වෙට් කරපු ඈක ගැන උබ ඊට වඩා කලකිරෙයි කරන එකෙක්ගෙන් අහපන්කො රස්සා හොයද්දි වෙන රගේ.selecting this asshole degree over veterinary science.
සත්තු මරන්න වෙනවා කිය කියා අඩාගෙන ඕක කරන එකෙක් ඉන්නවා
වෙට් කරපු ඈක ගැන උබ ඊට වඩා කලකිරෙයි කරන එකෙක්ගෙන් අහපන්කො රස්සා හොයද්දි වෙන රගේ.selecting this asshole degree over veterinary science.
oka mehema hithapan....2009 දී විතර US client කෙනෙක්ගෙන් එන්නට තිබුණු ඩොලර් 100 ක් වෙනුවට Bitcoin 500 ක් දෙන්න දැයි ඇසුවිට එපා කියා ඩොලර් 100 ඉල්ලා ගැනීම.
nct qs karan gaman part time qs job eka.. sat sunday tec eke.. anthimata course ekata enawata case ekak watuna. passe 2ma nawatuna.. kohomath man asa field eka hambuna bn.. watinne ekaiconfused unga bunga
what happened bro?
ado nogaththa serama bad decisions
mah niggahIpaduna kiyanne kela wela ivarai
ubatath ehemadaselecting this asshole degree over veterinary science.
ubatath mage wageHnd interview එනට නොයෑම අවංකව මචං සෑහෙන්න කෙල උනා ඒකෙන් ඒක මගේ turning point එකක් හැබැයි මට බැරිවුනා ඒක මගේ පැත්තට හරවගන්ඩ
ingrisi onamadaඉස්කොලේ යන කාලේ හරියට ඉංග්රිසි ඉගෙන ගත්තේ නැති එක![]()
![]()
![]()
kheda govප්රයිවට් ජොබෙන් අයින් වී ගවර්මන්ට් ජොබට පැමිනීම...![]()
![]()
![]()
eca ithin uba gatta disisan ecac newe neUS Yannathuwa Lankawe ipadima
ado why bnMarriage.
AsancaCampus කියලා සම ලිංගික language එකෙන් ලියන්නේ kampus kiyala
Damith asanka
------ Post added on Apr 9, 2021 at 11:00 AM
ayi dan ewa cadila daIskole kalleme kellek set nokara ganima
ado why bnGov uni ekata yanne nathuwa priv gihin IT kirima...
matath issara hithuna lankawa hndayi cylamata 20-21 age eka kale mawa Italy patawanna haduwa.man ithin Me siri lankawa dala owa wala gihin inna ba kiyala wedeta passa gahuwa.dan hithenawa man kara gatta lokuma gon kama kiyala.man eda A gamana giyanam ,ada mage life eka godak wenas wenna thibba![]()
ado why bn caranna epadaChartered accounts kireema (time eka waste una )
physical science unath ehemayi.echchara quality na.oyage soul purpose eka mathz igenagena mathematician kenek wenna wage deyak nan physical science hondyi.nattan physical science wlta wada hoda fields tynwa thawa job market ekata demand thiyana job market ek pattan baluwamaado no
mah niggah
ubatath ehemada
picical scnc hari nadda bn
ubatath mage wage
ingrisi onamada
kheda gov
mcadda awula
eca ithin uba gatta disisan ecac newe ne
ado why bn
Asanca
ayi dan ewa cadila da
ado why bn
gov adu cule un ecca innacota epa weyi ubata
matath issara hithuna lankawa hndayi cyla
dan saneepai
ado why bn caranna epada
මේක නම් සිරාම කතාව. නිකන් සොච්චමකට කාලේ කකා ඉන්න හොඳයි. ජීවිතේ ඉස්සරහට යන්න කිසි වැදගත් කමක් නෑ .ප්රයිවට් ජොබෙන් අයින් වී ගවර්මන්ට් ජොබට පැමිනීම...![]()
![]()
![]()
ඕක වොරන් බෆට් කියනවා .බිට්කොයින් ඩොලර් 20 කාලෙ අරගෙන ඩොලර් 4000දි වික්ක එක
Mathematician කෙනෙකුට ඇති නේ බං පට්ට ම සැලරි එකක්.physical science unath ehemayi.echchara quality na.oyage soul purpose eka mathz igenagena mathematician kenek wenna wage deyak nan physical science hondyi.nattan physical science wlta wada hoda fields tynwa thawa job market ekata demand thiyana job market ek pattan baluwama
lankawe mathematician la wenama innawada ? stat krna unta nn laksha ganan wlinmayi patan ganne.unta nn supiri a umata special ganne poddayi.tharagaya wadi.chemistry hodayi thawa.Mathematician කෙනෙකුට ඇති නේ බං පට්ට ම සැලරි එකක්.
උබ කියන විදියෙ වෙන ෆීල්ඩ් මොනවා ද අයිටී ඇරෙන්න?
මට IS & MF ආවා. Mn giye ne. Unta normally salary kiiyda bnlankawe mathematician la wenama innawada ? stat krna unta nn laksha ganan wlinmayi patan ganne.unta nn supiri a umata special ganne poddayi.tharagaya wadi.chemistry hodayi thawa.
ලක්ශෙට නන් වැඩි මුල්ම කාලෙත්.මාර ඉල්ලුමක් තියෙන්නේ වුන්ව හොයම් ඇවිල්ලා ගන්නේ වගේ නිකන්.එ වුනාට 150ක් 200ක් කරලා 50ක් විතර ස්පෙශල් ගන්නේ.මට IS & MF ආවා. Mn giye ne. Unta normally salary kiiyda bn
Issara 90i gatteලක්ශෙට නන් වැඩි මුල්ම කාලෙත්.මාර ඉල්ලුමක් තියෙන්නේ වුන්ව හොයම් ඇවිල්ලා ගන්නේ වගේ නිකන්.එ වුනාට 150ක් 200ක් කරලා 50ක් විතර ස්පෙශල් ගන්නේ.
90yi unta physical science krna untath stat combination ekak ganna plwn.ethakota 120k wtra set wenawaIssara 90i gatte