kivil walata job nadda bn1. Iskole kale love kireema saha eka bokkenma kireema.
2. Civil engineering kireema.
#2love kireema saha eka bokkenma kireema.
Kivil hariyanne na sivil kiyamukivil walata job nadda bn
uba auci wala sivil neweda caranneKivil hariyanne na sivil kiyamu
Sivil walata job adui me kale. Tibunath wahal jiwitha ekai wedak natte..
ඉංග්රීසි බැරි නිසා සිංහලෙන් ලිවීම .. නිකන් කුජිත නොවීUbalage life ecata cela unu ubala gattu dekicions mnwada
Mn nm campus thorapu widiyen thama cela une
Civil .. jesus man .. whats wrong with youuba auci wala sivil neweda caranne
uba auci wala sivil neweda caranne
ඉංග්රීසි බැරි නිසා සිංහලෙන් ලිවීම .. නිකන් කුජිත නොවී
Civil .. jesus man .. whats wrong with you
------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:26 AM
ado why bnඉංග්රීසි බැරි නිසා සිංහලෙන් ලිවීම .. නිකන් කුජිත නොවී
Civil .. jesus man .. whats wrong with you
------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:26 AM
nocarath ba bnDegree එක කරන්න යාම
කම්මැලිකම (මේකනම් සෑහෙන්න හදාගෙන ඉන්නේ)
oca nm godac una cela una thanac nedaA/L kale wala baseema..
mamath dan eca eca wargaye job cara ecacwath catic naSivil thamai, but mata catic na.
U athal ekak ganne ban.
------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:30 AM
ado why bnමේ වගේ ගොන් ත්රෙඩ් වලට කමෙන්ට් නොකර ඉන්න හිත හදාගන්න බැරි වීම