Ohoma unama tuition da arawa mewa seratama shot eka hambenawa eka eka hethuwak, mokada dn inna godak AL karana teachers la ta english awlak tyenawa. But aluthin ena aya nam flexible, eyalata therenawa wede.
Mamath 6 indan English medium kare, api mun giyapu iskole, 45k hitiya 6 di english medium karanna, 6 wasare anthimedi 10i, 8 wasara muladi 7i , mamayi mage yaluwai maru una ethakota 5i. Ape unta kudammage selakili thibbe iskole. Eka sir kenek hitiya dial eka ape un set ekata kiyanne redda asse mahaththuru kiyala. Passe iskole maru unama ochchara prashna ne.
Dewani iskole indala, aye mama wena iskolekata yanna heduwa english medium karanna AL walata. Mata adatath pamanak terms sinhalen monada kiyanne kiyala danne ne campus iwara welath. Mata A8i Principal ge puthata A9i, principal mamai ape ammai issarahama kiwwa mage putha A9k tyeddith Sinhala medium karaddi ei oya English medium karanna hadanne kiyala. Anthimata mama kalin iskolema sinhala medium walata nathara una. Ape inna ugath kiyaganna godak unge mentality eka ochcharai.
Prashne tyenne lankawe un hema welema balanne langa gena misak issaraha gena neme.