But English walata unanduwak athi karaganna welawak wen karaganna hithennema na ban. Mawa English class ekakata gihin daanna aiyyoWoW English
menna lankawe nangi kenek karana English channel 1k hambuna
Let’s talk
me channel eka nan maru
Elakiri eke mage palaweni thread1 dammeth me channel1 gana. Me tiyenne eka
අලුත් විදියකට ඉංග්රීසි ඉගෙනගමු
Umbata nan English puluwan athi. Suddek ge namak ne tiyenneBumpi!
inglis puluwan godak.Umbata nan English puluwan athi. Suddek ge namak ne tiyenne