උපරිම පුළුවන් රු.100,000 උදව්වක් ඕන

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,442
    32,173
    113
    athi wei ban nathnam ochchara ganak dila machine ekak gahala wadak na ne yako :baffled:
    hitapan mama price tikak danna

    නැහැ බං මට ගන්න ඕනමයි බං මුලින් තිබ්බේ 70 000 පස්සේ 30 හොයාගත්ත අමාරුවෙන්. :rolleyes: දැන් තියෙන්නේ i3 එකක් ඒකෙ performance මදි නිසා:oo:
     

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    GPU එකත් තිබ්බනම් හොඳයි ඒත්, මේ budget එක ඇතිද බං?:oo:
    machine eka uba gaming walata gannawa kiyala hituwoth.

    i5 4590 3.3GHz 4th gen = 27k5
    B85 chipset motherboard = 15k
    8 GB RAM = 13k
    1TB HDD = 8k5
    DVD writer = 2k5
    midrange casing = 8k
    PSU 500W = 8k
    R7 260X 2GB = 20k

    total 102k

    12 wage mobo ekak saha, nikan casing ekak 2-3 gatta nam ituru salli graphics card ekata danna pulluwan R9 270 /R9 270x ekakata yanna.

    source link1, link2, link3
    https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AstBhhc_xqludFp0bDUzYjd1X0RjZVAwaGFPRWt1RFE&gid=0
     
    Last edited:

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,442
    32,173
    113
    machine eka uba gaming walata gannawa kiyala hituwoth.

    i5 4590 3.3GHz 4th gen = 27k5
    B85 chipset motherboard = 15k
    8 GB RAM = 13k
    1TB HDD = 8k5
    DVD writer = 2k5
    midrange casing = 8k
    PSU 500W = 8k
    R7 260X 2GB = 20k

    total 102k

    12 wage mobo ekak saha, nikan casing ekak 2-3 gatta nam ituru salli graphics card ekata danna pulluwan R9 270 /R9 270x ekakata yanna.

    source link1, link2

    තොරතුරුවලට "පිං සිද්දවෙනවා" මචං මම වෙන මොනවා දෙන්නද පිං හැර :yes: