ඇයි මේ ලංකාවෙ තම්බි කලබල වෙලා තියෙන්නෙ පලස්තීනෙට ගහද්දි. තම්බි උන පලියට ඉතින් ලංකාවෙ තම්බින්ව අරාබියේ උන් ගනන් ගන්නෙත් නෑ. වැඩට ගෑනියක් යැව්වත් ඇන ගහලා පෝකේ ඇරලා පුච්චලා එවන්නෙත්. ඒ තියෙද්දිත් වේදනාවෙන් හෑලි ලියනවා.
palliyen ehema inna kiyanakan hondata indi..ලංකාවෙ ඉන්න මුස්ලිම්මු හොඳයි බන්. මගේ යාළුවොත් ඉන්නවා මුස්ලිම් අපි කට ලන්ච් ගන්නවත් එක්ක. හරි හොඳයි.
උන්ගෙ යටි කූට්ටු වැඩ ඇති. කියන්න බෑ ඒවා.palliyen ehema inna kiyanakan hondata indi..
මේ දවස්වල හමාස්ලට කඩේ යන්නෙ පල්ලියෙන් හමාස්ල ලංකාවට ගෙනත් සිංහලු වඳ කළත් උන්ට කඩේ යන සෙට් එකඋන්ගෙ යටි කූට්ටු වැඩ ඇති. කියන්න බෑ ඒවා.![]()

උබත් බීලද ඉන්නෙ ?මේ දවස්වල හමාස්ලට කඩේ යන්නෙ පල්ලියෙන් හමාස්ල ලංකාවට ගෙනත් සිංහලු වඳ කළත් උන්ට කඩේ යන සෙට් එක
ඇයි අර නානසාරලා එහෙම කරපුව දැක්කෙ නැහ්ද කියල කියයි![]()
ලංකාවෙ ඉන්න මුස්ලිම්මු හොඳයි බන්.
හිගා කන්න එපාලංකාවෙ ඉන්න මුස්ලිම්මු හොඳයි බන්. මගේ යාළුවොත් ඉන්නවා මුස්ලිම් අපි කට ලන්ච් ගන්නවත් එක්ක. හරි හොඳයි.
muslim un math ekkath bokken indala thiyanawa habai palliyen mokak hari kiwwoth hari thawath muslim ekek seen ekata awoth hari unta awrudu ganaka api ekka thibba business relationship, yalukam amathaka wenna paya keepayak athi..උන්ගෙ යටි කූට්ටු වැඩ ඇති. කියන්න බෑ ඒවා.![]()
ත්රස්තවාදියෙක්ගේ දුක තේරෙන්නේ තවත් ත්රස්තවාදියෙක්ට පමනයි.ඇයි මේ ලංකාවෙ තම්බි කලබල වෙලා තියෙන්නෙ පලස්තීනෙට ගහද්දි. තම්බි උන පලියට ඉතින් ලංකාවෙ තම්බින්ව අරාබියේ උන් ගනන් ගන්නෙත් නෑ. වැඩට ගෑනියක් යැව්වත් ඇන ගහලා පෝකේ ඇරලා පුච්චලා එවන්නෙත්. ඒ තියෙද්දිත් වේදනාවෙන් හෑලි ලියනවා.

උබ නං බුරියානියකට වටලප්පමකට පුක හරි දෙයිලංකාවෙ ඉන්න මුස්ලිම්මු හොඳයි බන්. මගේ යාළුවොත් ඉන්නවා මුස්ලිම් අපි කට ලන්ච් ගන්නවත් එක්ක. හරි හොඳයි.
Hithaganin lankawe anith untath dawasaka me return eka hambenawa kiyala. Danata lankawe awurudu 15ta adu janagahanayen 67% muslim unlu.FB eke campaign yanwa Palestine Salli ekathu karana.
All kinds of muslims donate karanwa ewata,
Israel podi wun gnu marapu eka gana un meek na. palestine marena civillianla withrayi danne,
un degollo ma patan gaththa waliya handa mukuth kiyanna ba.