උබලගේ life එම්කට කෙල උනු උබලා ගම්තු Dekision මොනව ද

ExamHe

Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    Ubalage life ecata cela unu ubala gattu dekicions mnwada
    Mn nm campus thorapu widiyen thama cela une
     
    • Like
    Reactions: Cenon

    sustharapuncha

    Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    Ubalage life ecata cela unu ubala gattu dekicions mnwada
    Mn nm campus thorapu widiyen thama cela une
    ඉංග්‍රීසි බැරි නිසා සිංහලෙන් ලිවීම .. නිකන් කුජිත නොවී

    uba auci wala sivil neweda caranne
    Civil .. jesus man .. whats wrong with you
    ------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:26 AM
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,740
    87,147
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    uba auci wala sivil neweda caranne

    Sivil thamai, but mata catic na.

    ඉංග්‍රීසි බැරි නිසා සිංහලෙන් ලිවීම .. නිකන් කුජිත නොවී


    Civil .. jesus man .. whats wrong with you
    ------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:26 AM

    U athal ekak ganne ban. 🤣🤣
    ------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:30 AM
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    ඉංග්‍රීසි බැරි නිසා සිංහලෙන් ලිවීම .. නිකන් කුජිත නොවී


    Civil .. jesus man .. whats wrong with you
    ------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:26 AM
    ado why bn
    awuccann haduwata awiccenna epa bn eca plan ecema cotasac

    Degree එක කරන්න යාම
    කම්මැලිකම (මේකනම් සෑහෙන්න හදාගෙන ඉන්නේ)
    nocarath ba bn
    anith unge layin balanna wenawa
    mcadda caranne
    A/L kale wala baseema..
    oca nm godac una cela una thanac neda
    Sivil thamai, but mata catic na.



    U athal ekak ganne ban. 🤣🤣
    ------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:30 AM
    mamath dan eca eca wargaye job cara ecacwath catic na
    depreccion uparima wela thyenne
    degr eca hariyata goda daganna thwuna nm mita wada hoda wenna thwuna

    මේ වගේ ගොන් ත්‍රෙඩ් වලට කමෙන්ට් නොකර ඉන්න හිත හදාගන්න බැරි වීම
    ado why bn
    ------ Post added on Apr 9, 2021 at 6:42 AM
     
    • Like
    Reactions: shenat

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,271
    113
    34
    Kalutara
    මම කරපු ලොකුම ගොන්කම කාටහරී කිව්වම උන් කියන්නෙ ඌට ඒ දේ වුනා නම්, ඌ දේ කරගත්ත නම් ඌ නම් බෙල්ලෙ වැල දාගන්නව නැත්තන් ගෙදර උන් ඌව මරනව කියල. හැබැයි මම තාම ජීවත් වෙනව.