
mamath tanki gahuwa 2013 wage idan... passe epa una bn, un game eka kaawa. Dan issara wage players la naha ne?TankiOnline.com![]()
මටත් ඕක තියනවා බන්. පට්ට ගොඩක් තියේ. Film TV series එහෙමත් බලපුවා ආයේ බලන්න කියලා write කරලා තියා ගන්නවා. හැබැයි ඔය එකක්වත් ආයේ බලලා නෑකියවන්න, බලන්න, ඉගෙන ගන්න ගොඩක් දේවල් ගොඩගහ ගන්න එක තමයි.
මේ වෙලාවේ YouTube Watch Later එකේ බලන්න වීඩියෝස් 285ක් තියෙනවා. කියවන්න බුක්මාර්ක් කරගත්ත ආර්ටිකල්ස් 350ක් විතර තියෙනවා.![]()
අයි මීන් කන හතුයූ මීන් හුතු?
නොදකින් මේ වගේ පෙරේතයෙක්.බෙට්ටේ ගද බල බල විනාඩි 20ක්විනාඩි 20ක් වගේ යනවා කොහොමත්. මොකක් හරි ආටිකල් එකක් වගේ කියවන්න ගත්තොත්. වැඩේ ඉවර උනත් ආටිකල් කියවලා තමයි එන්නේ
Mama wage thawa eun na kiyala mechchara kal hithagena idiyeහැම වෙලේම අත් දෙකයි කකුල් දෙකයි පිරිසිදුවම තියෙන්න ඕනි පොඩ් දෙයක් හරි ගෑවිලා තිබුනොත් ඉන්න බෑ.
චූ කරල bidet shower එකට අල්ලල හෝදන්න ඕනි.
නානකොට සින්දුවක් දාගෙන නාන්න ඕනි.
ඉඳගෙන ඉද්දි කකුල් සෙලවීම. මේකනම් නවත්තන්නම බෑ.
ගෙදර කවුරුත් නැති වෙලාවට දොර ඇරගෙන රෙන්නෙ.
ගමනක් යද්දි අනික් මිනිස්සු ඔක්කොම ලෑස්ති වෙලා ඉවර උනාම තමයි මම ලෑස්ති වෙන්න පටන් ගන්නෙ. හැමදාම බැනුම් තමයි ඉතින්![]()