උබල උපන්දිනේ දවසේ උන චාර්ටර් වැඩ මොනාද ?

Stockm

Member
Jan 8, 2022
7
1
3
උබල උපන්දිනේ දවසේ උන චාර්ටර් වැඩ මොනාද ?

කියහල්ල බලන්න?
 
  • Like
Reactions: Solo Rider

Solo Rider

Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    අපේ නන් පොඩි කාලෙ සැමරීමක් උනේ නෑ. ස්කොලෙ මුකුත් අරන් ගියෙත් නෑ. අම්ම එදාට විශ් කරල මොනා හරි රසට උයනව. එච්චරයි.

    මේක නන් පොඩි කාලෙ නෙවෙයි. මේ මෑතක උන එකක්. මම ට්‍රේනි හිටියා කම්පැනියක. මාත් එක්ක ට්‍රෙනි සිලෙක්ට් උනා තව කොල්ලො 2 ක්.

    දවසක් උදේ වැඩට එද්දි, අර අලුතෙන් ආපු එකෙක්ගෙ උපන් දිනේට කිරිබත් ගෙනල්ල. සමාන්යෙන් ඕවට කේක්නෙ දෙන්නෙ. ගොඩක් එවුන් කාල නෑ ඉතින්, අරුට අවුල්. ඌට එහෙම 20-25 කට කේක් දෙන්න වත්කමකුත් නැතුව ඇති.

    හම්මට මම ඇරල දැම්ම කිරිබත් වලින් 1/4 කට වගෙ. පට්ට රසයි කිරිබතුය්, සිනි සම්බලුයි. වේල් 2ම ශේප් උනා
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    පලවෙනි බර්ත්ඩෙ එකේ පිහිය අනිත් පැත්තෙන් අල්ලලා තද කරා හොදට අතකපා ගත්තා. ඒ මතකය හොදට තියනවා තාම මම හිත්න්නෙ ශොක් වෙලා අඩපු නිසා වෙන්න ඇති . පිංතූර වලත් පුක මූට්ටු වෙලා ඉන්නේ.

    අනාත වෙලා හන්තර් වෙලා කෝවිඩ් නිසා ලෙල්ල හුටන් වෙලා සසර කලකිරිල ඉන්න වෙලාවේ යාලුවො ටික ස්ප්‍රාඉස් පාටියක් දුන්නා . කොටින්ම ඒ වෙලාවේ හිටියේ අනාත වෙලා වෙන එකෙක්ගේ ගෙදර කවුච් එක්ක
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    උපන්දිනේට කේක් කැල්ලක් ඉස්කෝලේ මිස් කෙනෙක්ට කවන්න යද්දී මට නෙවි පින්සිපල් සර් ට කවන්න කියා ඒ මිස් පැවසීම 🤗
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    stasia

    Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ
    කට්ටියක් එකතුවෙලා මට තෑගි දුන්නා. ජොකෙකුයි දත් බුරුසුවකුයි පෙට්ටියේ තිබුනේ. :angry:
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    අපේ නන් පොඩි කාලෙ සැමරීමක් උනේ නෑ. ස්කොලෙ මුකුත් අරන් ගියෙත් නෑ. අම්ම එදාට විශ් කරල මොනා හරි රසට උයනව. එච්චරයි.

    මේක නන් පොඩි කාලෙ නෙවෙයි. මේ මෑතක උන එකක්. මම ට්‍රේනි හිටියා කම්පැනියක. මාත් එක්ක ට්‍රෙනි සිලෙක්ට් උනා තව කොල්ලො 2 ක්.

    දවසක් උදේ වැඩට එද්දි, අර අලුතෙන් ආපු එකෙක්ගෙ උපන් දිනේට කිරිබත් ගෙනල්ල. සමාන්යෙන් ඕවට කේක්නෙ දෙන්නෙ. ගොඩක් එවුන් කාල නෑ ඉතින්, අරුට අවුල්. ඌට එහෙම 20-25 කට කේක් දෙන්න වත්කමකුත් නැතුව ඇති.

