ස්ලැබ් එක දාන්න කලින් ගෙදර උඩ තට්ටුවෙ බාත් රෑම් එකට බට ගෙනියන්නෙ කොහොමද පිටට පේන්නෙ නැතිව?බිත්ති ඇතුලෙන් ගෙනියනවනම් කොහොමද කරන්නෙ?

angal 6 bata pahalata genna one nam ithin toilet ekata allala duct ekak daganna wenawa biththi walin wata karala . ethakota toilet eke sewer bate duct eka athulen bimata yawwaki. slab eka danne nea duct kotasa.ස්ලැබ් එක දාන්න කලින් ගෙදර උඩ තට්ටුවෙ බාත් රෑම් එකට බට ගෙනියන්නෙ කොහොමද පිටට පේන්නෙ නැතිව?බිත්ති ඇතුලෙන් ගෙනියනවනම් කොහොමද කරන්නෙ?
පඩිපෙල දිගේ ගෙනියපන් කවුරැත් නැති වෙලාවක නැත්නම් කබයක ගැටගහලා උඩට ඇදලා ගනින් බිත්ති හරහා ගෙනියන්න නම් ඉතින් හොල්මනක් වෙන්න ඔනේ![]()

angal 6 bata pahalata genna one nam ithin toilet ekata allala duct ekak daganna wenawa biththi walin wata karala . ethakota toilet eke sewer bate duct eka athulen bimata yawwaki. slab eka danne nea duct kotasa.
watura line eka witarak nam ithin biththiya athulen yawwakine.
පඩිපෙල දිගේ ගෙනියපන් කවුරැත් නැති වෙලාවක නැත්නම් කබයක ගැටගහලා උඩට ඇදලා ගනින් බිත්ති හරහා ගෙනියන්න නම් ඉතින් හොල්මනක් වෙන්න ඔනේ![]()
Ohoma karanda epa oi minissunta..
Biththi dige pahalata gena ekanm podak amarui.. ehenm box ekak gahana eka thama karana wenne. biththiya ethulen gana puluwan. ita lesi bata tika dala concrete wall ekak gahana eka..
දන්න අය උදවු කරයි මං නිකං බම්ප් කරන්න බැරි කමට කමෙන්ට් කලේ සිරාවට අහන ලෙඩෙකුට වගේ නම් ඉතින් අනිවා උදවුවක් කරනවා

ස්ලැබ් එක දාන්න කලින් ගෙදර උඩ තට්ටුවෙ බාත් රෑම් එකට බට ගෙනියන්නෙ කොහොමද පිටට පේන්නෙ නැතිව?බිත්ති ඇතුලෙන් ගෙනියනවනම් කොහොමද කරන්නෙ?
ස්ලැබ් එක දාන්න කලින් ගෙදර උඩ තට්ටුවෙ බාත් රෑම් එකට බට ගෙනියන්නෙ කොහොමද පිටට පේන්නෙ නැතිව?බිත්ති ඇතුලෙන් ගෙනියනවනම් කොහොමද කරන්නෙ?