ඉස්කෝලෙ යන කොල්ලෙක් කරපු වැඩක්
ඉස්කෝලෙ යන කොල්ලෙක් කරපු වැඩක්..
great work machan........
එල මචන්
woow
elazzz
patta
woow eka dakkama hina ywna bn ape paththe me hadala thiyenwa wahane wage moonak thiyena podi kollek innw aheheh![]()
patta wadak ubda haduwe meka marai bn
ela........
ela bn

woow eka dakkama hina ywna bn ape paththe me hadala thiyenwa wahane wage moonak thiyena podi kollek innw aheheh![]()
patta wadak ubda haduwe meka marai bn

සිරාවට??... ඔව් බං , ඒ ඉස්කෝලෙ යන කොලුව මං තමයි..![]()




patta animation eka bans.
ground & stone texture ekak danna. ethakota elaz