ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් සල්ලි හොයන අයට පමනයි!!

DaRk RiDeR

Well-known member
  • Jun 4, 2013
    1,761
    188
    63
    32
    Adsense walin ochchara hoyanen kohomada machan la???
    Supiri site ekak thiyenna oni neda??? ethakota traffic???

    .blogspot walin hoyanna amarui bn. SEO wenawa adu nisa. salli dila .com domain ekak gattotho goda
     

    dj suraj

    Well-known member
  • Apr 3, 2008
    1,551
    182
    63
    Colombo
    මේකත් වැඩ !!! මුකුත් කරන්න නැහැ Register උනහම ඇති $25 එවෙලේම හම්බෙනව :D තව promote කරගත්තොත් ගොඩම තමයි.

    http://goo.gl/L0juSN
     
    Last edited:

    amilanuwanamara

    Well-known member
  • Dec 6, 2007
    1,009
    101
    63
    1st month - 2$
    2nd month 60$
    3rd month - 100$

    From microworkers - After 3rd month, couldnt continue bcos i changed to a new job