    හම්මට මම ඇරල දැම්ම කිරිබත් වලින් 1/4 කට වගෙ. පට්ට රසයි කිරිබතුය්, සිනි සම්බලුයි. වේල් 2ම ශේප් උනා
    man minissunge hith riddanna bari hinda raha nathi keema sahena godak rahai wage kaala thiyenawa. me lagadi ekekuta kellk balanna ghillth ohoma una. laga htiya eka wali thalapyk aran konak kaala mage pigaanata damma man walithalapa kanna aasai kiyala. pakaya kanna barinam thiyapnk paththakin. kella kiwa kanna putha owa duwa hadapuwa kiyala. man aasama nathi kaamak walithalpa kiynne. kanna gaththata kanna ba huththo pani pattei kara rahai anika hena thadi keta. aruta kanna bari hinda mata deela thiyenne. appiriyawen gilla raha kara kara
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,014
    10,308
    113
    man minissunge hith riddanna bari hinda raha nathi keema sahena godak rahai wage kaala thiyenawa. me lagadi ekekuta kellk balanna ghillth ohoma una. laga htiya eka wali thalapyk aran konak kaala mage pigaanata damma man walithalapa kanna aasai kiyala. pakaya kanna barinam thiyapnk paththakin. kella kiwa kanna putha owa duwa hadapuwa kiyala. man aasama nathi kaamak walithalpa kiynne. kanna gaththata kanna ba huththo pani pattei kara rahai anika hena thadi keta. aruta kanna bari hinda mata deela thiyenne. appiriyawen gilla raha kara kara
    Eeta passe apahu gedara ena magadi kakka barak hedeegena enawa denuna neh
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,148
    113
    adala nene
    අපේ නන් පොඩි කාලෙ සැමරීමක් උනේ නෑ. ස්කොලෙ මුකුත් අරන් ගියෙත් නෑ. අම්ම එදාට විශ් කරල මොනා හරි රසට උයනව. එච්චරයි.

    මේක නන් පොඩි කාලෙ නෙවෙයි. මේ මෑතක උන එකක්. මම ට්‍රේනි හිටියා කම්පැනියක. මාත් එක්ක ට්‍රෙනි සිලෙක්ට් උනා තව කොල්ලො 2 ක්.

    දවසක් උදේ වැඩට එද්දි, අර අලුතෙන් ආපු එකෙක්ගෙ උපන් දිනේට කිරිබත් ගෙනල්ල. සමාන්යෙන් ඕවට කේක්නෙ දෙන්නෙ. ගොඩක් එවුන් කාල නෑ ඉතින්, අරුට අවුල්. ඌට එහෙම 20-25 කට කේක් දෙන්න වත්කමකුත් නැතුව ඇති.

    හම්මට මම ඇරල දැම්ම කිරිබත් වලින් 1/4 කට වගෙ. පට්ට රසයි කිරිබතුය්, සිනි සම්බලුයි. වේල් 2ම ශේප් උනා
    කිරිබත් කන්න බැරි පොස් ඩෑල් කවුද :lol: :baffled:
     
    චූටි කාලෙ නම් උපන්දෙනේ දවසට තෑගි ගොඩයි ලොකු කේක් එකක් කපනවා.. ඉස්සර phone එහෙම නැති කාලෙ පොඩි මාමගෙ යාළුවො ඇවිත් photo ගන්නවා. ඒ කාලෙ නම් මාරයි.

    ඒත් ඇත්තටම දැන් නම් උපන් දිනයක් එනවා කියුවම මහා බයක් හිතෙනවා.. ඒ දවස ආවෙ නැත්නම් හොදයි කියලා හිතෙනවා.. කේක් නම් තුනක් විතර කපනවා. ඒත් මුළු අවුරුද්දෙම එකතු කර ගනිපු චාටර් photo සහ වීඩියෝ එදාට එළිදැක්වෙනවා.. යාළුවොන්ට කන්න අරන් දෙන්නත් ඕනෙ.. මේ මාසෙ birthday එක. සල්ලිත් නෑ. මතක් වෙද්දි ඔලුවත් රිදෙනවා. :confused:
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    චූටි කාලෙ නම් උපන්දෙනේ දවසට තෑගි ගොඩයි ලොකු කේක් එකක් කපනවා.. ඉස්සර phone එහෙම නැති කාලෙ පොඩි මාමගෙ යාළුවො ඇවිත් photo ගන්නවා. ඒ කාලෙ නම් මාරයි.

    ඒත් ඇත්තටම දැන් නම් උපන් දිනයක් එනවා කියුවම මහා බයක් හිතෙනවා.. ඒ දවස ආවෙ නැත්නම් හොදයි කියලා හිතෙනවා.. කේක් නම් තුනක් විතර කපනවා. ඒත් මුළු අවුරුද්දෙම එකතු කර ගනිපු චාටර් photo සහ වීඩියෝ එදාට එළිදැක්වෙනවා.. යාළුවොන්ට කන්න අරන් දෙන්නත් ඕනෙ.. මේ මාසෙ birthday එක. සල්ලිත් නෑ. මතක් වෙද්දි ඔලුවත් රිදෙනවා. :confused:
    මන් ශල්ලි දෙන්නම් බබෝ අපි ලොකු කේක් එකක් පරිප්පුත් එක්ක කමු එදාට