrak 1TB baawa , Upload kara 200GB
    Youtube 100GB wena wena downloads 50 GB

    Happy day eka dla.

    loyalty data denwa ban, habayi hena chuttayi/

    anik eka exploit ekak hambunama uparima use karanwa ayi wena hukaris na
    data ithuru karanna ona slow wenwa magul hithanne na,

    kohomath fibre backbone ekata 500Mbps load ekak wunath optimize karaganna puluwan.anik connections slow wenne nathiwa.
    apita denne nathi eka misakl.
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,213
    113
    mannam giya 31 wenida Torrent withrak 1TB baawa , Upload kara 200GB
    Youtube 100GB wena wena downloads 50 GB

    Happy day eka dla.

    loyalty data denwa ban, habayi hena chuttayi/

    anik eka exploit ekak hambunama uparima use karanwa ayi wena hukaris na
    data ithuru karanna ona slow wenwa magul hithanne na,

    kohomath fibre backbone ekata 500Mbps load ekak wunath optimize karaganna puluwan.anik connections slow wenne nathiwa.
    apita denne nathi eka misakl.
    mee wage torrent download karana anathyo inne
     
    • Haha
    Reactions: Mugen

    Avast0

    Well-known member
  • Jun 22, 2023
    1,483
    1,575
    113
    mannam giya 31 wenida Torrent withrak 1TB baawa , Upload kara 200GB
    Youtube 100GB wena wena downloads 50 GB

    Happy day eka dla.

    loyalty data denwa ban, habayi hena chuttayi/

    anik eka exploit ekak hambunama uparima use karanwa ayi wena hukaris na
    data ithuru karanna ona slow wenwa magul hithanne na,

    kohomath fibre backbone ekata 500Mbps load ekak wunath optimize karaganna puluwan.anik connections slow wenne nathiwa.
    apita denne nathi eka misakl.
    එක දවසක් දීල මොනා කරන්නද බං
    බොරුවට අපි දවසම ඩවුන්ලෝඩ් කරනව වෙන වැඩක් නොකර
    අන්තිමට අපි ඒව බලන්නෙත් නෑ. පස්සෙ බලන්න කලින් ඩේට ටිකත් ලොස් වෙන්න පුලුවන්..
    ඒවනං තනිකර බොරු වැඩ
    හරියට නිකං මාසයක් කන්න තියෙන කෑම එක දවසින් කන්න හදනව වගේ.. උන් කපටියි
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,213
    113
    එක දවසක් දීල මොනා කරන්නද බං
    බොරුවට අපි දවසම ඩවුන්ලෝඩ් කරනව වෙන වැඩක් නොකර
    අන්තිමට අපි ඒව බලන්නෙත් නෑ. පස්සෙ බලන්න කලින් ඩේට ටිකත් ලොස් වෙන්න පුලුවන්..
    ඒවනං තනිකර බොරු වැඩ
    හරියට නිකං මාසයක් කන්න තියෙන කෑම එක දවසින් කන්න හදනව වගේ.. උන් කපටියි
    just migrate
     

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    එක දවසක් දීල මොනා කරන්නද බං
    බොරුවට අපි දවසම ඩවුන්ලෝඩ් කරනව වෙන වැඩක් නොකර
    අන්තිමට අපි ඒව බලන්නෙත් නෑ. පස්සෙ බලන්න කලින් ඩේට ටිකත් ලොස් වෙන්න පුලුවන්..
    ඒවනං තනිකර බොරු වැඩ
    හරියට නිකං මාසයක් කන්න තියෙන කෑම එක දවසින් කන්න හදනව වගේ.. උන් කපටියි

    E machan uba hithana hati.

    mama karapu hati kiyannam ganna deyak thiyenwnam ganin,

    mata storage thiyenwa 10TB kittuwenna.
    man kare 31 wenida ta plan karala torrent 200k withra load karagaththa mata ona ewa.
    eelagata torrent client eka config karagaththa complete wunama e category tika wenama hdd walta yannna auto ma.
    eetapasse 31 re 0000 pahuwela damma. pc eka sleep wenne nathiwenna hadala.
    pandara 6 ta wage aharila balala wena onawena manual download set ekak thibba e tika damma ekata payak pc eka gawa,

    eetapasse kade giya wena weda kara pc ekak gawa hitiye na,.

