ඉස්සර මතකද හැම අවුරුද්දකම පළවෙනිද කෝට එක වැඩි කෙරුව
ඊට පස්සෙ ලෝයල්ටි ඩේට කියල හෙන බොරුවක් ගෙනාව. ඒක දැං වැඩත් නෑ. තිබුණත් ඒකෙන් ඇති වැඩකුත් නෑ..
ඊට පස්සෙ ලෝයල්ටි ඩේට කියල හෙන බොරුවක් ගෙනාව. ඒක දැං වැඩත් නෑ. තිබුණත් ඒකෙන් ඇති වැඩකුත් නෑ..
mee wage torrent download karana anathyo innemannam giya 31 wenida Torrent withrak 1TB baawa , Upload kara 200GB
Youtube 100GB wena wena downloads 50 GB
Happy day eka dla.
loyalty data denwa ban, habayi hena chuttayi/
anik eka exploit ekak hambunama uparima use karanwa ayi wena hukaris na
data ithuru karanna ona slow wenwa magul hithanne na,
kohomath fibre backbone ekata 500Mbps load ekak wunath optimize karaganna puluwan.anik connections slow wenne nathiwa.
apita denne nathi eka misakl.
Film withrak neme download karemee wage torrent download karana anathyo inne

එක දවසක් දීල මොනා කරන්නද බංmannam giya 31 wenida Torrent withrak 1TB baawa , Upload kara 200GB
Youtube 100GB wena wena downloads 50 GB
Happy day eka dla.
loyalty data denwa ban, habayi hena chuttayi/
anik eka exploit ekak hambunama uparima use karanwa ayi wena hukaris na
data ithuru karanna ona slow wenwa magul hithanne na,
kohomath fibre backbone ekata 500Mbps load ekak wunath optimize karaganna puluwan.anik connections slow wenne nathiwa.
apita denne nathi eka misakl.
just migrateඑක දවසක් දීල මොනා කරන්නද බං
බොරුවට අපි දවසම ඩවුන්ලෝඩ් කරනව වෙන වැඩක් නොකර
අන්තිමට අපි ඒව බලන්නෙත් නෑ. පස්සෙ බලන්න කලින් ඩේට ටිකත් ලොස් වෙන්න පුලුවන්..
ඒවනං තනිකර බොරු වැඩ
හරියට නිකං මාසයක් කන්න තියෙන කෑම එක දවසින් කන්න හදනව වගේ.. උන් කපටියි
indiawata hari panapanඅනේ අපිට පිටරට යන්න සල්ලිත් නෑ. ස්කිල්ස් උත් නෑ
අනේ අපිට පිටරට යන්න සල්ලිත් නෑ. ස්කිල්ස් උත් නෑ

එක දවසක් දීල මොනා කරන්නද බං
බොරුවට අපි දවසම ඩවුන්ලෝඩ් කරනව වෙන වැඩක් නොකර
අන්තිමට අපි ඒව බලන්නෙත් නෑ. පස්සෙ බලන්න කලින් ඩේට ටිකත් ලොස් වෙන්න පුලුවන්..
ඒවනං තනිකර බොරු වැඩ
හරියට නිකං මාසයක් කන්න තියෙන කෑම එක දවසින් කන්න හදනව වගේ.. උන් කපටියි




