පොඩ්ඩක් ඉන්න, සොවාන් වෙච්ච අයගෙ එක්ස්පිරියන්ස් උත් මෙකෙ වැටෙයි
Paedo?lankawe culture eke aula thama. dan nam godak podi aurudu 2e 3e un pawa sex karana hati dannawa. godak hodai e trend eka
lankawe culture eke aula thama. dan nam godak podi aurudu 2e 3e un pawa sex karana hati dannawa. godak hodai e trend eka
Seen eka kiyannna9 wasaredi,pahala gedeara akkage.athaganna th dunna.habai gahanna dunne na.e akka rata giya
Na. oka school education system ekatama enna oni. godak foreign man danna aya podi kale indala family ekama ekata naanne. eyalata girl boy kianne amuthu deyak neme. podi eka pawa dannawa romance sex and eken wenna puluwan vipaaka. mata wada hodata reproductive system eka andala kiala denna u dannawa. Ape lankawe kellek ge kukku dakinne marry karala giyama , hila hoyagannat ba godak untaPaedo?

සෝවාන් වුන අය කියනවනං කියයි. අම්මට හුකල කොණ කපාගත්ත පෙඩෝ කාලකන්නි හම්බයින්ගෙ අත්දැකීම් ටිකක් මේකෙ දාන්න කියපන්කො.පොඩ්ඩක් ඉන්න, සොවාන් වෙච්ච අයගෙ එක්ස්පිරියන්ස් උත් මෙකෙ වැටෙයි
lankawe culture eke aula thama. dan nam godak podi aurudu 2e 3e un pawa sex karana hati dannawa. godak hodai e trend eka
ekige deweni kasadeth atharala gihin thibune.lamai dennek kasada dekata,un hadenne eka eka gawa.mage athin waradila thane atha waduna dawasak,aththatama eka waradimak.eki ewale reaction kare hari amuthu widiyata.hina una,mata kiwwa hithalama kara neda waraduna kiyala,mama na kiwwata piligaththe na boruwata.mama ewa kiyaddi eka thanayak hayiyenma mirikuwa.eki riddanna epa nikan allanna kiwwa onanam.mata udin paath una chance eken mama prayojana gaththa.athulata danna dunne na,athaganna dunna,pennuwaSeen eka kiyannna
එහෙම ප්රවුර්ති තාම දැක්කෙ නැ කාලෙකින්..හෙලයොන්ගෙ වැඩ තමයි ලන්කාවෙ ගොඩක් ම ප්රවුර්ති යන්නෙසෝවාන් වුන අය කියනවනං කියයි. අම්මට හුකල කොණ කපාගත්ත පෙඩෝ කාලකන්නි හම්බයින්ගෙ අත්දැකීම් ටිකක් මේකෙ දාන්න කියපන්කො.![]()
කාලෙකින් දකින්න ඕන නෑ. උඹලයෙ මහ එකාගෙ කතා වස්තුවම දාපන්කො. ඒකෙන් ජාතක වුන උඹල ගැන කවර කතාදඑහෙම ප්රවුර්ති තාම දැක්කෙ නැ කාලෙකින්..හෙලයොන්ගෙ වැඩ තමයි ලන්කාවෙ ගොඩක් ම ප්රවුර්ති යන්නෙ
seen eka kiypn khomada set une12 wage panthiye kellek ge dakke - puduma hithuna , passe e ganama kalpana karala una haduna ,