thawa eka site ekak tibba machan credit card witarai puluwan eka. site eka mataka na neමම මචන් වැඩියත්ම අරක පාවිච්චි කරන්නෙ ඒකට මොබයිල් එකෙන් යන්න පුලුවන් නිසා. තව මේ වගෙ සයිට් දන්නවද?
thawa eka site ekak tibba machan credit card witarai puluwan eka. site eka mataka na neමම මචන් වැඩියත්ම අරක පාවිච්චි කරන්නෙ ඒකට මොබයිල් එකෙන් යන්න පුලුවන් නිසා. තව මේ වගෙ සයිට් දන්නවද?
thawa eka site ekak tibba machan credit card witarai puluwan eka. site eka mataka na ne



etoro 1 gena wistara tikak kiyannakoo...................![]()

etoro time wast wena wadak da

අනේ නැහැ... අපි අපේ සල්ලි ආයෝජනය කරනවා.. ඊට පස්සේ අපි ගත්ත කොටස් වල මිළ ඉහළ ගිය ගමන් විකුනනවා.. එතකොට අපිට ලොකු ලාභයක් ලැබෙනවා.. කම්මැලි කෙනෙක්ට නම් ලාභයක් ගන්න අමාරුයි..![]()
අනේ නැහැ... අපි අපේ සල්ලි ආයෝජනය කරනවා.. ඊට පස්සේ අපි ගත්ත කොටස් වල මිළ ඉහළ ගිය ගමන් විකුනනවා.. එතකොට අපිට ලොකු ලාභයක් ලැබෙනවා.. කම්මැලි කෙනෙක්ට නම් ලාභයක් ගන්න අමාරුයි..![]()