මන් හිතන්නෙත් පොඩි කාලේ ඉදන් එන පුරුද්දAdo matath oka thiyenawa, Puthandiyatath ekama thiyenawa..
මන් හිතන්නෙත් පොඩි කාලේ ඉදන් එන පුරුද්දAdo matath oka thiyenawa, Puthandiyatath ekama thiyenawa..
පිස්සුනේ. මුන්ට ලැට් එකට යන්න්නත් ෆෝන් එක ඕන.meke hena set ekak 4n aran lat ekata gihin 5,10,15,20 mintues wage innawa kiyala daala tibba.. kauda inne arsas heduna aya... lat eke wedi wela inna eken arsas, badawal pahath wenawa. puke gedi enawa athulen & eliyen. lat giyama e wade 2-4 minutues walin karala enna puluwan widiyata kema jathi kaala wathura nithara beela inna ona..
ඊයා1.Puke angilla gahala suwanda balanawa
2.padayak yana kota puke hilata angilla thiyala suwanda balanawa
3.ganige puke angilla gahala imbala balanawa
4.Ath tractor padinawa
------ Post added on Mar 21, 2022 at 8:45 AM
රෙන්නෙත්?ගෙදර කාමරේට වෙලා ඉන්න එක... කන්නෙත් කාමරේ... කොයි වෙලෙත් කාමරේ... එක්කෝ phone එකේ...එක්කෝ lap එකේ...
1.Puke angilla gahala suwanda balanawa
2.padayak yana kota puke hilata angilla thiyala suwanda balanawa
3.ganige puke angilla gahala imbala balanawa
4.Ath tractor padinawa
------ Post added on
Bus Jack තමයි ඉතින්. ඇන්ටා පාරවල් පේනන බැහැ. මස් කඳන් වෙන්නත් ඕන.
ko uba?1) දවසට එක පාරක් හරි එළකිරි එකට එනවා
නියපොතු කපන වෙලාවට නියපොතු ටික එකතුකරල විසිකරන්න කලින් ගණිනව. අඩුවුනොත් කොහොම හරි නැතිවුණ එක හොයා ගන්නව.

podi OCD ekakඉදගන්නෙම වික්ටෝරියන් ස්ටයිල් එකට, පුරුදු වෙලා අතාරින්න අමාරුයි
මටම කියලා හැදි ගෑරප්පුවේ ඉදන් තියාගෙන ඉන්නවා. ගෙදර අනිත් අයට අල්ලන්නවත් දෙන්නේ නෑ
ඉදගන්නෙම වික්ටෝරියන් ස්ටයිල් එකට, පුරුදු වෙලා අතාරින්න අමාරුයි
මටම කියලා හැදි ගෑරප්පුවේ ඉදන් තියාගෙන ඉන්නවා. ගෙදර අනිත් අයට අල්ලන්නවත් දෙන්නේ නෑ
5-10 minutes walata wada toilet eke innawa kiyanne hemorroids, rectal prolapse wage leda hadenna puluwan experience eken kiyanne. Operation karala Dan hikila tiyenne.