thambiyo hawala sup eka tiyenwaඅත්යවශ්යම දේවල් ගේන්න වත් ඩොලර් නෑ. ඉස්පිරිතාල වල බෙහෙත් නෑ, නන්දලාල් ගන්න දරුණු තීන්දු අදාල නැද්ද iphone වලට? මුන් රැපියල් දීලද මෙව්වා ගෙන්නුවෙ?? හොර පාරෙන් ගෙන්වන්න බැහැ නෙ?
නහුතෙටම කෙල වුනත් ධනපති පන්තියෙ අවශ්යතා ආණ්ඩුව ඉටු කරන බවට කදිම නිදසුනක් මේක.
Thambi wesige puthala tama wadiyenma owa genne. Godak kolpity kadawal wala trc approval ne owata. reason eka horen gena nisa.අත්යවශ්යම දේවල් ගේන්න වත් ඩොලර් නෑ. ඉස්පිරිතාල වල බෙහෙත් නෑ, නන්දලාල් ගන්න දරුණු තීන්දු අදාල නැද්ද iphone වලට? මුන් රැපියල් දීලද මෙව්වා ගෙන්නුවෙ?? හොර පාරෙන් ගෙන්වන්න බැහැ නෙ?
නහුතෙටම කෙල වුනත් ධනපති පන්තියෙ අවශ්යතා ආණ්ඩුව ඉටු කරන බවට කදිම නිදසුනක් මේක.
Oww bung blackmarket USD seen ekath godak inne unma thamaThambi wesige puthala tama wadiyenma owa genne. Godak kolpity kadawal wala trc approval ne owata. reason eka horen gena nisa.
irisiyawak kuhaka kamak na machanරටේ බහුතරේකට AFFORD කරන්න බෑ කියල පුලුවන් එකාටත් නොගෙන ඉන්න තහනම් කරන්න ඕනෙද ඉතින්? ?? ඔය හදන්නෙ මේ රටේ දෙයක් කරන පුලුවන් එව්න් ටිකත් මේ රටෙන් පන්නන්න .. අව්ලක් නෑ පන්නපන් ... අන්තිමට හිගන්නෝ ටිකක් විතරක් ඉතුරු උනාම ආතල්...
sirawata ban, oya wage hithana wesige puthala mata pennana baha..රටේ බහුතරේකට AFFORD කරන්න බෑ කියල පුලුවන් එකාටත් නොගෙන ඉන්න තහනම් කරන්න ඕනෙද ඉතින්? ?? ඔය හදන්නෙ මේ රටේ දෙයක් කරන පුලුවන් එව්න් ටිකත් මේ රටෙන් පන්නන්න .. අව්ලක් නෑ පන්නපන් ... අන්තිමට හිගන්නෝ ටිකක් විතරක් ඉතුරු උනාම ආතල්...
Mobile Phone genna block ekak nane.land phones only
තහනම් කරන්න තියෙන්නෙ වේස බලු සුද්දගෙ මළ ජරාවල්..හිකවෙලා ඉන්න සුද්ද හිඟන රටවල් වලිනුත් සල්ලි හූරං කන්නේ ඔය ජරාවල් මාකට් කරලා අපේ ගොන් හැත්තත් ඒවට අහු වෙනවා.
රටේ බහුතරේකට AFFORD කරන්න බෑ කියල පුලුවන් එකාටත් නොගෙන ඉන්න තහනම් කරන්න ඕනෙද ඉතින්? ?? ඔය හදන්නෙ මේ රටේ දෙයක් කරන පුලුවන් එව්න් ටිකත් මේ රටෙන් පන්නන්න .. අව්ලක් නෑ පන්නපන් ... අන්තිමට හිගන්නෝ ටිකක් විතරක් ඉතුරු උනාම ආතල්...
. එක තමයි කට කැඩෙනකන් කියන්නේ බැංකු හරහා සල්ලි එවපන් උන්ඩියල් යවන්න එපා කියල.
ane mn da skrill walin salli wagayak ewanna haduwa mata e welawdedi convertion eka 348i penuwe.rate badu ganan wala hatiyata, bank walin adu rate deddi, undiyal wedi rate ekak deddi, minissu aniwa undiyal thamai.
ekata anduwa weda pili welak hadanna ona. andu uda balan innawa kohen hari nayak hambawenakan, nethnam higa kanawa. hema dama oka karanna puluwanda.