Luxury X + Rooter = ?
Applr Asia
Ideamart
Celltronics,, ඔය වගෙ ඒවගෙන්ද?
Hand Carry කරල ගෙනත් නෙහ් ඕකුන් ඕව විකුනන්නෙ?
TRCSL Approved ද ඒවා?
Authorized dealers ල්ගෙන් ගන්න ගියොත් විකිණෙනවා
ඒ වුනාට අර උඩ කීව ශොප් වලත් ගාණ වැඩීනෙ බන්. ඩොලර් එකේ ගාන ඇපල් සයිට් එකේ දාල තියෙන price වලින් වැඩි කරල බැලුවම Authorized dealer නොවන උන්ගෙත් 60k වගෙ ගණන් වැඩිනෙ බන් හුත්ත.
Applr Asia
Ideamart
Celltronics,, ඔය වගෙ ඒවගෙන්ද?
Hand Carry කරල ගෙනත් නෙහ් ඕකුන් ඕව විකුනන්නෙ?
TRCSL Approved ද ඒවා?
Authorized dealers ල්ගෙන් ගන්න ගියොත් විකිණෙනවා
ඒ වුනාට අර උඩ කීව ශොප් වලත් ගාණ වැඩීනෙ බන්. ඩොලර් එකේ ගාන ඇපල් සයිට් එකේ දාල තියෙන price වලින් වැඩි කරල බැලුවම Authorized dealer නොවන උන්ගෙත් 60k වගෙ ගණන් වැඩිනෙ බන් හුත්ත.
Tama 1st 5S phone eka charge kaama on wenawa, eka phone ekka wath upset une n screen eka tama del karagane bima watilama. ekaka nam pole gahala screen eka giya but case ekak nathuwa data move karagatha 