ඉස්සෙල්ලම යෝනියක් හැබැහින් දැක්කෙ කවදද?

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,119
    113
    lankawe culture eke aula thama. dan nam godak podi aurudu 2e 3e un pawa sex karana hati dannawa. godak hodai e trend eka

    Re9BRSLthb9VgcJ6qGLgMf.jpg
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    Na. oka school education system ekatama enna oni. godak foreign man danna aya podi kale indala family ekama ekata naanne. eyalata girl boy kianne amuthu deyak neme. podi eka pawa dannawa romance sex and eken wenna puluwan vipaaka. mata wada hodata reproductive system eka andala kiala denna u dannawa. Ape lankawe kellek ge kukku dakinne marry karala giyama , hila hoyagannat ba godak unta :cool:
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    පොඩ්ඩක් ඉන්න, සොවාන් වෙච්ච අයගෙ එක්ස්පිරියන්ස් උත් මෙකෙ වැටෙයි
    සෝවාන් වුන අය කියනවනං කියයි. අම්මට හුකල කොණ කපාගත්ත පෙඩෝ කාලකන්නි හම්බයින්ගෙ අත්දැකීම් ටිකක් මේකෙ දාන්න කියපන්කො. :ROFLMAO:
     

    kamal ariyasiri

    Well-known member
  • Apr 19, 2017
    1,449
    1,088
    113
    Matara. Sri lanka
    Seen eka kiyannna
    ekige deweni kasadeth atharala gihin thibune.lamai dennek kasada dekata,un hadenne eka eka gawa.mage athin waradila thane atha waduna dawasak,aththatama eka waradimak.eki ewale reaction kare hari amuthu widiyata.hina una,mata kiwwa hithalama kara neda waraduna kiyala,mama na kiwwata piligaththe na boruwata.mama ewa kiyaddi eka thanayak hayiyenma mirikuwa.eki riddanna epa nikan allanna kiwwa onanam.mata udin paath una chance eken mama prayojana gaththa.athulata danna dunne na,athaganna dunna,pennuwa
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    සෝවාන් වුන අය කියනවනං කියයි. අම්මට හුකල කොණ කපාගත්ත පෙඩෝ කාලකන්නි හම්බයින්ගෙ අත්දැකීම් ටිකක් මේකෙ දාන්න කියපන්කො. :ROFLMAO:
    එහෙම ප්‍රවුර්ති තාම දැක්කෙ නැ කාලෙකින්..හෙලයොන්ගෙ වැඩ තමයි ලන්කාවෙ ගොඩක් ම ප්‍රවුර්ති යන්නෙ
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    එහෙම ප්‍රවුර්ති තාම දැක්කෙ නැ කාලෙකින්..හෙලයොන්ගෙ වැඩ තමයි ලන්කාවෙ ගොඩක් ම ප්‍රවුර්ති යන්නෙ
    කාලෙකින් දකින්න ඕන නෑ. උඹලයෙ මහ එකාගෙ කතා වස්තුවම දාපන්කො. ඒකෙන් ජාතක වුන උඹල ගැන කවර කතාද :ROFLMAO:
     

    BAHIRAWA2020

    Well-known member
  • Mar 29, 2020
    1,345
    1,180
    113
    අඩෝ... උබල අර කුන්ඩලනි භාවනාවෙන් කලය හරහා යන්න පුලුවන් කියන සීන් එක විස්වාස කරනවද....