උබලගේ life එම්කට කෙල උනු උබලා ගම්තු Dekision මොනව ද

ExamHe

Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    අඩෝ....ඒකනම් උබ ලොකුවටම කෙලවගෙන. මම අවුරුදු 8ක් gov ඉදල හොදට හිතල අයින් වෙලා private ජොබ් එකකට ආව. මම life එකේ ගත්ත පට්ටම decision එක. (අන්ට්ත් ඔක්කොම ගොන් වැඩ 😋) ලෝන් ඔක්කොම ගෙවල ඉවර කරා. වාහනයක් ගත්ත.
    mcadda uba carapu joba and dan carana joba
    job caticpaction eca cohmda
     
    • Like
    Reactions: shenat

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Remote jobs karanna gannawada ban civil wala? Balamu nikamata search karala.

    PB kiyanne mokakda?
    Anika charter eka ganna dan apahu lankawata enna ba ban. Worth na.

    Chater eka ganne nathuwa barida?
    charter eka nathuwa practise karanna bane kohewath. AUS charter eka ganna balanna meheth valid

    https://www.glassdoor.com/Job/remote-structural-engineer-jobs-SRCH_IL.0,6_IS11047_KO7,26.htm

    https://www.indeed.com/q-Remote-Professional-Structural-Engineer-jobs.html

    job nam thiyanawa. mage charter ekata design exp serama hari, thawa awrudu 2.5k wage nikan site ekakata mokakata hari ala wunaama hari.

    https://www.theiet.org/career/profe...stration/international-professional-engineer/

    menna me ratawal walata charter eka convert karaganna puluwan mehe eka gattama

    අඩෝ....ඒකනම් උබ ලොකුවටම කෙලවගෙන. මම අවුරුදු 8ක් gov ඉදල හොදට හිතල අයින් වෙලා private ජොබ් එකකට ආව. මම life එකේ ගත්ත පට්ටම decision එක. (අන්ට්ත් ඔක්කොම ගොන් වැඩ 😋) ලෝන් ඔක්කොම ගෙවල ඉවර කරා. වාහනයක් ගත්ත.
    gov mokakda kale. padi keeyak thibbada
    ------ Post added on Apr 13, 2021 at 7:49 PM
     
    • Like
    Reactions: shenat and ExamHe

    sarcasm

    Active member
  • Jun 4, 2017
    152
    143
    43
    ado why bn
    occoma ewwa awul da gov
    uba gov da
    දෙමාපියන් රජයේ. මම දැනට කරගත්ත ඒවායින් බාගයක් වත් පැන්ෂන් යනකම් ඒ දෙන්නා එකතු වෙලත් කරගන්න බැරි වුණා.
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    දෙමාපියන් රජයේ. මම දැනට කරගත්ත ඒවායින් බාගයක් වත් පැන්ෂන් යනකම් ඒ දෙන්නා එකතු වෙලත් කරගන්න බැරි වුණා.
    uba gov htyada
    htya nm mcadda care demapiyan mnwda care
    pvt mcadda crana joba
    job satisfaction eca khmada prvate
    podi wistharayac dapan bocca

    තනියම ගෙයක් අරන් කොළඹ පදිංචියට යාම.
    නිදහස හොයන්න ගියා. නිදහස වැඩි වෙලා කෙල උනා කෙළවිල්ලක් තාම ඒ ණය ගෙවනවා. 🥺
    cmb khenda gatte
    ------ Post added on Apr 13, 2021 at 8:41 PM
     

    Awatiyal

    Well-known member
  • Feb 11, 2015
    775
    1,992
    93
    අනේ මන්දා
    Marine Engineering කර කර ඉඳලා අන්තිම semester එකේ දි කෝස් එක leave කිරීම.. අද මාසෙ පඩිය 50,000ක් විතර ගන්න ආණ්ඩුවෙ රස්සාවක් කරන්නෙ.. ඉවර කරා නම් අද වෙනකොට ගොඩ.. කරන්න දෙයක් නෑ :(
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    Marine Engineering කර කර ඉඳලා අන්තිම semester එකේ දි කෝස් එක leave කිරීම.. අද මාසෙ පඩිය 50,000ක් විතර ගන්න ආණ්ඩුවෙ රස්සාවක් කරන්නෙ.. ඉවර කරා නම් අද වෙනකොට ගොඩ.. කරන්න දෙයක් නෑ :(
    mcadda joba
    gov awul cyanne attada
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    පඩි නැති එකයි නැහෙන ගාණට හම්බවෙන ගාණ මදි එකයි තමයි බං.. හැබැයි කලින් කොරෝනා කාලෙ බයක් හිතුණෙ නෑ Job safety එක ගැන..
    mcadda htye DO da
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    Gov Cyber Security field එකේ හිටියෙ මචන්.
    Gov vs Pvt මටනම් හැමදේම වෙනස් මචන්
    gov cyber security thyeda bn
    cyada padi hambune

    FBI eken lankawe cyber securitywalata daapu agent kenek neda mchn uba?
    EBUSE ekata join wenna kematida
    EBUSE awa nm mu dan carana jobatath ohoma cyayi
    ------ Post added on Apr 13, 2021 at 11:22 PM
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    charter eka nathuwa practise karanna bane kohewath. AUS charter eka ganna balanna meheth valid

    https://www.glassdoor.com/Job/remote-structural-engineer-jobs-SRCH_IL.0,6_IS11047_KO7,26.htm

    https://www.indeed.com/q-Remote-Professional-Structural-Engineer-jobs.html

    job nam thiyanawa. mage charter ekata design exp serama hari, thawa awrudu 2.5k wage nikan site ekakata mokakata hari ala wunaama hari.

    https://www.theiet.org/career/profe...stration/international-professional-engineer/

    menna me ratawal walata charter eka convert karaganna puluwan mehe eka gattama


    gov mokakda kale. padi keeyak thibbada
    ------ Post added on Apr 13, 2021 at 7:49 PM

    Mewata design experience illanawane ban. Mata design experience na. Anika 5 years, 3 years onalu. 😐

    Mata site exp thiyenawa 3 years.