මහරගම නම් ගිහින් ඇතිනෙ ඔයාanyway mahargama is much better than chandigarh imo.
------ Post added on Jan 3, 2025 at 6:10 PM
Any such story I'd post here wouldn't go as fancy stories but my real life experienceThen, start a new web series featuring Pamunuwa Tatoo Akki.![]()
එහෙනම් මොනවගේ කෙනෙක් ද හරියන්නේ මට?okath hari yanne na. uba wage mama's boy kenekta social kello set wenne na.
ඇන්ඩ්රොයිඩ් CEO http නේද ඕක දාලා තිබ්බෙසිද්දිය දනිමි ඔව්න් පවසන තෙක්ම සිටිමි.![]()
අැයි එ්කෙ මොකක්ද තියෙන අවුල? Arimac කියන්නෙ කවදාවත් කිසිම නරකක් අහන විදිහෙ වැඩක් කරල නැති, රටේ තියෙන වැදගත් කොම්පැණියක්නෙ.එකෙක් අයින් වෙලා ගියා ඊයෙ
මහරගම ගිහින් තියෙනව. ලබන අවුරුද්දෙ මුල පුලුවන් උනොත් ඉන්දියා යනවමහරගම නම් ගිහින් ඇතිනෙ ඔයා
චන්දිගාර් ගිහින් තියද?
එහෙනම් කොහොමද කියන්නෙ මහරගම චන්දිගාර් වලට වඩා හොඳයි කියලාමහරගම ගිහින් තියෙනව. ලබන අවුරුද්දෙ මුල පුලුවන් උනොත් ඉන්දියා යනව
yku mn kiwe chandigar baddata wada mahargama eki hodai kiyala.එහෙනම් කොහොමද කියන්නෙ මහරගම චන්දිගාර් වලට වඩා හොඳයි කියලා
මෙයා ස්කෑම් එකක් කියන්නේ කොහොමදyku mn kiwe chandigar baddata wada mahargama eki hodai kiyala.
arakigen online scam wenwata wada meki athagala scamwena eka wadaa hodai.
ube nm IQ eka bahala thiyenne dn
She stopped chatting with me & I realized that there's no future with her. Currently, I'm chatting daily with tattoo Akki from Pamunuwa. (Plz don't ask where her tattoos are)
@SLK_sri
@Nidarshana_k
උඹ ඒ කෙල්ලව දන්නව දmekath lagadima ubata polla thiyanawa, mn kalinma reasons kiuwa neda
උඹ ඒ කෙල්ලව දන්නව ද