    hawasa wessa hinda paya 2 off karala thibba,. pawwa gaman aayi on kara
    re 12 pahuwela off karala damma.

    man download kare mata onawena okkoma dewal set ekak.

    mata e tika oya adsl line ekak thiya gaththa nam nathnam wena ISP kenekge connection ekakin gannwa nam kochchara kal innwaeyida danne na.

    meka lesyi ne.

    maseta 100GB data thiyenwa.

    eken anik weda tika karagannwa.
    maseta oya ena hoda balanna puluwan fim 2-3k 4K Rip ekak baganna athi.
    man TV series balanne okkoma telecast wela iwara wechcha ewa,

    anika danta apu godak ewa office eken bagena awith thiyan inne,.
    games,films,tv series etc
    mata aayi aluthn banna deyak aththema nathi thram.

    UPS ekak thiyenwa, HDD wala health monitor karnwa evry 2 weeks.

    mama kema eka dwasin kanne na. ekathu karagaththa goda tika tika kanwa. :P :rofl:

    HDD eke dala thibba kiyala mewa narak wenne nane./ :rolleyes:

    SLT ekae data wadi kranna kiyana ekath hariyata Doctorsla Politicians la ge thiyena benifit illanwa wage thama.

    ekekwath denne na,. ehata mehata kade ywa ywa innwa,

    man karanne thiyena eken gema gahan yana eka. :yes::D
     

    Roxburyroy

    Well-known member
  • Jul 24, 2023
    3,556
    3,958
    113
    ඉස්සර මතකද හැම අවුරුද්දකම පළවෙනිද කෝට එක වැඩි කෙරුව
    ඊට පස්සෙ ලෝයල්ටි ඩේට කියල හෙන බොරුවක් ගෙනාව. ඒක දැං වැඩත් නෑ. තිබුණත් ඒකෙන් ඇති වැඩකුත් නෑ..
    Loyalty data කියන එක හැම මාසෙම වැඩි කරේ නැහැ ඉස්සරත්. මාස කිහිපයකට එක පාරක් දුන්නෙ. Terms and conditions වල තියනවා ඔය කියන data ටික ඕන ඕන විදියට slt එකට වෙනස් කරන්න පුළුවන් equations දාලා තිබ්බ වුණාට කියන එක.

    Data cycle එක ගැන නම් කියන්නේ එකේ වෙනසක් නැත. ඉස්සර වගේම 1 වෙනිදාට පාන්දර reset වෙන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: RottenCOLT

    Avast0

    Well-known member
  • Jun 22, 2023
    1,483
    1,575
    113
    E machan uba hithana hati.

    mama karapu hati kiyannam ganna deyak thiyenwnam ganin,

    mata storage thiyenwa 10TB kittuwenna.
    man kare 31 wenida ta plan karala torrent 200k withra load karagaththa mata ona ewa.
    eelagata torrent client eka config karagaththa complete wunama e category tika wenama hdd walta yannna auto ma.
    eetapasse 31 re 0000 pahuwela damma. pc eka sleep wenne nathiwenna hadala.
    pandara 6 ta wage aharila balala wena onawena manual download set ekak thibba e tika damma ekata payak pc eka gawa,

    eetapasse kade giya wena weda kara pc ekak gawa hitiye na,.

    hawasa wessa hinda paya 2 off karala thibba,. pawwa gaman aayi on kara
    re 12 pahuwela off karala damma.

    man download kare mata onawena okkoma dewal set ekak.

    mata e tika oya adsl line ekak thiya gaththa nam nathnam wena ISP kenekge connection ekakin gannwa nam kochchara kal innwaeyida danne na.

    meka lesyi ne.

    maseta 100GB data thiyenwa.

    eken anik weda tika karagannwa.
    maseta oya ena hoda balanna puluwan fim 2-3k 4K Rip ekak baganna athi.
    man TV series balanne okkoma telecast wela iwara wechcha ewa,

    anika danta apu godak ewa office eken bagena awith thiyan inne,.
    games,films,tv series etc
    mata aayi aluthn banna deyak aththema nathi thram.

