උබලා රස්සාව කරන්නේ සතුටින්ද?

preamble

Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    anuge ewa ahanna kalin, issella ubage ewa kiyala hitapanko??

    උබලා මොකද්ද කරන රස්සාව?
    ඇත්තටම උබලා ඒක කරන්නේ සතුටින්ද?
    ඒ කිව්වේ අවංකවම සතුටින් කරන රස්සාවක්ද?
    එතකොට උබලගේ රස්සාවේ තියෙන ප්‍රශ්න මොනවද?
    (උදා:- ස්ට්‍රෙස් එක වැඩී, අව්වේ කට්ට කන්න ඕනේ, නිදහසක් නෑ)

    dipanko uththara????????
    මම පහසු ගෙවීමේ ක්‍රමයට භාණ්ඩ සපයන කරන ව්‍යාපාරයක් කරන්නේ.

    මිනිස්සු ඉස්සර වගේ දැන් ගෙවන්න බඩු ගන්නේ නෑ. ඒ නිසා කිසි සතුටක් නෑ.

    සුනාමි ආපු කාලේ නං අලුතින් හදපු සුනාමි ෆ්ලැට් වල මිනිස්සු සෑහෙන්න ගෙවන්න බඩු ගත්තා,
    ඒ කාලේ නම් පට්ට සතුටින් හිටියේ.
    සෑහෙන්න හම්බ කලා, දැන් නම් එහෙම සතුටක් නෑ.

    දැන් ගෙවන්න බඩු ගන්න මිනිස්සුන්ට සල්ලි නෑ.
    ඒකයි ලොකුම ප්‍රශ්නේ.
    අනික රෙෆ්ලා බිල් වලින් හොරකම් කරනවා.
    මිනිස්සු බඩු අරං ගෙවල් දාල පැනලා යනවා
    ඕව තමයි ප්‍රශ්න.
     
    • Like
    Reactions: Iroh

    Big Cass

    Well-known member
  • Jun 15, 2018
    3,458
    4,793
    113
    සතුටින්
    මන් නම් වැඩ කරන්නේ නැ මගේ ලග කට්ටිය වැඩ කරන්නේ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මම පහසු ගෙවීමේ ක්‍රමයට භාණ්ඩ සපයන කරන ව්‍යාපාරයක් කරන්නේ.

    මිනිස්සු ඉස්සර වගේ දැන් ගෙවන්න බඩු ගන්නේ නෑ. ඒ නිසා කිසි සතුටක් නෑ.

    සුනාමි ආපු කාලේ නං අලුතින් හදපු සුනාමි ෆ්ලැට් වල මිනිස්සු සෑහෙන්න ගෙවන්න බඩු ගත්තා,
    ඒ කාලේ නම් පට්ට සතුටින් හිටියේ.
    සෑහෙන්න හම්බ කලා, දැන් නම් එහෙම සතුටක් නෑ.

    දැන් ගෙවන්න බඩු ගන්න මිනිස්සුන්ට සල්ලි නෑ.
    ඒකයි ලොකුම ප්‍රශ්නේ.
    අනික රෙෆ්ලා බිල් වලින් හොරකම් කරනවා.
    මිනිස්සු බඩු අරං ගෙවල් දාල පැනලා යනවා
    ඕව තමයි ප්‍රශ්න.

    monawada uba karana product??
     

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    monawada uba karana product??
    එහෙම එක product එකක් කියලා නෑ.
    හැමදේම තියෙනවා.
    අයර්න්, බ්ලෙන්ඩර්, ටෝස්ටර්, මෙට්ට, රයිස් කුකර්, ප්ලාස්ටික් පුටු, ටීවී ස්ටෑන්ඩ් සේරම තියෙනවා.
    ලැප්ටොප් ෆෝන් වගේ ඒවා ඇරුනම.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    එහෙම එක product එකක් කියලා නෑ.
    හැමදේම තියෙනවා.
    අයර්න්, බ්ලෙන්ඩර්, ටෝස්ටර්, මෙට්ට, රයිස් කුකර්, ප්ලාස්ටික් පුටු, ටීවී ස්ටෑන්ඩ් සේරම තියෙනවා.
    ලැප්ටොප් ෆෝන් වගේ ඒවා ඇරුනම.

    island wide delivery thiyada??

    ithin kiriye dala wikunapanko.
     

