ඉඩම් ලියාපදිංචි කිරීමේ ගාස්තු

Tron-original

Member
Jun 29, 2013
676
76
0
cyberworld
ඉඩම් ලියාපදිංචි කිරීමේ ගාස්තු

ඉඩම් ලියාපදිංචි කිරීමේ ඔප්පු ගාස්තු 100000ට කියක් ගන්නවද ? කෙනෙක් කිව්වා 5000 කියලා ලගදි ඔප්පු හදපු කෙනෙක් කියන්ඩ දන්නවා නම් ලොකු උදව්වක් මචන් :confused:
 
Last edited:

snoop_ug

Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    oka hadanne ube gana/100 x 2 +500


    ex 100000 nan

    100000/100 = 1000

    1000 x 2 = 2000

    2000+500 = Rs2500/= gana
     
    Last edited:

    Tron-original

    Member
    Jun 29, 2013
    676
    76
    0
    cyberworld
    machan atakota api aduwen dala luwoth bank akata wage tiyanda giyoth loan akakta aka aulda

    Api hitamu.. 10laks aka 7laks wage dala liwoth stamps walata yana gana adui neda :eek:
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    sure da ban, atakota nam 25000 yanne. machan land ake value aka aduwen dala adu karala liyana scene akakuth tiyanwalu nee

    uba kohomada liwwe real value aktamada ?

    Aduwen value karana eka dan lokuwata karanna baha. Hama palathema dan land value eke valuation ekak thiyanwa. Eeta wada aduwen daala transfer karanna giyata transfer eka approve wenne naha.

    Issara wage godak aduwen daala transfer karanna baha.