salli bankuwe tiyaganna epa bn. onanm lakshayak 2k awlak na.
mtanan lankawe banks sathekata sure na.
monahari hadissiyak wei kiyala bayanm hoda credit card ekak ganim, man gattha 1.2M ekak. echcharai.
man kare idam gattha eka hoda areas walin.
Job krapu palaweni awrudu 2ma mukuth ithuru kare na. ammala thatthalage gedara hadala dunna eyalata hodata inna puluwan wena widiyata. Anithwain kare kaapu biipu ekai awidapu ekai thamai. laksha 15k witara athe tibba ithuru wela, habai eka eka thanwala tibbe eka ekaata dipuwa ehemath.
3n weni awrudde indan patan gattha invest kranna.
Awrudu 3 iwara weddi idam walata gewala tibba laksha 90k ( 60 + 30 2 lands )
E land deke current market value eka 20M walata wada wadi.
Awrudu 5 man hoyapu total income ekath 30M witara.
E 30M walin 20M saved wage thamai me widiyata krapu hinda. Habai maai family eke hamomai, wifege family eke ayai serama oi awrudu 5ma hodata kaala biila awidala ewath kra
Dan invest kranne business walata, mainly for SaaS and several other physical businesses.