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    island wide delivery thiyada??

    ithin kiriye dala wikunapanko.
    නෑ බන් එහෙම නෑ.
    ලොරි තුනක් තියෙනවා.
    ඒවා එක එක රූට් වල යනවා.
    එහෙම මේ මහ ලොකු බිස්න්ස් එකක් නෙමෙයි.
    ගෙවල් වලටම ගිහිල්ලා බඩු දීලා සතියට සැරයක් සල්ලි එකතු කරනවා.
    සමහර ඒවා සති බිල්, සමහර ඒවා මාස් බිල්.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    නෑ බන් එහෙම නෑ.
    ලොරි තුනක් තියෙනවා.
    ඒවා එක එක රූට් වල යනවා.
    එහෙම මේ මහ ලොකු බිස්න්ස් එකක් නෙමෙයි.
    ගෙවල් වලටම ගිහිල්ලා බඩු දීලා සතියට සැරයක් සල්ලි එකතු කරනවා.
    සමහර ඒවා සති බිල්, සමහර ඒවා මාස් බිල්.

    uba cover karana area monawada???
     

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    uba cover karana area monawada???
    මොරටුව
    පානදුර
    වාද්දුව
    කළුතර
    මතුගම
    අලුත්ගම
    බේරුවල
    පයාගල
    ඔය ඒරියා ටිකේ තමයි
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මොරටුව
    පානදුර
    වාද්දුව
    කළුතර
    මතුගම
    අලුත්ගම
    බේරුවල
    පයාගල
    ඔය ඒරියා ටිකේ තමයි

    thiyana product tika mekw thread ekak dapan details photos ekka
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මේකේ දාල වැඩක් නෑ බන් ඕවා.
    මේකෙ උන් ගන්න බඩු

    ehema kiyanna epa, meke millions talk dunnata serama inne higanno.

    moratuwa mage yaluwo set ekak inna messenger/whatapp group 1 thiyenawa, ubage details mata dapan mama ape ewunta dennam monawa hari ona unoth.
    meke pm karapan details matath mona hari ona wei
     

    pdn.ac.lk

    Well-known member
  • Apr 22, 2012
    2,275
    2,399
    113
    උබලා මොකද්ද කරන රස්සාව?
    ඇත්තටම උබලා ඒක කරන්නේ සතුටින්ද?
    ඒ කිව්වේ අවංකවම සතුටින් කරන රස්සාවක්ද?
    එතකොට උබලගේ රස්සාවේ තියෙන ප්‍රශ්න මොනවද?
    (උදා:- ස්ට්‍රෙස් එක වැඩී, අව්වේ කට්ට කන්න ඕනේ, නිදහසක් නෑ)

    පොඩ්ඩක් මේ දේවල් ගැන කතා කරමුද?

    අවන්කවම මාරම හැපී....
    ස්ට්‍රෙස් සීරෝ...


    I'm a Lecturer
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    මම නම් රජයේ සේවකයෙක්.
    සාමාන්‍ය මට්ටමේ සතුටක් තියෙනවා.
    හැබැයි ලොකු සතුටකුත් නැහැ.
    දේශපාලනේට වඩා ජරාකාක්කෝ ඉන්නවා රාජ්‍ය සේවය ඇතුළේ!
    සමහර එවුන් දෙන වැඩ ටිකවත් හරියට කරන්නේ නැහැ!
    උන්ට නම් පුක්පාර දීල එළවල දාන්න හිතෙනවා දරුපවුල්වලටත් එක්ක හිකවිලාම යන්න!
    කොහොමත් මම එකදිගටම මේක කරන්නේ නැහැ!
    කළොත් මටම පසුතැවෙන්න වෙයි පස්සේ කාලෙක!
    එකම රස්සා මගුල ජීවිත කාලෙම බදාගෙන ඉඳල!

    අවන්කවම මාරම හැපී....
    ස්ට්‍රෙස් සීරෝ...


    I'm a Lecturer
    අඩේ උඹ ලෙක්චරර් කෙනෙක්ද?
    සතුටුයි, සතුටුයි!

    මොනවද උබ උගන්නන්නේ?
    මූ ඕක මෙතන කියන්නේ නැහැ!
    අහු වෙන්න පුළුවන් නිසා!
    හැබැයි ප්‍රොෆයිල් එකේ නම අනුව කියන්න පුළුවන් පේරේ කියල.
    මම ගෙස් කරන්නේ දේශපාලන විද්‍යාව කියල!
    බලමු මගේ අනුමානය හරියයිද කියල!

    Aiyi bung goverment uni lecture

    enawada nadda kiyala balanneth na :P

    ona welawaka gedara yanna puluwan. inna ayata note ekake balaganna kiyala

    ona magulake teach karala danna puluwan.

