Dorawal wahanakota hoono karapoththo ahu wela thalila dan hama welema dorak janelayak wahanakota mokek hari ahu wenna innawada balenawa.
ela kollek
Dorawal wahanakota hoono karapoththo ahu wela thalila dan hama welema dorak janelayak wahanakota mokek hari ahu wenna innawada balenawa.

තව පොරක් මේකම උඩ කියලා තිබ්බා..


වැඩ කරන ගමන් ජුන්ඩා අල්ලන්න ඕනේ මට විතරද?![]()





Matath oya purudu dekama thibba palaweni ekanam dan naha deweni eka nm karanawa.aluth shortcut hoyagannawa arehe mehe gihin.සක්කිලි පුරුද්දක් තියනවා බන්.උදේ නැගිටලා පැයක් වගේ ඇතුලත අනිවා දුමක් දාන්න ඔනා.
අනිත් දේවල් නම් නෝමල්
කිරියට හැමවෙලේම රිංගනවා.
ෆෝන් එක නැති නම් නින්ද යන්නෙ නෑ.
ගෙදර නිවාඩු දවසට ඉන්නම් කියලා හිතුවත් බයික් එක අරන් දවසෙන් භාගයක් කොහෙ හරි තනියෙන් යන්න ඔනා..(මේක නම් හැම නිවාඩු දවසකම කරනවා) මනෝ පාරක් දාගන නොදන්න පාරවල් වල යෑම..
සක්කිලි පුරුද්දක් තියනවා බන්.උදේ නැගිටලා පැයක් වගේ ඇතුලත අනිවා දුමක් දාන්න ඔනා.
අනිත් දේවල් නම් නෝමල්
කිරියට හැමවෙලේම රිංගනවා.
ෆෝන් එක නැති නම් නින්ද යන්නෙ නෑ.
ගෙදර නිවාඩු දවසට ඉන්නම් කියලා හිතුවත් බයික් එක අරන් දවසෙන් භාගයක් කොහෙ හරි තනියෙන් යන්න ඔනා..(මේක නම් හැම නිවාඩු දවසකම කරනවා) මනෝ පාරක් දාගන නොදන්න පාරවල් වල යෑම..
සක්කිලි පුරුද්දක් තියනවා බන්.උදේ නැගිටලා පැයක් වගේ ඇතුලත අනිවා දුමක් දාන්න ඔනා.
අනිත් දේවල් නම් නෝමල්
කිරියට හැමවෙලේම රිංගනවා.
ෆෝන් එක නැති නම් නින්ද යන්නෙ නෑ.
ගෙදර නිවාඩු දවසට ඉන්නම් කියලා හිතුවත් බයික් එක අරන් දවසෙන් භාගයක් කොහෙ හරි තනියෙන් යන්න ඔනා..(මේක නම් හැම නිවාඩු දවසකම කරනවා) මනෝ පාරක් දාගන නොදන්න පාරවල් වල යෑම..
මට නවත්තගන්න බැරුව ඉන්නෙ බන්.ෆට්ට ගේමක් දෙනවා නවත්තගන්නmatath issara oka tibba ban. udeta aniwa 3k pewenawa. ude wadata yaddi pare bus 1ta yana gaman 1i. gihin office eka issaraha kaden plain teayak gahanakota ekai. office 1ta gihin wada patan ganda kalin udeta kala ekai. oya 3 gahuwe natthan nikan mara amuthui. bohoma amaruwen nathara kara gattha man nan.
මටත් බන්, හිටපු ගමන් මහ රෑ නින්ද යන්නෙ නැති උනාම බයික් එකත් අරන් යනවා නයිට් කඩ හොයන් දුමක් දාන්න ප්ලේන්ටියක් එක්ක..,සක්කිලි පුරුද්දක් තියනවා බන්.උදේ නැගිටලා පැයක් වගේ ඇතුලත අනිවා දුමක් දාන්න ඔනා.
අනිත් දේවල් නම් නෝමල්
කිරියට හැමවෙලේම රිංගනවා.
ෆෝන් එක නැති නම් නින්ද යන්නෙ නෑ.
ගෙදර නිවාඩු දවසට ඉන්නම් කියලා හිතුවත් බයික් එක අරන් දවසෙන් භාගයක් කොහෙ හරි තනියෙන් යන්න ඔනා..(මේක නම් හැම නිවාඩු දවසකම කරනවා) මනෝ පාරක් දාගන නොදන්න පාරවල් වල යෑම..



නිදා ගන්න කලින් ඇද යට බලන එක![]()