

අංක එක හෙලුවෙන් නිදාගන්න එක. ඇදුමක් ඇදන් නම් නිදියගන්නම බෑ.
කාලයක් රෑට අතේ ගැහුවෙ නැත්නම් නින්ද යන්නෙම නෑ දැන් නම් ඒක අඩුයි.
හුගක් වෙලාවට බඩ දිහා බලනව පැක් එක ඇවිත් ආයිත් exercise නැතුව ඒක dissapear වෙන එක ගැන දුක් වෙනව අම්මගෙන් දවස 10 times වත් අහනව බඩ වැඩි වෙලාද ඇග බැහැල වගේද කියල.(කුනු බැනුම් අහගන්නව)
රෑට මගෙ ඇදට වැටිල නිදාගන්න එක තමයි ලොකුම සැපත ඒක ඇබ්බැහියක් කෙල්ලගෙ ගෙදර ගියත් හරියට නින්ද යන්නෑ රෑට ඇහැරෙනව.(ඔව් එහෙත් හෙලුවෙන් තමයි නිදියන්නෙ)
සතියට පාරක් කිහිලිවල and බිජ්ජ අවට මයිල් කපන්නම ඕනි ඒකත් ඇබ්බැහියක්
කෙල්ල එක්ක කොහෙ හරි ගියොත් පයින් ඇවිදන් යන තැනකදි ලොකු සද්දයක් තිබ්බොත් eg: කොටුවෙ එහෙම යනකොට අර හයියෙන් සින්දුවගේ දාල තියන තැන් වලදි මහ හයියෙන් කෑ ගහනව. මොකද කාටවත් note වෙන් නෑ නෙහ්
ගෙදරින් එලියට යනවනම් phone එක sufficient amount එකකින් charge වෙලා තියෙන්න ඕනි නැත්තම් ඔලුවට හෙන අවුල්.
දැනට මේ ඇති
matath mehemaira ta nida ganna nam chooti malli podi malli sajivi guvanviduli natya ahannama oni man headset eka gahagena eka ahagena thamai nida ganne ninda giyata passe wife galavala ain karanava kunu banum ahanna venava fb vala phone ekath eka nidagena pichchuna seen dakiddi anith eka wife tath amathaka unu velavata ude nagitddi earphone eke wire bella vate ethila monava karath chooti malli podi malli ahannathuva ba
මම නම් razor එකෙන් බන් කපන්නෙ ජිලට් මක් 3 එකෙන් ස්මූත් විදියට කපන්න පුලුවන් ඒක ගානට හැරවිලා කැපිල යනවකිහිලිවල and බිජ්ජ අවට මයිල් කපන්නම
kohomada ban kapanne
razor eken amaruyi ne
මම නම් razor එකෙන් බන් කපන්නෙ ජිලට් මක් 3 එකෙන් ස්මූත් විදියට කපන්න පුලුවන් ඒක ගානට හැරවිලා කැපිල යනව
ඔව් හැකියාව මත ඒක depend වෙනව වල්ල කපාගෙන මට බනිනව එහෙම නෙමෙයිata dekath
මේ ලගදි යුටියුබ් එකෙන් දැකලා ගෙදර තිබුන පරණ ලී පුටුවක් renovate කරන්න පටන් ගත්තා. කර්ෆියු දාන්න කලින් ඒකට ඕන බඩු වගයක් ගන්න බැරි වෙච්ච නිසා පිස්සු හැදිලා වගේ ඉන්නේ දැන්
![]()
.. Rc plane ekak hadanna badu bagayak aran ituru tika ganna baruva hiiya.. kohoma hari badu tika aran haduvata passe covid season 2 ava.. dan yavaganna ground ekata yaganna baruva innava curfew nisa
