Mama da pons thread damme.thread eka dapu eka hoyagannawath bari nam tharan gonek neh umba.
repay karanna thamai ponnayo debt restructure karanna hadanne aurudu 5ka witara moratorium hambenawa. E kale athulalatha ape sanchitha 14BN walata eha hadaganna yanne. Moratorium eka
Hambunata passe dan tharam amaru na gewanna. Income hadana eka thama karagena yanne dan. Covid kale ubalath pichchiya nathuwa iddi moratorium gaththe nadda. Anith ewunta pada talk didi
Income hadanna mu karanne mokakda kiyala thamai pons ahanne? mu nishpadana arthikayak kiyala ekak ahalawath thiyenawada kiyala sure na..
Import restriction ain karala, loan repay karanna gaththu gaman thiyena sanchithe balan iddi diyawenne..
ekata tourism, foreign labor income eka madi nisa thamai, export business one wenne.. (mechcharakal me madi tika balance karagaththe loans walin, eth issarhata ema baha, loans denna un nathi nisa)
lankawe export walata one resources aduwata hoyaganna nathi nisa thamai service export kiyana eka diyunu wenna one kiyanne. service export wala pradanama de thamai IT. IT unta kelawalada ranil rata goda danna hadanne?
u kiyana widiyata gihi, 2048di rata kese wethath, uwa mini walen goda danna thamai wenne.
meka gana thawath kiyawala therumak na ubalath ekka. wadak nathi nisa
Last edited:
