උබලගේ life එම්කට කෙල උනු උබලා ගම්තු Dekision මොනව ද

Amare machan

Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    Hnd interview එනට නොයෑම අවංකව මචං සෑහෙන්න කෙල උනා ඒකෙන් ඒක මගේ turning point එකක් හැබැයි මට බැරිවුනා ඒක මගේ පැත්තට හරවගන්ඩ
     

    Hayao

    Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    Bitcoin gana 2012 di dananagena a welwee gathe nathi eka. a kale ganna thibaa bung 50 BTC wath :(

    ada ehanam me job magulake onath naa. eka thara widiyaka kela wimak thama oka gathe nathi eka danagenath

    Itin dan too late da bitcoin patan ganna? mathath YouTube karanna tibbe godak issara kammali kame hitiya oka nokara.
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Itin dan too late da bitcoin patan ganna? mathath YouTube karanna tibbe godak issara kammali kame hitiya oka nokara.
    dan 50 wenawa 6 million USD. lanakwen Koti 120k wagee. a kale 50 ma ganna thibaa bung 2000 USD ganakatada koheda
     
    • Sad
    Reactions: ExamHe

    piyals

    Well-known member
  • Sep 21, 2009
    874
    720
    93
    2009 දී විතර US client කෙනෙක්ගෙන් එන්නට තිබුණු ඩොලර් 100 ක් වෙනුවට Bitcoin 500 ක් දෙන්න දැයි ඇසුවිට එපා කියා ඩොලර් 100 ඉල්ලා ගැනීම.