ඉංග්‍රීසි ඉගෙන ගන්න වේගේ වැඩි කරගමු

SHEHAN_GIWANTHA

Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,978
    11,713
    113
    34806DBD-9396-45EC-B268-9B1F0E61D691.jpeg

    Kamathi un innawa nan me course eka karapalla. Meken English katha karanna puluwan wenne na. Habai api danna kiyana English grammar tika lassnata piliwelata therum ganna puluwan widiyata kiyala denawa. Eka godak watinawa apita office wala wada karaddi wisheshayen letter liyanna one unama ehema. Thamange lamayekta nangi or malli kenekta unath lassanata English tika kiyala denna puluwan. Mekan passe diploma eka.
     

    rama_d

    Well-known member
  • Nov 28, 2014
    574
    674
    93
    • Haha
    Reactions: Walter White