ඉල්මනින් DVD එකක් ප්ලේයර් එකේ බලන්න

saminda86

Member
Feb 2, 2012
56
0
0
ඉල්මනින් DVD එකක් ප්ලේයර් එකේ බලන්න

ඉල්මනින් DVD එකක් ප්ලේයර් එකේ බලන්න හදා ගන්නේ කොහොමද ....මන් WinAVI Video Converter / ConvertXtoDVD 4 දෙකම දෙම්ම එත් මට ඕන ඉක්මනින් DVD කන්වර්ට් කරන්න පුළුවන් එකක් .... (NERO CD වගේ කට්ටිය කොහොමද දන්නේ නැ නේ dvd WRITE කරන්නේ

*** තව දෙයක් DVD එකට COPY කරන්න බැරි වෙන්න කොහොමද WRITE කරන්නේ ****

:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:

ඇත්තම කියනවනම් මන් CD ෂොප් එකක් කරන කෙනෙක් මට ඕන ඉන්ටෙර්නෙට් එකෙන් බාලා ඉක්මනින් DVD වලට ගහන්න

කව්රු හරි SUPP එකක් දෙනවද මට .. ලොකු දෙයක් හොදේ ....

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
 
Last edited:

maraputha

Member
Dec 23, 2014
3,720
409
0
Download කරලා / WinAVI All in One Converter වගේ Converter ඒකකින් Convert කරගන්න. පස්සෙ Wondershare Video Editor ඒකෙන් DVD ඒක Burn කරගන්න.