Meka 2019 marthu indan salasum karala thiyenne.......
ඒ කිවේ මව්පියන් විවහකද කියන එකනේ බන්, මේකේ thread වගේකුත් තිබ්බේ එකේ හොද කියල.
Meka 2019 marthu indan salasum karala thiyenne.......
ඒකට උප්පැන්නෙ බලන්න ඕන නෑ. කුලය දරුවෙකුගෙ නමෙන් බලන්න පුළුවන්. මව පියා විවහකද කියන එක නම් උප්පැන්නෙත් විතරයි බලන්න තිබ්බෙ. අපහසුතාවයට පත්වෙන දරුවොත් මේ රටේ ඉන්න නිසා අපි ඒ ගැන සංවේදී වෙලා ඒ දරුවොන්ටත් අනාගතයක් තියෙන්න ඕන නිසා අපි ඒක ප්රශ්න කරන්න යන්නෑ. හැබැයි සිංහළ ජාතිය කියලා කියන එක අපේ අයිතියක්. උන්ට ඒක අපෙන් උදුරගන්න දෙන්න බෑ. උප්පැන්නෙ තමා අපිට සිංහළ ජාතිය කියන අයිතිය අනන්යතාවය ලිඛිතව තිබ්බ එකම සහතිකේ. මේ බල්ලා ඒකටත් කෙලියා. හෙන ගහනව ඕකට.
අම්මට රාජපක්ස නම දාලා නම වෙනස් කරලා දීපන්.
දැන් නම් මොන වාසගම දාගන්නද උබට වික්කමසිංහ ද?, දිසානායක ද? නැත්නම් ප්රේමදාස ද? කෝකද හොද? මට හිතෙන්නේ උබට හොදයි සිරිසේන කියල දාගත්ත නම්. මොකද උබ ගිය කාලේ ඩඩ්ලි වෙනුවෙන් මාර විදියට කතා කලානේ.
Pala pala wahalaMe inne mu nam Dara bayyek. Mumwage eunta raja kale daduwan dunnam hari mole tikak pedenna MODA haraka
පලයන් පොන්නයො යන්නෙ. උබලා සිංහළ ජාතිය කල්ලතෝනි ජාතියක් කරා. ඒ මදිවට තව හුත්තෙ කතාත් කියවන්න එනවා.
ඇත්තද බන් පොනිලා උබව දරුකමට හදාගන්නවා කියන්නේ? දරුකම කියල ලිංගික කුක්කෙක් කරලනේ උබවදැන් නම් මොන වාසගම දාගන්නද උබට වික්කමසිංහ ද?, දිසානායක ද? නැත්නම් ප්රේමදාස ද? කෝකද හොද? මට හිතෙන්නේ උබට හොදයි සිරිසේන කියල දාගත්ත නම්. මොකද උබ ගිය කාලේ ඩඩ්ලි වෙනුවෙන් මාර විදියට කතා කලානේ.
![]()
ලැජ්ජ වෙයන් හුත්තෝ ජාතියට කෙලවපු එකට. තොපි ඕකට ඡන්දෙ දුන්නෙ මේවා කරන්නද?සහජීවකයන්ගේ බොල් වී ගිය තවක් එක පුස් සටන් පාඨයක නිමාව. කොලේට විතරක් සිංහල උනු ලොල්ලො.
ලැජ්ජ වෙයන් හුත්තෝ ජාතියට කෙලවපු එකට. තොපි ඕකට ඡන්දෙ දුන්නෙ මේවා කරන්නද?
Menna ube looka maru kiyawana balapan minussu uwa agayana hati comments walinPala pala wahala
පව් තමයි බන්, නැත්නම් ජාතිය නැතිවේවිද. සිංහළු පව්.නෑ, තව ගොඩක් දේවල් තියෙනව කරන්න. එතකොට ඔයාට තව රිදෙයි. මං කලිනුත් කිව්වා... ඔයා පවු.
පව් තමයි බන්, නැත්නම් ජාතිය නැතිවේවිද. සිංහළු පව්.
ජාතිය නැති කරාටත් පස්සෙ තව වෙන මොනාද සිංහළ අයව රිද්දන්න කරන්න ඉතුරු වෙලා තියෙන්නෙ?
මෙහෙමනෙ මචං... ඔහොම ජාතිය විතරක් නෙමෙයි, පුරුෂභාවයත් කොලේට පමණක් සීමා වෙච්චි උඹල වගේ උංගෙන් ජාතිය බේගන්න එක එක දේවල් කරන්න වෙනවා.
ඒ කාලේ හාමු රට පාවලම දෙනකොට හුරේ හුරේ නමෝ නමෝ තායේ. දැන් තමා දේශප්රේමය මතු වෙලා තියෙන්නේ හාමුගේ බලේ නැති වෙද්දී. කලින් සිරිකොතේ කඩේ ගියපු උන් නම්බුයි මුට වඩා. මු මද්යස්ත කියාගෙන තනිකර ගූ කන්නේ. තොගේ ඔය බොරු දේශප්රේමය කෙල වෙන්නේ චන්දෙ ගූ යන්න පැරදුනාමලැජ්ජ වෙයන් හුත්තෝ ජාතියට කෙලවපු එකට. තොපි ඕකට ඡන්දෙ දුන්නෙ මේවා කරන්නද?
මුගේ මාර ජාති ආලය ඒ කාලේ. හාමු නමෝ නමෝ තායේ කියද්දී දිව දාල රසයි කියපු එකාට දැන් තමා දේශප්රේමය මතක් වෙලා තියෙන්නේ. තව ටික දවසයි පොන්නය ඔහොම රගන්නේමෙහෙමනෙ මචං... ඔහොම ජාතිය විතරක් නෙමෙයි, පුරුෂභාවයත් කොලේට පමණක් සීමා වෙච්චි උඹල වගේ උංගෙන් ජාතිය බේගන්න එක එක දේවල් කරන්න වෙනවා.

Me wage vikurthi janawalin ipadila samajayata cancer ekak wela tiyana eu kon karala danna one.මෙහෙමනෙ මචං... ඔහොම ජාතිය විතරක් නෙමෙයි, පුරුෂභාවයත් කොලේට පමණක් සීමා වෙච්චි උඹල වගේ උංගෙන් ජාතිය බේගන්න එක එක දේවල් කරන්න වෙනවා.

මන්ද හුදෙක් යුවලකට තමන්ට දාව දරුවෙක් නැති වැනි දේකට හිනා වීම හෝ අපහාස කිරීම කෙනා ඔවුන්ගේ වේදනාව දන්නේ නැහැ.
එය දන්නේ එම යුවල පමණි
Apo oya miniha karala tiyana paw ekka oka dannewat ne. Man hitanne sanga bedaya hitan karapu ekek aye itin apayama tamaසමහර අය හිතලම ළමයි හදන්නේ නැති අය ඉන්නවා. සමහර අය පෙර කල අකුසල කර්ම නිසා දරු සම්පත නැති ය ඉන්නවා. ඔය කොහොම උනත් එහෙම අයට අපහාස කරලා ඒ අයට වේදනාවක් ගේනවා වගේම තමනුත් ඉදිරි ආත්ම සදහා අකුසල් රැස් කරගන්නවා.

බයි වහලුන්ගේ පුරුෂ භාවය කොලේට විතරක් හින්ද එකත් අයින් කරන්න කිව්වනම් හරි බයි අප්පච්චිට.

Me wage vikurthi janawalin ipadila samajayata cancer ekak wela tiyana eu kon karala danna one.![]()