Loyalty data කියන එක හැම මාසෙම වැඩි කරේ නැහැ ඉස්සරත්. මාස කිහිපයකට එක පාරක් දුන්නෙ. Terms and conditions වල තියනවා ඔය කියන data ටික ඕන ඕන විදියට slt එකට වෙනස් කරන්න පුළුවන් equations දාලා තිබ්බ වුණාට කියන එක.ඉස්සර මතකද හැම අවුරුද්දකම පළවෙනිද කෝට එක වැඩි කෙරුව
ඊට පස්සෙ ලෝයල්ටි ඩේට කියල හෙන බොරුවක් ගෙනාව. ඒක දැං වැඩත් නෑ. තිබුණත් ඒකෙන් ඇති වැඩකුත් නෑ..
මාත් ගත්තනං හරි හාඩ් එකක්E machan uba hithana hati.
mama karapu hati kiyannam ganna deyak thiyenwnam ganin,
mata storage thiyenwa 10TB kittuwenna.
man kare 31 wenida ta plan karala torrent 200k withra load karagaththa mata ona ewa.
eelagata torrent client eka config karagaththa complete wunama e category tika wenama hdd walta yannna auto ma.
eetapasse 31 re 0000 pahuwela damma. pc eka sleep wenne nathiwenna hadala.
pandara 6 ta wage aharila balala wena onawena manual download set ekak thibba e tika damma ekata payak pc eka gawa,
eetapasse kade giya wena weda kara pc ekak gawa hitiye na,.
hawasa wessa hinda paya 2 off karala thibba,. pawwa gaman aayi on kara
re 12 pahuwela off karala damma.
man download kare mata onawena okkoma dewal set ekak.
mata e tika oya adsl line ekak thiya gaththa nam nathnam wena ISP kenekge connection ekakin gannwa nam kochchara kal innwaeyida danne na.
meka lesyi ne.
maseta 100GB data thiyenwa.
eken anik weda tika karagannwa.
maseta oya ena hoda balanna puluwan fim 2-3k 4K Rip ekak baganna athi.
man TV series balanne okkoma telecast wela iwara wechcha ewa,
anika danta apu godak ewa office eken bagena awith thiyan inne,.
games,films,tv series etc
mata aayi aluthn banna deyak aththema nathi thram.
UPS ekak thiyenwa, HDD wala health monitor karnwa evry 2 weeks.
mama kema eka dwasin kanne na. ekathu karagaththa goda tika tika kanwa.![]()
HDD eke dala thibba kiyala mewa narak wenne nane./
SLT ekae data wadi kranna kiyana ekath hariyata Doctorsla Politicians la ge thiyena benifit illanwa wage thama.
ekekwath denne na,. ehata mehata kade ywa ywa innwa,
man karanne thiyena eken gema gahan yana eka.![]()
ෆයිබර් වලට මාරු වුණාට පස්සෙLoyalty data කියන එක හැම මාසෙම වැඩි කරේ නැහැ ඉස්සරත්. මාස කිහිපයකට එක පාරක් දුන්නෙ. Terms and conditions වල තියනවා ඔය කියන data ටික ඕන ඕන විදියට slt එකට වෙනස් කරන්න පුළුවන් equations දාලා තිබ්බ වුණාට කියන එක.
Data cycle එක ගැන නම් කියන්නේ එකේ වෙනසක් නැත. ඉස්සර වගේම 1 වෙනිදාට පාන්දර reset වෙන්නෙ.
Data ikmanta iwara wena seen ekk nedda nikan pi use karanwata wada yanwa wage teril neddaෆයිබර් වලට මාරු වුණාට පස්සෙ
මට දැං කිසිම ලෝයල්ටි ඩේට එකක් නෑ
31 රෑ 0000h කියන්නේ පාන්දර නේද ඒකියන්නේ 30 රෑE machan uba hithana hati.
mama karapu hati kiyannam ganna deyak thiyenwnam ganin,
mata storage thiyenwa 10TB kittuwenna.
man kare 31 wenida ta plan karala torrent 200k withra load karagaththa mata ona ewa.
eelagata torrent client eka config karagaththa complete wunama e category tika wenama hdd walta yannna auto ma.
eetapasse 31 re 0000 pahuwela damma. pc eka sleep wenne nathiwenna hadala.
pandara 6 ta wage aharila balala wena onawena manual download set ekak thibba e tika damma ekata payak pc eka gawa,
eetapasse kade giya wena weda kara pc ekak gawa hitiye na,.
hawasa wessa hinda paya 2 off karala thibba,. pawwa gaman aayi on kara
re 12 pahuwela off karala damma.
man download kare mata onawena okkoma dewal set ekak.
mata e tika oya adsl line ekak thiya gaththa nam nathnam wena ISP kenekge connection ekakin gannwa nam kochchara kal innwaeyida danne na.
meka lesyi ne.
maseta 100GB data thiyenwa.
eken anik weda tika karagannwa.
maseta oya ena hoda balanna puluwan fim 2-3k 4K Rip ekak baganna athi.
man TV series balanne okkoma telecast wela iwara wechcha ewa,
anika danta apu godak ewa office eken bagena awith thiyan inne,.
games,films,tv series etc
mata aayi aluthn banna deyak aththema nathi thram.
UPS ekak thiyenwa, HDD wala health monitor karnwa evry 2 weeks.
mama kema eka dwasin kanne na. ekathu karagaththa goda tika tika kanwa.![]()
HDD eke dala thibba kiyala mewa narak wenne nane./
SLT ekae data wadi kranna kiyana ekath hariyata Doctorsla Politicians la ge thiyena benifit illanwa wage thama.
ekekwath denne na,. ehata mehata kade ywa ywa innwa,
man karanne thiyena eken gema gahan yana eka.![]()