උබලා කෙල්ලට වැරදි දේවල් කරන්නෙම නැත්ද?

damithruwan

Member
Jan 15, 2018
63
2
0
උබලා කෙල්ලට වැරදි දේවල් කරන්නෙම නැත්ද?

මම මාතලේ. කෙල්ලත් මාතලේ. එකී මට හොදටම ආදරෙයි. මම දන්නා විදියට එකී මට කිසිම වරදක් කරන්නේ නෑ.

මම වැඩ කරන්නේ Colombo... කරන්නේ ටිකක් හොද Job එකක් (Engineer). ඉතින් මෙහෙ Bus වල, Food City වල කෙල්ලෝ, Office එකේ කෙල්ලෝ වගේ ගොඩක් ඉන්නවා පොඩි Try එකක් දුන්නොත් පොඩි සැපක් ගන්න පුළුවන්.

එත් එහෙම කරන එක දැන් ඉන්න කෙල්ලට කරන වරදක් වගේ... හැබෙයි මගේ හුගක් යාලුවෝ නම් මට පිස්සු කියන්නේ එහෙම කියද්දී :-D

අනිත් එක මට බයයි එහම කරන්න ගිහිල්ල කෙල්ලට මාට්ටු වෙයි කියලත්.... එහෙම නැතත් ඒක වරදක් වගේ....

උබලගේ මේ ගැන අදහස? උබලට ඒ වගේ දේවල් කරන්නෙම නැත්ද?
 

billythekid

Member
May 28, 2015
3,732
481
0
අමුතු ඇටේ
සීරියස් කරන්න කෙල්ලෙක් නැති හින්ද මං මට එන චාන්ස් නිකං අතරින්නෙ නෑ. පුලුවන් උපරිමයෙන්ම ගන්නවා ආතල් එක
 

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    Eng kenek oya wage gon moda choon prashna ahanne nah samannen..malli o/l results enakan balan inna malli kenek neda..
     

    NirmanDK

    Banned
    Dec 28, 2017
    894
    55
    0
    Eng kenek oya wage gon moda choon prashna ahanne nah samannen..malli o/l results enakan balan inna malli kenek neda..
    උසාවියට ගිහින් බලපන් ලොකු ලොකු මොලකාරයෝ ඩිවෝස් වෙන්න දාන ගොන් හේතු ටිකක්
     
    • Like
    Reactions: Roxxx

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    මම මාතලේ. කෙල්ලත් මාතලේ. එකී මට හොදටම ආදරෙයි. මම දන්නා විදියට එකී මට කිසිම වරදක් කරන්නේ නෑ.

    මම වැඩ කරන්නේ Colombo... කරන්නේ ටිකක් හොද Job එකක් (Engineer). ඉතින් මෙහෙ Bus වල, Food City වල කෙල්ලෝ, Office එකේ කෙල්ලෝ වගේ ගොඩක් ඉන්නවා පොඩි Try එකක් දුන්නොත් පොඩි සැපක් ගන්න පුළුවන්.

    එත් එහෙම කරන එක දැන් ඉන්න කෙල්ලට කරන වරදක් වගේ... හැබෙයි මගේ හුගක් යාලුවෝ නම් මට පිස්සු කියන්නේ එහෙම කියද්දී :-D

    අනිත් එක මට බයයි එහම කරන්න ගිහිල්ල කෙල්ලට මාට්ටු වෙයි කියලත්.... එහෙම නැතත් ඒක වරදක් වගේ....

    උබලගේ මේ ගැන අදහස? උබලට ඒ වගේ දේවල් කරන්නෙම නැත්ද?


    සීරියස් කරන එකක් නම් පාඩුවේ පැත්තකට වෙලා ඉදපන්. නැත්නම් උබේ කැමැත්තක්. මෙතන ඔය කවුරු මොනවා කිව්වත් වලියක් ගියොත් හරි උබේ guilty හිතක් ආවොත් හරි උබටමයි ඒවා විසදගන්න වෙන්නේ. :yes:
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    Aaswan yatapath karan inna epa bn...

    Umbe hageem walata ida deepan..

    Sathuta widapan jeewithe...
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    Aaswan yatapath karan inna epa bn...

    Umbe hageem walata ida deepan..

    Sathuta widapan jeewithe...

    avatar464475_8.gif
     

    udo83

    Member
    Aug 30, 2016
    1
    0
    0
    මම මාතලේ. කෙල්ලත් මාතලේ. එකී මට හොදටම ආදරෙයි. මම දන්නා විදියට එකී මට කිසිම වරදක් කරන්නේ නෑ.

    මම වැඩ කරන්නේ Colombo... කරන්නේ ටිකක් හොද Job එකක් (Engineer). ඉතින් මෙහෙ Bus වල, Food City වල කෙල්ලෝ, Office එකේ කෙල්ලෝ වගේ ගොඩක් ඉන්නවා පොඩි Try එකක් දුන්නොත් පොඩි සැපක් ගන්න පුළුවන්.

    එත් එහෙම කරන එක දැන් ඉන්න කෙල්ලට කරන වරදක් වගේ... හැබෙයි මගේ හුගක් යාලුවෝ නම් මට පිස්සු කියන්නේ එහෙම කියද්දී :-D

    අනිත් එක මට බයයි එහම කරන්න ගිහිල්ල කෙල්ලට මාට්ටු වෙයි කියලත්.... එහෙම නැතත් ඒක වරදක් වගේ....

    උබලගේ මේ ගැන අදහස? උබලට ඒ වගේ දේවල් කරන්නෙම නැත්ද?

    කෙල්ල සීරියස් උනාට උඹ නෑ වගේනෙ. වටේ ඉන්න දාහක් දෙනා කියන විදිහට ගණිකාවක් වෙයන්. නැත්තම් පාඩුවෙ හිටපන්.