mcadda uba carapu joba and dan carana jobaඅඩෝ....ඒකනම් උබ ලොකුවටම කෙලවගෙන. මම අවුරුදු 8ක් gov ඉදල හොදට හිතල අයින් වෙලා private ජොබ් එකකට ආව. මම life එකේ ගත්ත පට්ටම decision එක. (අන්ට්ත් ඔක්කොම ගොන් වැඩ) ලෝන් ඔක්කොම ගෙවල ඉවර කරා. වාහනයක් ගත්ත.
job caticpaction eca cohmda