    Sabbatical leave ekath set wenawa 1, 2 years athal ekee thamange wadak karaganna total salary ekath ekka

    Rata yana Phd karana samahara Sinhalu enneth oya ice para gahanna. rata wenuwan sewayata kiyala enne habaiyi enne nam ekata newee benefits walata. ehama ice nathi ayath innawaa

    Western country wala Phd karala ice amarui :P

    මම නම් එහෙම හිතන්නේ නැහැ!
    ලංකාවේ යුනි ලෙක්චරර්-ලා ගොඩ දෙනෙක් අයිස් පප්පලා තමයි!
    අත්තනායක එම් හේරත් වගේ! :ROFLMAO::ROFLMAO:
    හැබැයි උන් ආතල් අකක් ගන්නවා වගේ පෙනුනට එහෙම නැහැ!
    ජොබ් එකක වැදගත්ම දේ පර්-සනල් growth එක.
    උඹ හිතනවද අවුරුදු 65 විතර වෙනකම් එකම තැනක උගන්න උගන්න හිටියහම ඕක වෙනවයි කියල?
    ඇමරිකාව වගේ රටවල නම් මම දන්න තරමට ලෙක්චරර් කෙනෙක් ජීවිත කාලෙම එකම යුනි එකක ඉන්නේ නැහැ!
    වයසට යන්න යන්න රෑන්කින් ඉහළ තියෙන යුනිවල චාන්ස් හම්බ වෙනවා.
    අලුත් ජීවිත අත්දැකීම් ලබනවා!
    එහෙ ජොබ් මාර්-කට් එක ඩයිනමික් එකක්!
     

    pdn.ac.lk

    Well-known member
  • Apr 22, 2012
    2,275
    2,399
    113
    මම නම් රජයේ සේවකයෙක්.
    සාමාන්‍ය මට්ටමේ සතුටක් තියෙනවා.
    හැබැයි ලොකු සතුටකුත් නැහැ.
    දේශපාලනේට වඩා ජරාකාක්කෝ ඉන්නවා රාජ්‍ය සේවය ඇතුළේ!
    සමහර එවුන් දෙන වැඩ ටිකවත් හරියට කරන්නේ නැහැ!
    උන්ට නම් පුක්පාර දීල එළවල දාන්න හිතෙනවා දරුපවුල්වලටත් එක්ක හිකවිලාම යන්න!
    කොහොමත් මම එකදිගටම මේක කරන්නේ නැහැ!
    කළොත් මටම පසුතැවෙන්න වෙයි පස්සේ කාලෙක!
    එකම රස්සා මගුල ජීවිත කාලෙම බදාගෙන ඉඳල!


    අඩේ උඹ ලෙක්චරර් කෙනෙක්ද?
    සතුටුයි, සතුටුයි!


    මූ ඕක මෙතන කියන්නේ නැහැ!
    අහු වෙන්න පුළුවන් නිසා!
    හැබැයි ප්‍රොෆයිල් එකේ නම අනුව කියන්න පුළුවන් පේරේ කියල.
    මම ගෙස් කරන්නේ දේශපාලන විද්‍යාව කියල!
    බලමු මගේ අනුමානය හරියයිද කියල!



    මම නම් එහෙම හිතන්නේ නැහැ!
    ලංකාවේ යුනි ලෙක්චරර්-ලා ගොඩ දෙනෙක් අයිස් පප්පලා තමයි!
    අත්තනායක එම් හේරත් වගේ! :ROFLMAO::ROFLMAO:
    හැබැයි උන් ආතල් අකක් ගන්නවා වගේ පෙනුනට එහෙම නැහැ!
    ජොබ් එකක වැදගත්ම දේ පර්-සනල් growth එක.
    උඹ හිතනවද අවුරුදු 65 විතර වෙනකම් එකම තැනක උගන්න උගන්න හිටියහම ඕක වෙනවයි කියල?
    ඇමරිකාව වගේ රටවල නම් මම දන්න තරමට ලෙක්චරර් කෙනෙක් ජීවිත කාලෙම එකම යුනි එකක ඉන්නේ නැහැ!
    වයසට යන්න යන්න රෑන්කින් ඉහළ තියෙන යුනිවල චාන්ස් හම්බ වෙනවා.
    අලුත් ජීවිත අත්දැකීම් ලබනවා!
    එහෙ ජොබ් මාර්-කට් එක ඩයිනමික් එකක්!

    Mathematics & Statistics for AI and Data Science,
    Engineering Math

    1st degree: Math Special
    o yesss @UOP

    teaching hours 14 h wunata, research karanawa gamakata
    me dawas wal book ekakuth liyanawa
    ape module hemadama update wenawa, so e ekka module update kare neththan graduates lagen wedak ne

    but hemadama happy eke weda,
     
    Last edited:
    • Love
    Reactions: RedProMaxxa_2