ඇයි මේ ලංකාවෙ තම්බින්ට රිදිලා

asanka+++

Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    ඇයි මේ ලංකාවෙ තම්බි කලබල වෙලා තියෙන්නෙ පලස්තීනෙට ගහද්දි. තම්බි උන පලියට ඉතින් ලංකාවෙ තම්බින්ව අරාබියේ උන් ගනන් ගන්නෙත් නෑ. වැඩට ගෑනියක් යැව්වත් ඇන ගහලා පෝකේ ඇරලා පුච්චලා එවන්නෙත්. ඒ තියෙද්දිත් වේදනාවෙන් හෑලි ලියනවා.
     

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    F8ZRS-2bwAAkvCD.jpg
    LrHtnxN.jpg
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    උන්ගෙ යටි කූට්ටු වැඩ ඇති. කියන්න බෑ ඒවා. :love2:
    මේ දවස්වල හමාස්ලට කඩේ යන්නෙ පල්ලියෙන් හමාස්ල ලංකාවට ගෙනත් සිංහලු වඳ කළත් උන්ට කඩේ යන සෙට් එක

    ඇයි අර නානසාරලා එහෙම කරපුව දැක්කෙ නැහ්ද කියල කියයි :lol:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,363
    1
    61,958
    113
    Mother Earth
    මේ දවස්වල හමාස්ලට කඩේ යන්නෙ පල්ලියෙන් හමාස්ල ලංකාවට ගෙනත් සිංහලු වඳ කළත් උන්ට කඩේ යන සෙට් එක

    ඇයි අර නානසාරලා එහෙම කරපුව දැක්කෙ නැහ්ද කියල කියයි :lol:
    උබත් බීලද ඉන්නෙ ? :love2:
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    උන්ගෙ යටි කූට්ටු වැඩ ඇති. කියන්න බෑ ඒවා. :love2:
    muslim un math ekkath bokken indala thiyanawa habai palliyen mokak hari kiwwoth hari thawath muslim ekek seen ekata awoth hari unta awrudu ganaka api ekka thibba business relationship, yalukam amathaka wenna paya keepayak athi..
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    ඇයි මේ ලංකාවෙ තම්බි කලබල වෙලා තියෙන්නෙ පලස්තීනෙට ගහද්දි. තම්බි උන පලියට ඉතින් ලංකාවෙ තම්බින්ව අරාබියේ උන් ගනන් ගන්නෙත් නෑ. වැඩට ගෑනියක් යැව්වත් ඇන ගහලා පෝකේ ඇරලා පුච්චලා එවන්නෙත්. ඒ තියෙද්දිත් වේදනාවෙන් හෑලි ලියනවා.
    ත්‍රස්තවාදියෙක්ගේ දුක තේරෙන්නේ තවත් ත්‍රස්තවාදියෙක්ට පමනයි.

    ~මාසා පුවක්බඩිල්ලාහ්~ :rofl:
     

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    FB eke campaign yanwa Palestine Salli ekathu karana.

    All kinds of muslims donate karanwa ewata,

    Israel podi wun gnu marapu eka gana un meek na. palestine marena civillianla withrayi danne,

    un degollo ma patan gaththa waliya handa mukuth kiyanna ba.
     

    Start boy

    Well-known member
  • Oct 19, 2022
    1,496
    1,101
    113
    ලංකාවෙ ඉන්න මුස්ලිම්මු හොඳයි බන්. මගේ යාළුවොත් ඉන්නවා මුස්ලිම් අපි කට ලන්ච් ගන්නවත් එක්ක. හරි හොඳයි.
    උබ නං බුරියානියකට වටලප්පමකට පුක හරි දෙයි
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    FB eke campaign yanwa Palestine Salli ekathu karana.

    All kinds of muslims donate karanwa ewata,

    Israel podi wun gnu marapu eka gana un meek na. palestine marena civillianla withrayi danne,

    un degollo ma patan gaththa waliya handa mukuth kiyanna ba.
    Hithaganin lankawe anith untath dawasaka me return eka hambenawa kiyala. Danata lankawe awurudu 15ta adu janagahanayen 67% muslim unlu.