ඉරාජ් ගේ අහිංසක ගීතයට මුස්ලිම් විරෝධය

Madhur1202

Active member
  • Apr 27, 2009
    659
    78
    28
    Colombo
    N4epz.jpg

    මොකාද මේ සිංහල තේරෙන්නේ නැති එකා????:angry::angry::angry::angry: rep කැපුවට කමක් නෑ හැබැයි වැඩක් ඇති දේකට... ඉරාජ් අපේ එකෙක් කිවුවේ සිංහලයෙක් කියන එක.. ඔක්කොටම කලින් සිංහල කියවන්න ඉගෙනගෙන වරෙන්.. ගොන් කතා කියන්නේ නැතුව...
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    මුස්ලිම් උන්ට කට පුක වහන් ඉන්න කියපන් ...හිජාබ්වෙන් මුලු ද්වසෙම වහගෙන ගන්දස්සාරේ බෑ...එනවා මෙතන ජාති වාදයක් කතාකාරන්න :angry::angry::angry:


    gon kalakanni wes.... putala,,okun kantha paksheta salakana hati balapan,,
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මමත් මුස්ලිම් කෙල්ලො ටිකක් දාලා හොද porn movie (Anal sex):rofl::rofl:එකක් කරන්න ඉන්නෙ එතකොට මුන්ට බලන්නත් එක්ක clips ටිකක් යු ටියබ් එකට දාන්න ඕනේ කැ$ හම්බයන්ට බලන්නත් එක්කම:P:P:P
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    මමත් මුස්ලිම් කෙල්ලො ටිකක් දාලා හොද porn movie (Anal sex):rofl::rofl:එකක් කරන්න ඉන්නෙ එතකොට මුන්ට බලන්නත් එක්ක clips ටිකක් යු ටියබ් එකට දාන්න ඕනේ කැ$ හම්බයන්ට බලන්නත් එක්කම:P:P:P


    අනේ මාවත් ගනින්කෝ ඒකට :P
    මුස්ලිම් BDSM වීඩියෝ එකක් කරමු :cool:
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    අනේ මාවත් ගනින්කෝ ඒකට :P
    මුස්ලිම් BDSM වීඩියෝ එකක් කරමු :cool:

    මුන්ගෙ අර කුරානය කියන කාම සුත්‍රයෙ :P:Pතියයෙන්නම BDSM තමයි කුරානයේ පාට් එකක් කලානම් හරි:lol::lol:
     

    damii87

    Well-known member
  • Jul 4, 2011
    1,685
    720
    113
    **ලුනු ලේවායේ**
    මමත් මුස්ලිම් කෙල්ලො ටිකක් දාලා හොද porn movie (Anal sex):rofl::rofl:එකක් කරන්න ඉන්නෙ එතකොට මුන්ට බලන්නත් එක්ක clips ටිකක් යු ටියබ් එකට දාන්න ඕනේ කැ$ හම්බයන්ට බලන්නත් එක්කම:P:P:P

    :shocked::shocked::shocked::shocked: