AhappyDeal.com එකේ බඩු එවන්නෙ පේපැල් ඇඩ්රස් එකට ලු නෙ බන්?
එහෙම සීන් එකක් දන්නැහැ බන්. ඇයි පේපැල් ඇඩ්රස් එකට එව්වම අව්ල මොකක්ද බන්?
මම ඕකෙන් බඩු අරන් තියනව, හොදයි බන්

යකෝ මගේ තියෙන්නෙ මැලේසියන් එකක්![]()
නම/ඇඩ්රස් ටිකක් වෙනස් කරලා හදපන් මැලේසියන් එකක් ! මට්ටු උනොත් බඩු තමා හැබැයි...අප්පා ඒනම් සීන් නේද?
උබට තව PP එකක් හදාගන්න බැරිද?
මගෙත් ලංකාවේ එකක් තියෙන්නෙ, ඒකට තමයි Credit කාඩ්ස් ඒම දාල තියෙන්නෙ.
දැන් මචන් මම මැලේෂියන් එකක් හැදුවොත් 2ම Use karanna පුලුවන් වේයිද?
නම/ඇඩ්රස් ටිකක් වෙනස් කරලා හදපන් මැලේසියන් එකක් ! මට්ටු උනොත් බඩු තමා හැබැයි...
ඒකේ ප්රයිස් පෙන්නේ නැහැ නෙ බන්? එක එකා ගෙන් අහන්න ඕන නෙ?alibaba
ඒකේ ප්රයිස් පෙන්නේ නැහැ නෙ බන්? එක එකා ගෙන් අහන්න ඕන නෙ?


http://www.infibeam.com/
මම නම් ගත්තේ පොත් විතරයි , ඔක්කොම අවා . සතියෙන් එනවා කුරියර්ව් සර්විස් එකෙන්