Same here..විට කන එක
එලකිරි එන එක
වැඩ කල් දාන එක
Same here..විට කන එක
එලකිරි එන එක
වැඩ කල් දාන එක
Mona hutte wadakda ban eඑළකිරි ඒම.
ASMR videos බලන එක (හැබැයි එක්කෙනෙක්ගෙ ඒවා විතරයි)
Ganunge purudu ne ban umbata tiyenne1.නාල ඉවර වෙලා පැය වාගයක් විතර ටේබල් ෆෑන් එකට ඔලුව අල්ලගෙන ඉන්නව වේලෙනකං.ඒක නතරකරන්නම බැරි සිදිදියක්
2.පීසී එකට ගේම් එකක් දාගත්තොත් ඒක ඉවර කරල මුලු ස්ටෝරියම බලන්නත් හෙන පුකේ අමාරුවක් තියෙනව
3.නිදාගන්නකොට ආපු හැම මැසේජ් එකක්ටම රිප්ලයි කරල නොටිෆිකේශන් ක්ලියර් කරන්නම ඕනෙ
Watch eke brand1 mokakda?මට නම් උදෙන්ම නැගිට්ට ගමන් දුවන්නේ බර බලන්න (මේක පුරුදු උනේ 16/8 කරන්න ගත්ත කාලේ ඉඳල. දැන් කරන්නෙත් නැහැ හැබැයි කාපු වෙලාවටත් බර බලනවා කොච්චර වැඩි වෙලා ද කියල ඊට පස්සේ ඉතින් දුක් වෙනව වැඩි වෙලානම් සතුටුයි අඩු වෙලානම්)
ඔෆිස් ගිහිල්ල ගෙදර ආපු ගමන් කොච්චර චූ බරක් තිබ්බත් ඇඳුම් ටික ගලෝලා මගේ ඔරලෝසුව එක ගත්ත පෙට්ටියටම දාල තමයි යන්නේ එක දැන් පුරුදු වෙලා (තාත්තාගෙන් ආපු එකක්)
නියපොතු කටින් කලා විසිකරනවා (අම්බානෙක බැනුම් අහල තියෙනවා )
ගෙදර ඉද්දි ටි වී එක බලන්න සෙට් උනොත් මගේ හාන්සි පුටුවේ කකුල් දෙකත් පළල කරන උඩ තියාගෙන සැපේ ඉන්න ඕනේ
ගෙදර ඉන්න හුරතලේට හදන පුසා නිදා ඉන්නවා දැක්කොත් ඌ ව අහරෝනවා කකුලෙන් පොඩි ටච් එකක් දාල (ඌ මට අම්මමෝ නැති වෙන්න බනිනවා ඇති )
epa wennadda bn.. math gedrama thamai.. eth kanna bonna eliyata enawa.. hulagak wath wadinna diyan agataගෙදර කාමරේට වෙලා ඉන්න එක... කන්නෙත් කාමරේ... කොයි වෙලෙත් කාමරේ... එක්කෝ phone එකේ...එක්කෝ lap එකේ...
ඔකම මටත් තිබුනා කලෙකට කලින්. දෑන්නම් නිදාගන්න යද්දි බලන්න මතක් වෙනව කම්මැලිකමට නිදාගන්නවා. ඉස්සරනම් බලන්නැතුව නිදාගන්න හැදුවොත් නින්ද යන්නෙම නැ.නිදා ගන්න කලින් ඇද යට බලන එක![]()
SameDorawal wahanakota hoono karapoththo ahu wela thalila dan hama welema dorak janelayak wahanakota mokek hari ahu wenna innawada balenawa.
Ado matath oka thiyenawa, Puthandiyatath ekama thiyenawa..නිදාගද්දී කොට්ටේ මුල්ල අල්ලන්න ඔනේ.![]()