You are right and wrong.අමිත් සර් ගැනත් ලංකාවේ උන්ගේ තියෙන්නේ අධ් තක්ෂේරුවක් ! අමිත් සර් කරේ පරිපත හදපු එක නෙමේ , ප්රශ්නයක් ආපු වෙලාවක repair එකක් කරපු එක. repair කරපු එකා "සුපිරි" මොලයක් නම් ඒක මුලින්ම නිර්මාණය කරපු එවුන් දෙවිවරු වෙන්න ඕනෙනේ ..... අනික මල්ටිබැරල් අපට මහලොකු අවියක් උනාට, ලෝකේ අද තියන තාක්ෂණයත් එක්ක ගත්තම යල්පැනපු අවියක් !
ලංකාවේ බයියන්ගේ මේ අධිතක්ෂේරුව තියනකම් අපිට ගොඩ ඒමක් නෑ ....
ආචාර්ය අමිත් ඇවිල්ලා දක්ෂයෙන් බව ඇත්ත නමුත් ඔබ කියනවා වගේ කට්ටියගේ අධිතක්සෙරුවක් තියන බවත් ඇත්ත,අමිත්ගේ තියන විශේෂත්වය තමයි අමිත් ලා ඇවිල්ල පොතේ ගුරාලම නෙමෙයි ඔවුන් පරිසරයත් එක්ක බද්ධව හිටපු මිනිස්සු,එක නිසා අනික් ගුරාලට වැඩිය අමිත්ලට දෙයක් තෙරුනා,අමිත් ලා වගේ මිනිස්සු ලංකාවේ තව හිටියා විවිධ ශේස්ත්ර වල නමුත් එ අයගේ නම් කියවෙන්නෙත් නැති තරම්අමිත් සර් ගැනත් ලංකාවේ උන්ගේ තියෙන්නේ අධ් තක්ෂේරුවක් ! අමිත් සර් කරේ පරිපත හදපු එක නෙමේ , ප්රශ්නයක් ආපු වෙලාවක repair එකක් කරපු එක. repair කරපු එකා "සුපිරි" මොලයක් නම් ඒක මුලින්ම නිර්මාණය කරපු එවුන් දෙවිවරු වෙන්න ඕනෙනේ ..... අනික මල්ටිබැරල් අපට මහලොකු අවියක් උනාට, ලෝකේ අද තියන තාක්ෂණයත් එක්ක ගත්තම යල්පැනපු අවියක් !
ලංකාවේ බයියන්ගේ මේ අධිතක්ෂේරුව තියනකම් අපිට ගොඩ ඒමක් නෑ ....
anith karunu gana danne na. eth meka aththa.ලෝකේ අද තියන තාක්ෂණයත් එක්ක ගත්තම යල්පැනපු අවියක්
දෙගොල්ලොම නෙමෙයි බන් ඔක්කොම එකයි. හැමෝටම තියෙන්නෙ තම තමුන්ගෙ න්යාය පත්ර. කවුරුත් අපිට ආදරේ වෙන්න මොකෝ උන් අපේ අම්මලා තාත්තලාද?ISIS හැදුවෙත් ඕකුන්නෙ අැමරිකාව ඵක්ක ඵකතු වෙලා..අපේ උන් ඊශ්රායලය ට හුරේ දානව දැන් තම්බින්ට ගහනකොට..ඕකුන් දෙගොල්ලොම ඵකයි..
ISIS හැදුවෙත් ඕකුන්නෙ අැමරිකාව ඵක්ක ඵකතු වෙලා..අපේ උන් ඊශ්රායලය ට හුරේ දානව දැන් තම්බින්ට ගහනකොට..ඕකුන් දෙගොල්ලොම ඵකයි..
Ekanam atta.අමිත් සර් ගැනත් ලංකාවේ උන්ගේ තියෙන්නේ අධ් තක්ෂේරුවක් ! අමිත් සර් කරේ පරිපත හදපු එක නෙමේ , ප්රශ්නයක් ආපු වෙලාවක repair එකක් කරපු එක. repair කරපු එකා "සුපිරි" මොලයක් නම් ඒක මුලින්ම නිර්මාණය කරපු එවුන් දෙවිවරු වෙන්න ඕනෙනේ ..... අනික මල්ටිබැරල් අපට මහලොකු අවියක් උනාට, ලෝකේ අද තියන තාක්ෂණයත් එක්ක ගත්තම යල්පැනපු අවියක් !
ලංකාවේ බයියන්ගේ මේ අධිතක්ෂේරුව තියනකම් අපිට ගොඩ ඒමක් නෑ ....
Ubala wage internet eke kale kana nikamonta tiyena sudusukam monada bn me wage minissu gana adahas dakwanna?අමිත් සර් ගැනත් ලංකාවේ උන්ගේ තියෙන්නේ අධ් තක්ෂේරුවක් ! අමිත් සර් කරේ පරිපත හදපු එක නෙමේ , ප්රශ්නයක් ආපු වෙලාවක repair එකක් කරපු එක. repair කරපු එකා "සුපිරි" මොලයක් නම් ඒක මුලින්ම නිර්මාණය කරපු එවුන් දෙවිවරු වෙන්න ඕනෙනේ ..... අනික මල්ටිබැරල් අපට මහලොකු අවියක් උනාට, ලෝකේ අද තියන තාක්ෂණයත් එක්ක ගත්තම යල්පැනපු අවියක් !
ලංකාවේ බයියන්ගේ මේ අධිතක්ෂේරුව තියනකම් අපිට ගොඩ ඒමක් නෑ ....
he used to live close to my homeAmith pussella gana mokada kiyanne
අපෙ එකෙක් කොහෙ හරි රටක තැනක ඉන්නවානම් පට්ට ආරම්බරයක් තියෙන්නෙ .අමිත් සර් ගැනත් ලංකාවේ උන්ගේ තියෙන්නේ අධ් තක්ෂේරුවක් ! අමිත් සර් කරේ පරිපත හදපු එක නෙමේ , ප්රශ්නයක් ආපු වෙලාවක repair එකක් කරපු එක. repair කරපු එකා "සුපිරි" මොලයක් නම් ඒක මුලින්ම නිර්මාණය කරපු එවුන් දෙවිවරු වෙන්න ඕනෙනේ ..... අනික මල්ටිබැරල් අපට මහලොකු අවියක් උනාට, ලෝකේ අද තියන තාක්ෂණයත් එක්ක ගත්තම යල්පැනපු අවියක් !
ලංකාවේ බයියන්ගේ මේ අධිතක්ෂේරුව තියනකම් අපිට ගොඩ ඒමක් නෑ ....
This is somewhat true.අමිත් සර් ගැනත් ලංකාවේ උන්ගේ තියෙන්නේ අධ් තක්ෂේරුවක් ! අමිත් සර් කරේ පරිපත හදපු එක නෙමේ , ප්රශ්නයක් ආපු වෙලාවක repair එකක් කරපු එක. repair කරපු එකා "සුපිරි" මොලයක් නම් ඒක මුලින්ම නිර්මාණය කරපු එවුන් දෙවිවරු වෙන්න ඕනෙනේ ..... අනික මල්ටිබැරල් අපට මහලොකු අවියක් උනාට, ලෝකේ අද තියන තාක්ෂණයත් එක්ක ගත්තම යල්පැනපු අවියක් !
ලංකාවේ බයියන්ගේ මේ අධිතක්ෂේරුව තියනකම් අපිට ගොඩ ඒමක් නෑ ....