ඉන්දුනීසියා වලට විසිට් වීසා

ravishan 01

Member
Aug 19, 2010
196
44
0
ඉන්දුනීසියා වලට විසිට් වීසා

මචන්ලා මට ලොකු උදව්වක් ඕනේ , මගෙ යාලුවෙක්ට ඉන්දුනීසියා වලට විසිට් වීසා එකක් හදා ගන්න ඕනේලු . මේ වැඩේට කීයක් විතර යයිද? පොඩ්ඩක් හොයල බලලා කියන්නකෝ ලොකු උදව්වක්..
11.gif




ogj1xg.jpg




නොදන්න අය බම්ප් එකක් වත් දාගෙන යන්න හොදේ :confused:



 
Last edited:
  • Like
Reactions: Truth Hurts

ravishan 01

Member
Aug 19, 2010
196
44
0
Last edited:

sx1

Active member
  • Dec 1, 2007
    242
    51
    28
    visit visa denne 30 days welata. Rs 6000.00 ganne. yanna kalin ehe hotel booking and flight confirmation details denna one. kattiya indo gihin aussie panina nisa lankawa blacklist wela thiyenne. ehema nettan ehe yana purpose eka kiyala letter ekak denna oni. visa denawa ikmanta hebei, echchara aulak wena ekak ne. mama anthimata giye April wela. e dawas wela thibba info thamai me. call and check anyways.
     
    • Like
    Reactions: ravishan 01

    alegna

    Junior member
  • Sep 16, 2008
    211
    6
    18
    2000$show money bank statement ekak aniwa
    usually countirs like ithiopia,bangladesh,somalia,SRI LANKA they dont give visa..
    unfortuanatly our country also on that list

    can get..have long procedure..

    so try as a tourist through an agent(just try it in sri lanka)

    cz if u apply from abroad,u will NEVER get..

    im sayiong from the experience
     
    • Like
    Reactions: ravishan 01

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    2000$show money bank statement ekak aniwa
    usually countirs like ithiopia,bangladesh,somalia,SRI LANKA they dont give visa..
    unfortuanatly our country also on that list

    can get..have long procedure..

    so try as a tourist through an agent(just try it in sri lanka)

    cz if u apply from abroad,u will NEVER get..

    im sayiong from the experience

    mama ahala tiyenawa indonesia through lankawe un Australia paninawa kiyala. eka nisa visa gannakota samaharawita tikak check karala balai.
     

    ravishan 01

    Member
    Aug 19, 2010
    196
    44
    0
    visit visa denne 30 days welata. Rs 6000.00 ganne. yanna kalin ehe hotel booking and flight confirmation details denna one. kattiya indo gihin aussie panina nisa lankawa blacklist wela thiyenne. ehema nettan ehe yana purpose eka kiyala letter ekak denna oni. visa denawa ikmanta hebei, echchara aulak wena ekak ne. mama anthimata giye April wela. e dawas wela thibba info thamai me. call and check anyways.

    Thanks Machan Mage Yaluwa Enne Dubai Wla.. Uta Ehe Edala Apply Karanna Puluwan Neda? Me Widihata :confused:

    2000$show money bank statement ekak aniwa
    usually countirs like ithiopia,bangladesh,somalia,SRI LANKA they dont give visa..
    unfortuanatly our country also on that list

    can get..have long procedure..

    so try as a tourist through an agent(just try it in sri lanka)

    cz if u apply from abroad,u will NEVER get..

    im sayiong from the experience


    Thanks Machan Mage Yaluwa Enne Dubai Wla.. Uta Ehe Edala Apply Karanna Puluwan Neda? Me Widihata :confused:

    :yes::yes:


    :yes::yes:


    :yes::yes: