ඉතිහාසයේ සිංහල රජවරැන්ටත් ඉංග්‍රිසිය බැ&

Feedback.

Well-known member
  • Jul 18, 2011
    2,349
    461
    83
    වෙස ගෑනු ඔහොමමයි
    ගොඩක්ම නාකි ගෑනු ත්මි වහවැටිලා ඉන්නේ ලොක්කට නාකි ගෑනු ඉන්න පැත්තකට යන්න නෑ ඇවිත් බදාගන්නවා ඉබිනවා වදිනවා මෙහෙවූ ගැනු ඉන්නකන් රටට අනාගතයක් නෑ පට්ට වෙසියෝ
     

    anuraw123

    Member
    Nov 25, 2014
    633
    36
    0
    වෙස ගෑනු ඔහොමමයි
    ගොඩක්ම නාකි ගෑනු ත්මි වහවැටිලා ඉන්නේ ලොක්කට නාකි ගෑනු ඉන්න පැත්තකට යන්න නෑ ඇවිත් බදාගන්නවා ඉබිනවා වදිනවා මෙහෙවූ ගැනු ඉන්නකන් රටට අනාගතයක් නෑ පට්ට වෙසියෝ

    me sare marate ganu chande wadi wage ban....:no::(
     

    chathu05

    Well-known member
  • Dec 22, 2006
    4,043
    262
    83
    කොහොමද මයිත්රී ඉන්ග්රීසි ටික කියවගන්න තටමපු තැටමිල්ල. යකෝ ඉන්ග්රීසි බැරුව කොහොමද ජාත්‍යන්තරයත් එක්ක සම්බන්දකම් පවත්වන්නෙ ? හරියට ඉන්ග්රීසි බැරි පම්බයෙක්වත් පත්කරගැනීමෙන් වෙන්නෙ ලංකාවට තියෙන විදේශ බලපෑම් තවත් උග්ර වෙන එක. ඒවට විරුද්දව කොන්ද කෙලින් තියං කතා කරන්න දන්නැති නායකයෙක් පත්වුනොත් රටට වෙන දේ ගැන හිතපං.

    I agree !!!
     

    Vidane

    Banned
  • Jun 26, 2013
    1,899
    121
    63
    යකෝ ඉංගිරිසි පැත්තකින් තියමු සිරිපාලට අඩුමගානෙ O/L A/L නැත්තං තොපි වැඩ බැරි ටාසන් කෙනෙක් නේද රටේ විධායක ජනාධිපති කරන්න හදන්නෙ :rofl:
     

    Tharanga81

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    1,717
    262
    83
    යකෝ ඉංගිරිසි පැත්තකින් තියමු සිරිපාලට අඩුමගානෙ O/L A/L නැත්තං තොපි වැඩ බැරි ටාසන් කෙනෙක් නේද රටේ විධායක ජනාධිපති කරන්න හදන්නෙ :rofl:

    පල හරකො යන්න, මයිත්‍රී ට කුන්ඩසාලෙ School of Agriculture Diploma එකක් තියනව
     

    Vidane

    Banned
  • Jun 26, 2013
    1,899
    121
    63
    පල හරකො යන්න, මයිත්‍රී ට කුන්ඩසාලෙ School of Agriculture Diploma එකක් තියනව
    වැඩ බැරි අනාතයෝ තමා Diploma කරන්නෙ ඒකත් Agriculture :lol: ඕකව අමුඩේ ගස්සලා හාන්ට යවාපිය රටේ මහ එකා කොරන්නෙ නැතුව :frown:
     

    Tharanga81

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    1,717
    262
    83
    වැඩ බැරි අනාතයෝ තමා Diploma කරන්නෙ ඒකත් Agriculture :lol: ඕකව අමුඩේ ගස්සලා හාන්ට යවාපිය රටේ මහ එකා කොරන්නෙ නැතුව :frown:


    හාන්ට තොපි යි තොපෙ මහ එකයි ඉන්නවනෙ... වෙන උන් මොකටද????:lol::lol::lol::lol:

    උබ කියල තියෙන්නෙ O/L & A/L නෑ කියල . O/L & A/L නැතිනම් DIPLOMA කරන්නෙ කොහොමද .........................?
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    වැඩ බැරි අනාතයෝ තමා Diploma කරන්නෙ ඒකත් Agriculture :lol: ඕකව අමුඩේ ගස්සලා හාන්ට යවාපිය රටේ මහ එකා කොරන්නෙ නැතුව :frown:

    Ethakota mahindata monawada thiyenne? jeyaraj fernandopulle exam liyapu lawyer pattama witharane bola, jeyaraj fernandopulle threat ekak kiyala dena gaththama uuwa meruwa. uuwa maranna kotiyawa genapu police karaya (laxma cooray) thawama hondin welisara navy camp eke siyalu sepa windimin innawa.. kisima naduwak thawama ne
     

    anuraw123

    Member
    Nov 25, 2014
    633
    36
    0
    Last edited: