ඉන්ද්‍රසිරි ගැන පට්ට දුකක් ආවා...

Bam

Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,563
    113
    ඉන්ද්‍රසිරිටත් නුවරඑළියේ උපුලුත් නුවරඑළියේ දෙන්නම කැම්පස් සිලෙක්ට් ඉන්ද්‍රසිරි නිකම් නාස්ති උනා කියලා නම් මට හිතන්නෙ නෑ.


    කොහොම හරි ලයිෆ් ලෙසන් එකක් ඉන්ද්‍රසිරි .


    II hope someday Indrajith will make it. 🤔

     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    ඉන්ද්‍රසිරිටත් නුවරඑළියේ උපුලුත් නුවරඑළියේ දෙන්නම කැම්පස් සිලෙක්ට් ඉන්ද්‍රසිරි නිකම් නාස්ති උනා කියලා නම් මට හිතන්නෙ නෑ.


    කොහොම හරි ලයිෆ් ලෙසන් එකක් ඉන්ද්‍රසිරි .


    II hope someday Indrajith will make it. 🤔


    උඹට ඔච්චර පුකේ අමාරුවක් තියෙනවානම් ගිහින් උගෙ ගල් ඇම්ඩා එකේ ලොන්ත බඩුවල video අරගෙන ලයිෆ් එකට උදව් කරපන් 😏 😏
     
    • Haha
    • Wow
    Reactions: supun_sg and Bam

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,858
    113
    එකමත් එක රටක
    මහාපරිමාණ ක්ලාස් කරනවා කියන්නේ හෙනම කරුමයක් බන් . . ඔය වගේ දේවල් උන් වැඩියෙන් කරන්නේ stress එකට .
     
    • Like
    Reactions: Bam

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,938
    26,488
    113
    අඩෝ පොන්නයො, මේ මොන මළ සමයමක්ද කියවන්නෙ? මම කැම්පස් සිලෙක්ට් වෙලා නාස්ති වුණාලු! 🤣🤣🤣🤣

    යකෝ තොපි වගේ ලෝන් ගෙව ගෙව, අනුන්ගෙ පකේ සිලබස් කටපාඩම් කර කර, උදේ ඉඳන් රෑ වෙනකල් ඔෆිස් අස්සෙ ලැගලා, බැන්දට පස්සෙ ගෑනි පුස් උ‍ෟරෙක් වගේ මහත් වෙනකල් බලන් ඉන්න පොන්නයන්ට මගේ මේ 'High IQ' ලයිෆ්ස්ටයිල් එක දැක්කම 'epiphany' එකක් වැදුණා වගේ ඇති.🤣🤣

    කැම්පස් ගියා කියලා මට හම්බවෙන පකක් නෑ. මම දැන් ගතකරන 'active lifestyle' එකත් එක්ක, ඇඟටත් බරක් නැති හිතටත් බරක් නැති 'කටු' කෑලිත් එක්ක 'living together' ඉඳලා මම ගන්න සැප තොපිට හීනයක් විතරයි. තොපි සතියකට සැරයක් room ගිහින් හුකලා, මැජික් එක වගේ හිතාගෙන අතේ ගගහ හිටියට, මට ඕවා normal දේවල්.

    මම නාස්ති වුණා කියලා හිත හදාගනින් පොන්නයෝ. 'Someday Indrajith will make it' ගාන්නෙ තොපේ තියෙන කුහකකමටයි, මම ගන්න ආතල් එක තොපිට නැති කමටයි. මම දැනටමත් 'make it' කරලා ඉවරයි යකෝ. මගේ මේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයියට දවස ගාණෙ වෙනස් වෙන metabolism වැඩි, naturally කෙට්ටු කටු බබාලගෙන් හම්බවෙන සැප තොපි වගේ ගෙදරට වෙලා බයිලා කියව කියව අතේ ගගහ ඉන්න උන්ට තේරෙන් නෑ.

    තොපේ ඔය පකේ 'life lessons' තියාගනින් තොපේ අර ජිම්වල වැළලිලා පිරිමි පෙනුම ආපු, ගෑනු කමක් නැති හුත්තිලට කියලා දෙන්න. ගිහින් අ‍‍ෑත ඉඳල කබල් phone එකකින් ගහපු photo ටිකක් ඉල්ලන් අතේ පාරක් ගහලවත් ඔය පල් දුක තුනී කරගනින්. තොපිත් හරි පාරට හැරියන්, එතකොට වෙනස සැපයි. 😍😋
     

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,563
    113
    අඩෝ පොන්නයො, මේ මොන මළ සමයමක්ද කියවන්නෙ? මම කැම්පස් සිලෙක්ට් වෙලා නාස්ති වුණාලු! 🤣🤣🤣🤣

    යකෝ තොපි වගේ ලෝන් ගෙව ගෙව, අනුන්ගෙ පකේ සිලබස් කටපාඩම් කර කර, උදේ ඉඳන් රෑ වෙනකල් ඔෆිස් අස්සෙ ලැගලා, බැන්දට පස්සෙ ගෑනි පුස් උ‍ෟරෙක් වගේ මහත් වෙනකල් බලන් ඉන්න පොන්නයන්ට මගේ මේ 'High IQ' ලයිෆ්ස්ටයිල් එක දැක්කම 'epiphany' එකක් වැදුණා වගේ ඇති.🤣🤣

    කැම්පස් ගියා කියලා මට හම්බවෙන පකක් නෑ. මම දැන් ගතකරන 'active lifestyle' එකත් එක්ක, ඇඟටත් බරක් නැති හිතටත් බරක් නැති 'කටු' කෑලිත් එක්ක 'living together' ඉඳලා මම ගන්න සැප තොපිට හීනයක් විතරයි. තොපි සතියකට සැරයක් room ගිහින් හුකලා, මැජික් එක වගේ හිතාගෙන අතේ ගගහ හිටියට, මට ඕවා normal දේවල්.

    මම නාස්ති වුණා කියලා හිත හදාගනින් පොන්නයෝ. 'Someday Indrajith will make it' ගාන්නෙ තොපේ තියෙන කුහකකමටයි, මම ගන්න ආතල් එක තොපිට නැති කමටයි. මම දැනටමත් 'make it' කරලා ඉවරයි යකෝ. මගේ මේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයියට දවස ගාණෙ වෙනස් වෙන metabolism වැඩි, naturally කෙට්ටු කටු බබාලගෙන් හම්බවෙන සැප තොපි වගේ ගෙදරට වෙලා බයිලා කියව කියව අතේ ගගහ ඉන්න උන්ට තේරෙන් නෑ.

    තොපේ ඔය පකේ 'life lessons' තියාගනින් තොපේ අර ජිම්වල වැළලිලා පිරිමි පෙනුම ආපු, ගෑනු කමක් නැති හුත්තිලට කියලා දෙන්න. ගිහින් අ‍‍ෑත ඉඳල කබල් phone එකකින් ගහපු photo ටිකක් ඉල්ලන් අතේ පාරක් ගහලවත් ඔය පල් දුක තුනී කරගනින්. තොපිත් හරි පාරට හැරියන්, එතකොට වෙනස සැපයි. 😍😋
    Ado ado.

    Who trained you?