උබලා වැඩකරන තැන්වල තියෙන බෙනිෆිට් මොනවද ?

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    අඩෝ මාත් දන්න එකෙක් ඉන්නව ඔය ටිකම කරන. 😱
    මාත් උගේ ගෑනිව වැඩේට ටෝක් කරගත්තා දවස් දෙක තුනක්. 🥰

    ඌමද මන්ද 🤔
    ඌ ස්ටප් ගාලික් බ්රෙඩ් කන ගමන් අතේ ගගහ බලන් ඉදල පස්සෙ උබෙ පයිය උරන්න ආවද
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Snacks
    Drinks
    Transport
    Insurance for me and my Family
    Gym, Yoga bla bla
    Personal mobile package and (mobile phone every 2y)
    Free tickets to attractions
    Office clinic + insurance
    Time-to-time 50% discounts for Nike/Adidas and other branded stores
    10% from Apple products
    Oversea hotels discounts
    Udemy account
    100% sponsorships for exams
    Job?
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    ප්‍රථමාධාර පෙට්ටියක් - අසමෝදගම් බෝතලය , පැන්ඩෝල් කාඩ් එක , සිද්දාලේප ස්ප්‍රේ එක
    Company Transport - වැඩ කරන තැන ඉඳලා 15km ඇතුළත
    අවුරුද්දකට පාරක් හොදටම වැඩ කරන උන්ට කැලිෆෝනියා හෙඩ් ඔෆිස් එකේ වැඩට මාරු වෙන්න පුළුවන්.
    insurance
    නත්තල් බෝනස්
    ඉඳලා හිටලා ලොක්කා එන වෙලාවට පීසා දෙනවා
    Laptop එක නිකන් දෙනවා. ( ජොබ් එකෙන් අයින් වෙද්දි බාර දෙන්න ඕනේ )
    අයිපෝන් අරන් එනවා සල්ලි දීල ගන්න තියෙන්නේ (ටැක්ස් නැති නිසා ගාන පොඩ්ඩක් අඩුයි)
    Halloween සමරනවා
    කොරෝනා දවස් වල wingle එකයි data package එකයි දුන්නා.අලුතෙන් ආපු hrm htti ඒවා අරගත්තා
    company එකේම ලොක්කට අයිති හොස්පිටල් එකක් තියෙනවා ඒකෙන් බෙහෙත් ගන්න පුලුවන් නිකන්.
    නෙස්කැෆේ මැශින් එකයි , බීම කෑන් ටිකයි වතුර ෆිල්ටරෙයි
    chatgpt paid subcription එක
    A/C

    මම ගන්න බෙනිෆිට්
    ඔෆිස් එකෙන් ගන්න තියෙන ප්‍රින්ට් පොටෝකොපි ගන්නවා 😁
    Mkdda bro e company eka owner usa porak da
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    ඔය මොන බෙනිෆිට් තිබ්බත් ලම්කාවේ බිස්නස් දෙසැම්බර් හෝ අප්‍රේල් බෝන්ස් දෙන්න ළම් වෙද්දි පාඩු ලබනවා.
    :yes:
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,630
    9,121
    113
    Snacks
    Drinks
    Transport
    Insurance for me and my Family
    Gym, Yoga bla bla
    Personal mobile package and (mobile phone every 2y)
    Free tickets to attractions
    Office clinic + insurance
    Time-to-time 50% discounts for Nike/Adidas and other branded stores
    10% from Apple products
    Oversea hotels discounts
    Udemy account
    100% sponsorships for exams
    Wso2
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    මුකුත් නොකර කන්න බොන්න දෙනවා තුන් වේලම
    නවත්තලා තියෙන වාහන අරන් යන්න පුලුවන් රෑ වෙන්න කලින් එන්න ඕනෙ ගෙදර
    සල්ලි ඕන්නම් ඉල්ලගන්න පුලුවන් හැබැයි දෙතුන් පාරක් ඉල්ලන්න ඔනෙ හම්බෙන්න
    ප්රි electricity/ water