    UPS ekak thiyenwa, HDD wala health monitor karnwa evry 2 weeks.

    mama kema eka dwasin kanne na. ekathu karagaththa goda tika tika kanwa. :P :rofl:

    HDD eke dala thibba kiyala mewa narak wenne nane./ :rolleyes:

    SLT ekae data wadi kranna kiyana ekath hariyata Doctorsla Politicians la ge thiyena benifit illanwa wage thama.

    ekekwath denne na,. ehata mehata kade ywa ywa innwa,

    man karanne thiyena eken gema gahan yana eka. :yes::D
    මාත් ගත්තනං හරි හාඩ් එකක්
     
    • Like
    Reactions: AlphaVille

    Avast0

    Well-known member
  • Jun 22, 2023
    1,483
    1,575
    113
    Loyalty data කියන එක හැම මාසෙම වැඩි කරේ නැහැ ඉස්සරත්. මාස කිහිපයකට එක පාරක් දුන්නෙ. Terms and conditions වල තියනවා ඔය කියන data ටික ඕන ඕන විදියට slt එකට වෙනස් කරන්න පුළුවන් equations දාලා තිබ්බ වුණාට කියන එක.

    Data cycle එක ගැන නම් කියන්නේ එකේ වෙනසක් නැත. ඉස්සර වගේම 1 වෙනිදාට පාන්දර reset වෙන්නෙ.
    ෆයිබර් වලට මාරු වුණාට පස්සෙ
    මට දැං කිසිම ලෝයල්ටි ඩේට එකක් නෑ
     

    Pali8928

    Active member
  • Aug 3, 2018
    159
    89
    28
    kandy
    Ammo munga data puduma vidihata yanne hena boruwak karanne slt un

    ෆයිබර් වලට මාරු වුණාට පස්සෙ
    මට දැං කිසිම ලෝයල්ටි ඩේට එකක් නෑ
    Data ikmanta iwara wena seen ekk nedda nikan pi use karanwata wada yanwa wage teril nedda
    ------ Post added on Sep 4, 2023 at 10:35 AM
     
    • Like
    Reactions: Avast0

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    E machan uba hithana hati.

    mama karapu hati kiyannam ganna deyak thiyenwnam ganin,

    mata storage thiyenwa 10TB kittuwenna.
    man kare 31 wenida ta plan karala torrent 200k withra load karagaththa mata ona ewa.
    eelagata torrent client eka config karagaththa complete wunama e category tika wenama hdd walta yannna auto ma.
    eetapasse 31 re 0000 pahuwela damma. pc eka sleep wenne nathiwenna hadala.
    pandara 6 ta wage aharila balala wena onawena manual download set ekak thibba e tika damma ekata payak pc eka gawa,

    eetapasse kade giya wena weda kara pc ekak gawa hitiye na,.

    hawasa wessa hinda paya 2 off karala thibba,. pawwa gaman aayi on kara
    re 12 pahuwela off karala damma.

    man download kare mata onawena okkoma dewal set ekak.

    mata e tika oya adsl line ekak thiya gaththa nam nathnam wena ISP kenekge connection ekakin gannwa nam kochchara kal innwaeyida danne na.

    meka lesyi ne.

    maseta 100GB data thiyenwa.

    eken anik weda tika karagannwa.
    maseta oya ena hoda balanna puluwan fim 2-3k 4K Rip ekak baganna athi.
    man TV series balanne okkoma telecast wela iwara wechcha ewa,

    anika danta apu godak ewa office eken bagena awith thiyan inne,.
    games,films,tv series etc
    mata aayi aluthn banna deyak aththema nathi thram.

    UPS ekak thiyenwa, HDD wala health monitor karnwa evry 2 weeks.

    mama kema eka dwasin kanne na. ekathu karagaththa goda tika tika kanwa. :P :rofl:

    HDD eke dala thibba kiyala mewa narak wenne nane./ :rolleyes:

    SLT ekae data wadi kranna kiyana ekath hariyata Doctorsla Politicians la ge thiyena benifit illanwa wage thama.

    ekekwath denne na,. ehata mehata kade ywa ywa innwa,

    man karanne thiyena eken gema gahan yana eka. :yes::D
    31 රෑ 0000h කියන්නේ පාන්දර නේද ඒකියන්නේ 30 රෑ

    Nattan labana mase 1st නෙ