උබල දවසට අම්මත් එක්ක වචන කීයක් විතර කතා කරනවද?

The Hacker

Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    බොඩිමේ ඉන්න කාලෙ නම් සතියට එක පාරක් විනාඩි 10-12 ක් වගේ
    ගෙදර හිටියා කියලා වැඩි වෙනසක් නෑ බන්දවසට වචන 10-20ක් වගේ එහමත් දවසකතමා ටිකක් හරි කතා කරන්නෙ.. තාත්තා එක්ක එහමවත් නෑ :( :(
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: 333sajith and NRTG

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    එයාලා ඉන්නෙත් ටික කාලයයි තව. එයාලට whatsapp facebook ඇත්තෙත් නෑනෙ. පවුලෙ අය එක්ක ඉන්න එක තමයි සතුට.

    meka nan siraa kathawa. api wayasata yanna yanna thama mewa therenne.. mama migrate wennath wedi unanduwak neththe me nisa :( inna kaale salakanna one..salli ewana ekama neme salakanawa kianne
     

    exodus293

    Well-known member
  • Jul 19, 2017
    1,348
    290
    83
    හැමදාම විනාඩි 10ක් 15ක් කතා කරනවා......කෝල් තමයි
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    ඉස්සර නිදහස් වෙලාවක් ලැබුනත් pc එක ඉස්සර ෆෝන් එක ඉස්සරහ. කන්නෙත් tv series එකක් බල බල. දැන් ඒවා අඩු කරල අම්ම තාත්තා එක්ක වැඩියෙන් කතා කරනව. අරව වැඩක් නෑ බන්. එයාලා ඉන්නෙත් ටික කාලයයි තව. එයාලට whatsapp facebook ඇත්තෙත් නෑනෙ. පවුලෙ අය එක්ක ඉන්න එක තමයි සතුට.
    සිරාවට බන් වයසට යද්දී ඒ අයට ගොඩාක්ම ඕන කතා කරන්ඩ ඇහුම්කන් දෙන්ඩ කෙනෙක්,
    මමත් හවසට අම්මත් එක්ක අඩුමගානේ විනාඩි 30ක් වත් පුළුවන් විදිහට කතා කරනවා.
    ඒ මිනිස්සු අපිව හදන්ඩ වෙච්ච මහන්සියට ඒ වගේ පොඩි දෙයක් වත් නැත්තම් ඉතින් අපෙන් ඇති වැඩේ මොකක්ද?
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,097
    9,840
    113
    එක තැනක නෑ
    Amma witharak nemei thaththath ekkath katha karapalla machanla. Aniwaryenma amma thaththa ekka hondata katha karala eyalata adare pennala adaren katha karala indapalla. Mokada dawqsaka e gana hithala sathutu wenna puluwna jeewitha kalema. Ehema naththam e gana mathak weddi ena feeling eka tharam amaru feeling ekaka me loke wath na ban. Athdakeemen kiyanne.
     

    333sajith

    Well-known member
  • Jun 7, 2009
    1,984
    467
    83
    බොඩිමේ ඉන්න කාලෙ නම් සතියට එක පාරක් විනාඩි 10-12 ක් වගේ
    ගෙදර හිටියා කියලා වැඩි වෙනසක් නෑ බන්දවසට වචන 10-20ක් වගේ එහමත් දවසකතමා ටිකක් හරි කතා කරන්නෙ.. තාත්තා එක්ක එහමවත් නෑ :( :(
    mage jathiye ekek:cool:
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    meka nan siraa kathawa. api wayasata yanna yanna thama mewa therenne.. mama migrate wennath wedi unanduwak neththe me nisa :( inna kaale salakanna one..salli ewana ekama neme salakanawa kianne
    සිරාවට බන් වයසට යද්දී ඒ අයට ගොඩාක්ම ඕන කතා කරන්ඩ ඇහුම්කන් දෙන්ඩ කෙනෙක්,
    මමත් හවසට අම්මත් එක්ක අඩුමගානේ විනාඩි 30ක් වත් පුළුවන් විදිහට කතා කරනවා.
    ඒ මිනිස්සු අපිව හදන්ඩ වෙච්ච මහන්සියට ඒ වගේ පොඩි දෙයක් වත් නැත්තම් ඉතින් අපෙන් ඇති වැඩේ මොකක්ද?
    Amma witharak nemei thaththath ekkath katha karapalla machanla. Aniwaryenma amma thaththa ekka hondata katha karala eyalata adare pennala adaren katha karala indapalla. Mokada dawqsaka e gana hithala sathutu wenna puluwna jeewitha kalema. Ehema naththam e gana mathak weddi ena feeling eka tharam amaru feeling ekaka me loke wath na ban. Athdakeemen kiyanne.

    රටට ලෝකෙට වැදගත්ම චරිතයක් නන් ඇරෙන්න තරුණ කාලෙ පහු වෙන්න වෙන්න සමාජෙන් හම්බෙන attention එක අඩු වෙනව. තරුණ කාලෙ සල්ලි යාන වාහන කෙල්ලො ලොකු උනාට වයසට යද්දි කාටත් ඕනෙ තමන්ට වැදගත්කමක් (අනුකම්පාවක් නෙමේ). එයාලත් මේ අපි ගෙවන ජීවිත ඒ විදිහටම ගත කරල dreams පස්සෙ ගිහින් පරිණත වෙච්ච මිනිස්සු. කවුරුහරි හිතනවනන් එයාලා දැන් වයසයි එයාලට සමාජෙ ගැන තේරුමක් නෑ කියල ඒ ඒ මිනිස්සුන්ගෙ මෝඩකම. අපිත් වයසට යද්දි තනි වෙද්දි ඕවා තේරෙයි. කොහේ හරි ඉදන් සල්ලි ටිකක් විතරක් දැම්ම කියල හරියන් නෑ.