hodata danna aya innwa elakiriyaUp crypto group valin ahannako
Aniva ! Hadissi nisa kivve -_-hodata danna aya innwa elakiriya
Lunc coin ekaDan epa, godak aya sell karai pre holders la, loss eka cover karaganna. Dump wei godak, habai experenced trader kenekta 30% vage swing ekak ganna puluwan.
ela.....luna lunc ??????උබ මට පීම් එකක් දාල තිබ්බ නේ සොරි බොක්ක අද දැක්කෙ. මම කොයින් ගැන පර්සනලි ගන්න එපා ගන්න කියල උපදෙස් දෙන්න දන්නෙ නෑ බන්. ඔව්ව පට්ට රිස්ක් නෙ. ඉතින් රිස්ක් එක අතෙ තියාගෙන තමන්ට පුලුවන් ප්රමාණ වලින් කරවන්නයි තියෙන්නෙ
dekama thiyenawa mage nan dan wallet eke(GATE.IO walin gathe). monawa weida nan dan ne.ela.....luna lunc ??????
Luna thiyenne umba attack ekata kalin hold kaladadekama thiyenawa mage nan dan wallet eke(GATE.IO walin gathe). monawa weida nan dan ne.
Ne machan LUNA gathe attack eken passe binance eken eka dan LUNAC wela thiyenawa. mama gate.io eken gatha iye. Binance ekenuth distributed kiyala LUNA tikak dala thiba.Luna thiyenne umba attack ekata kalin hold kalada
Luna LUNC maa 2 aurudu gana inna wai nada selll karannaLuna thiyenne umba attack ekata kalin hold kalada
aurudu 2k inna wai nada selll karanna.....Ne machan LUNA gathe attack eken passe binance eken eka dan LUNAC wela thiyenawa. mama gate.io eken gatha iye. Binance ekenuth distributed kiyala LUNA tikak dala thiba.
ne ne. mama LUNA iyema aragena iyema kotasak sell kara gate.io waladi nanbump
bump
Luna LUNC maa 2 aurudu gana inna wai nada selll karanna
------ Post added on May 30, 2022 at 3:11 PM
aurudu 2k inna wai nada selll karanna.....
------ Post added on May 30, 2022 at 3:12 PM
hamoma ganna banoya magula ganna epa ban.. ane ban uba podi ekekda? nathnam pissekda?
Mama qua ahanne naneoya magula ganna epa ban.. ane ban uba podi ekekda? nathnam pissekda?
LUNC eka dan therd karanna puluwan akai ahuwa......Mama qua ahanne nane![]()