කියපල්ලා අද දවස ඇතුලත් ගන්න ඕන.අවුරුද්දට එක්කෙනෙක්ට ගෙනිහින් දෙන්න.ඇන්ඩ්රොයිඩ් එකක්.
වයිෆ් ඕක ගත්තා ඕකෙ හෙන ලෙඩ එනව බං. ටච් වෙන්නෙ එහෙමත් නැතුව යනව. ඒ මදිවට හෙන තඩි හෙන බරයි. කවරයක් දාපුවම තව ලොකු වෙනව මාර ඇනයක් ඒක.Samsung A05
Mata neme mata iphone 12 ekak tiyenewa.mn android gana danne na.wayasaka gaanu kenekta.kata wageda bnEntry level phone nam setma nha bn...
samsung nam khmth epaa entry level ewa..
ehnm photo ehm ghnne nhne nd.. social media yana ekaii call gnna ekaiine.. plwnnam 40000 wge ynna try krpan.. ethkot lag wenne nthii phone ekk gnn plwn.. budget range eke best valued spec hmbenne redmi thma mmanam dnna wdhta.. redmi ekknam 30-35k ekk athii oya wge knkt.. thw hoyla blhan poddk wena hnda brand monvd kyla.. samsung ynvnm aduma a15 ekkt or higher ekkt ynnaMata neme mata iphone 12 ekak tiyenewa.mn android gana danne na.wayasaka gaanu kenekta.
El.social media and call wage ewa tama mainly focus karanne.ehnm photo ehm ghnne nhne nd.. social media yana ekaii call gnna ekaiine.. plwnnam 40000 wge ynna try krpan.. ethkot lag wenne nthii phone ekk gnn plwn.. budget range eke best valued spec hmbenne redmi thma mmanam dnna wdhta.. redmi ekknam 30-35k ekk athii oya wge knkt.. thw hoyla blhan poddk wena hnda brand monvd kyla.. samsung ynvnm aduma a15 ekkt or higher ekkt ynna
අනේ එහෙමනං අවුලක් නෑkata wageda bnEntry level phone nam setma nha bn...
samsung nam khmth epaa entry level ewa..
Recommend. Mat meka awruddata thaggakata denna gatta uncle kenekta. 4/128GB eka ganin
3GB eka awuldaRecommend. Mat meka awruddata thaggakata denna gatta uncle kenekta. 4/128GB eka ganin